Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Oblivion game of the year?

Permalänk

Oblivion game of the year?

Verkar omöjligt att få tag på? Någon som har tips på var man kan få tag på?

Hjälp mottages även via pm

Just det, det är till PC jag söker efter.
Verkar omöjligt att få tag på, är de slutsålda överallt?

Permalänk
Medlem

Finns att köpa över Steam om du orkar med att leva utan kartong.

Visa signatur

Asus Sabertooth Z170 - i7 6700K(Noctua NH-D15) - Corsair Vengeance 32GB ram - Asus ROG Strix GTX 1080Ti - OCZ 60GB+OCZ 250GB+Samsung EVO 840 500GB+2xSeagate 3TB+1xWD Greenpower 2TB+1xWD Red 3TB - 2xAsus PB248Q - Corsair HX850W - Fractal Design S

Permalänk

Finns det att köpa någonstans i Sverige? Annars hur fungerar Steam? Laddar man ner och bränner själv? Eller hur fungerar det? Tänker om HD kraschar, hur gör man då? Om man betalar med VISA, dras det automatiskt rätt belopp med omräknande valuta?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nikonisten
Finns det att köpa någonstans i Sverige? Annars hur fungerar Steam? Laddar man ner och bränner själv? Eller hur fungerar det? Tänker om HD kraschar, hur gör man då? Om man betalar med VISA, dras det automatiskt rätt belopp med omräknande valuta?

Du laddar ner det och spelar det direkt från steam. Om din HD krashar loggar du bara in på steam och hämtar hem det igen. Sen är det bara att spela på. Ja, den räknar om valutan så den matchar

Permalänk

Spelar det direkt från Steam? Streamar man spelet eller hur menar du?

Kan man ladda ner det och installera oändligt antal gånger?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nikonisten
Spelar det direkt från Steam? Streamar man spelet eller hur menar du?

Kan man ladda ner det och installera oändligt antal gånger?

Nej, man laddar ner det och spelar via steam. Startas som ett vanligt spel men man trycker på Spela i steam om du fattar

Ja, det kan man.

Permalänk

Det låter vettigt det där steam, ska testa det och köpa där! Tack för tipsen!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nikonisten
Spelar det direkt från Steam? Streamar man spelet eller hur menar du?

Kan man ladda ner det och installera oändligt antal gånger?

Ställen som säljer begagnat kanske har spelet, typ gameshop.se eller spelbutiken.se. Jag hade svårt att hitta mitt ex när jag köpte mitt på www.megastore.se

Hur mycket är du beredd att betala?
Hittade dessa och 30 dagars väntan Ej game of the year dock, men det spelar väl ingen roll?
http://www.gameshop.se/?sok=oblivion&Image1.x=0&Image1.y=0&Im...

Beställningsvara
http://www.megastore.se/template/next%2CProduct.vm?itemid=119...

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk

Körde på steam varianten. Känns bra att spara miljö med kartong och frakt etc. Det måste vara game of the year för jag har spelat vanliga oblivion ett tag, men ej expansionerna.

Permalänk
Medlem

Finns på Play.com -::- http://bit.ly/3bJRbd

Permalänk
Medlem

ett mer plus med att köpa från steam är att man får alla officiella addons i goty paketet(om man köper goty deluxe)

Visa signatur
Permalänk

Jag letar efter Knights of the Nine Jag har orginalet och Shivering Isles, men KotN lyckades jag aldrig hitta. Vill ju inte köpa goty när jag redan har betalat fullpris för det mesta

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro