Vad är det pinsamaste du gjort i ett spel?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SuPrAn
Testade att spela Tibia.

Skulle testa spela, men jag fick inte det att fungera xD.

Kom nyss på att jag gav bort mitt Runescape pass för ett par år sedan. Det löste sig dock när min polare "hackade" tillbaka (forgotten password lol) det blev ändå ganska bra för snubben som tog accet hade tjänat ihop typ 5 mille, jag hade typ 50 k innan :).

Visa signatur

Dator: Gigabyte GTX 275 | Intel Q9400 | 4 GB RAM | Lian Li Pc-7F | Corsair 650W | 500Gb Hdd
Ljud: Cerwin-Vega A123 | Cerwin-Vega XLS-12S

Permalänk

bort

Permalänk
Medlem

jag tabbade mig i en WoW raid med guilden som jag varit i med i 4 år, så skällde han ut mig och skrek inför 40 pers, sen så kickade han mig från guilden

Visa signatur

SLI Nvidia gtx275 l EVGA nForce 780i SLI FTW l 4 x Corsair 800 mhz l Corsair Hx750w l Q6600 - 3.2 ghz l Windows 7 64bit SP1 l Kylning: HAF932, V10 cooler master.

Permalänk
Medlem

En gång träffade jag en skitsnygg tjej när jag var ute o pratajade.
hon fråga om hon fick följa med mig hem och det fick hos så klart (man e ju inte den).
efter lite kelande hamnade vi i sängen o skulle få till det.
fast jag hade druckit massor av sprit o var helt väck och lyckades inte få upp den tror jag.hörde bara dörren smälla igen hårt sen somnade jag =D

minns inte hur hon såg ut eller hette bara att hon var blond.

EDIT: oj missade att det var i ett spel men vi kan ju säga det var i wow...

Visa signatur

|| Förstärkare Amplifix || Högtalare Canton RC-L || Cambridge Audio Dacmagic || asrock 330||

http://www.minhembio.com/forum/index.php?s=dd15fd8c8426beaecf...

Permalänk
Medlem

När jag trodde att "pubba" i Spelet Americas Army (eller andra online-FPS) betydde att man drack alkohol och spelade, Pub = Alkohol, alltså Pubba = Dricka, spela och snacka på TS/Vent.

Men "pubba" betydde att man spelade på public servrar och inte bara på sin egen...

Visa signatur

C2D E8400 @ 3,8Ghz, Gigabyte EP35-DS3R, 2Gb 1066Mhz DDR2, HD4850 512Mb 680/100, CoolerMaster Hyper 212, Öppet PIII chassi med bordsfäkt...

Permalänk
Medlem

Hoppat till utav cs. Fråga inte varför. Fiende kommer fram runt ett hörn och jag hoppade till.

Råkat trycka in push to talk knappen i en raid (wow), Var väl inte så farligt. Men hade en polare över som jag berättade hur mycket guilden sög för.. Blev en gkick ganska snabbt.

Permalänk
Medlem

Det var för ett par år sedan då vi hade ett 4manna lan och spelade ra3 (kan tillägga att det är/var en väldigt liten sceen) , två av dom som var med spelar egentligen inget direkt men tycker det är kul att vara med när vi lanar. Eftersom vi var 4pers så gjorde vi en lan clan med roliga nicks och körde PCW's.

Slutade med att vi satt och nötte mot ett gäng hela natten lång. För var match som gick så vart det mer och mer oseriöst och folk böt nick och höll på att fula sig.
Slutade med att vi nickade om till en av sceenens mest respketerade clan, med deras tag och nick. Motståndar gänget gjorde det samma med annan tag clan. Vi körde på och skrattar för fullt tills server admin (killen som jag nickar som) dyker upp på serven runt 6 snåret på morgonen och utbrister "WTF...?!"

Tydligen hade han gått upp tidigt och skulle ta sin morgonkaffe framför datorn då han ser på All-Seeing-Eye att Han och sin Clan är i full action på en av hans servrar.

Gick inte många sekunder innan vi alla vart disconnectade, fick ip ban till samtliga servrar och tillslut ip bannad till IRC's ra3pickup sidan...

Aldrigt känt mig så dum förut i ett spel.

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Medlem

Hmm, ja detta var ju inte i ett spel men det var spel relaterat. Satt på vent och in kom en 18 årig "tjej" som jag börja ragga lite på,. för att i slutändan få reda på att det var en kille som helt enkelt hoppat över målbrottet o lät precis som en tjej,. det var hyfsat jävla pinsamt.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knaz
Hmm, ja detta var ju inte i ett spel men det var spel relaterat. Satt på vent och in kom en 18 årig "tjej" som jag börja ragga lite på,. för att i slutändan få reda på att det var en kille som helt enkelt hoppat över målbrottet o lät precis som en tjej,. det var hyfsat jävla pinsamt.

Ownnnnnned! haha ne jag skoja lite roligt var det

Visa signatur

SLI Nvidia gtx275 l EVGA nForce 780i SLI FTW l 4 x Corsair 800 mhz l Corsair Hx750w l Q6600 - 3.2 ghz l Windows 7 64bit SP1 l Kylning: HAF932, V10 cooler master.

Permalänk
Medlem

Efter man har lirat cs:s i ca 1månad på samma server vet ju alla vem man är.
Med lite lat-het sätter jag mig och campar. Det går en minut sen skriver vart är alla? Dom svarar med lol... fattar inget. jag beslöt mig för att gå och leta...Men jag är lite av ett ultimat de klant arsle... bakom mig sitter en gubbe med kniv.
jag hör hur alla skrattar. Vad pinsamt

servern hette | k t c | något men den hittar jag inte längre

Visa signatur

Intel pentium 3.0ghz @ 3.5ghz
ATI Radeon HD 3850
alltså en skräpdator...

Permalänk

Jag lirade cs och så var det en 5on5 cup semi-final och vi körde jävligt seriöst, det var jämt och vinner vi ronden så skulle vi kommit till final men men... Vi beslutade oss för att rusha long. Vid long hus så ska jag dra en HE men slank och kasta den för tidigt, tk på oss alla 5 p.g.a att vi redan var skadade och hade lite HP... PINSAMT!

Visa signatur

To win a war, you have to lose a battle.

Permalänk

Fått fetingstryk 2 gånger i forza 2 av en tjej jag gillar väldigt mkt (sötaste som finns verkligen) , som ALDRIG ens hållit i en xb360 kontroll förr :S och hon körde clio v6 och jag en supra :@

Permalänk

Att klanta sig eller göra nybörjar-misstag i multiplayer spel, speciellt i coop spel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av F@|)€r/\/
Fått fetingstryk 2 gånger i forza 2 av en tjej jag gillar väldigt mkt (sötaste som finns verkligen) , som ALDRIG ens hållit i en xb360 kontroll förr :S och hon körde clio v6 och jag en supra :@

Vissa gör allt för att få ligga hehe.

Permalänk
Medlem

Var scout/sniper i ett parti ArmA, fick syn på lite rörelser och fiender på kanten till en kulle. Ropade på airsupport och två KA-50's körde 40mm raid på dem från lång distans.

Bara att jag gav fel koordinater och istället träffade dem våra egna trupper. Orsakade ca 20 teammates död =/.

Permalänk
Medlem

Spelade MMORPGet Meridian 59 runt år 1995 och var med i ett större gille. När alla medlemmar var inloggade broadcastade jag en hälsning till alla. "Hail gays!" (guys).

Permalänk

loggat in på en N2003 server i tron att det var en wrecker server där man får svära osv och kört rakt ut ur depån 90-grader höger, kraschat en snubbe o skrivit nåt otrevligt på chatten, det poppade bara upp en massa frågetecken o sen när jag gick in i garaget setupview igen ett par minuter senare såg jag att servern hette nåt annat.

Sen har jag kört ut på banan igen på talladega i T1 när hela packet kom i full fart, det var nåt fel med internetkontakten så alla bilar utom min försvann precis innan jag bestämde mig för att merga, sen poppade de fram när jag kom ut på banan, var mkt nära att bli bannad

Visa signatur

ASUS ROG Strix B250I, Intel Core i5-6600 Skylake, Crucial DDR4 2400MHz 8GB, MSI GTX 1050 Ti 4 gb Aero, WD Black 1 TB, Fractal Design Node 304, 18 cm

Permalänk
Avstängd

Kan man göra något pinsamt i ett spel? O.o

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem

tanking

jadå!

Minns en pinsam grej jag gjorde i wow när jag körde björn tank i tbc, våran guild kämpade hårt i gruuls, sen ett av de få försöken det såg ljust ut kommer jag åt björnform knappen och hoppar ut i caster form och dör direkt >,<

fick en hel del skit för det

Permalänk
Medlem

Jag lirade i ett hardcore-gille i WoW under ett bra tag, vi låg bland de främsta i progress på vår server och hade gott anseende. På ytan hade vi väldigt bra relationer inom gillet, vilket var anledningen till att folk sökte sig till oss.
Vår GM i gillet var brud, och nerifrån spanien. Maken till humörsvängningar, utspel och otacksamheter har jag aldrig skådat tidigare hos en människa. Kort sagt, jag avskydde henne.
Jag och andra gille-kamrater som delade min uppfattning om denna nazi-lika brud hade våra privata chatt-kanaler för att kunna skitsnacka under våra räder (om man inte fick ventilera emellanåt skulle man bli galen). Jag skriver ett långt och drygt meddelande till mina kamrater om just vår GM under en räd då hon agerar extra aggressivt. Av en olyckshändelse drog jag iväg meddelandet i guild chat istället, och mina vänner som direkt förstått vad jag gjort börjar skämta bort det jag skrivit för att bagatellisera eller rentav få det att se ut som ett internskämt.

Min chattruta avsedd för privatmeddelanden såg rätt kul ut efter detta. Jag skämdes så fruktansvärt, och det som gjorde det värre var att jag agerade class leader (officer) under denna tid och alltså innehade en slags förtroendeposition. Inte minst då jag brukade sitta i långa terapisessioner med denna nazi-attentionwhore och ge henne mitt stöd efter jobbiga räder...

Denna brud avskydde mig efter detta, men jag fick stanna som CL och officer tills jag självmant begav mig från gillet något halvår senare.

Visa signatur

| 12900k w/ Noctua NH-D15 | Gigabyte Z690 Aorus Pro | 32GB DDR5 Kingston 4800mhz | Corsair MP600 XT M.2 1TB | Gigabyte RTX 3090 Vision OC | Be Quiet! Dark Base 900 Pro | Seasonic Prime TX 1000w | 1x LG GN950 (27" 4k 144hz IPS) + 2x LG 27UK850 (27" 4k 60hz IPS)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eXtranj3rO
Vissa gör allt för att få ligga hehe.

Helt seriöst, JAG FÖRSÖKTE VINNA Är väl ingen hejare på bilspel

Permalänk
Medlem

Jag och en polare bestämde oss för att köra igenom Diablo en helg.
Vi körde som fan allt gick skit bra, vi drog in guld o saker för hur mycket som helst!
Så klart så blir det ju fullt i fickorna efter ett tag. Så vi bestämde oss för att kasta allt på marken inne i staden för att sedan gå ner i grottorna igen.
Timmarna gick och vi samlade på oss fler o fler saker.

Dock råkade jag slå av strömbrytaren till båda datorerna, så alla items o guld såg vi aldrig igen.

Vi la ner efter det, det blev en lördags kväll på stan istället.

Permalänk
Medlem

I wow råkade jag sälja mitt "thunderfury, blessed blade of the windseeker" till vendor. Upptäckte inte det förrän jag loggade in igen! (lvl 60).

Gm fixade biffen.

Permalänk
Medlem

Rolig tråd och att folk tyckte det var pinsamt att lira Tibia var kul xD

Iaf, måste tyvärr säga att pröva WoW mer än en 1 gång.. usch!

Annars antar jag spara då man inte bör eller loada när jag ska spara.

Permalänk

På den gamla goda Amiga tiden satt jag och polarna och spelade vad de nu var en helikoppter sim tror jag. Vi typ tävlade i vem som kunde komma på dom mest perversa och hemskaste namnen för våra saves. Så kom tjejens morsa hem och ville se vad jag gjorde med datorn och upp kom en massa sjuka namn som mordbrännarna och saker jag inte vågar skriva här ensgång. De kan kännas jobbit än idag de.

Visa signatur

P6t delux v2 i920 Asus 4890

Permalänk

En WoW-grej, typ.. Vi skulle göra "The Undying" en gång (d.v.s. göra en instans utan att någon får dö på någon boss, 15 totalt). Gick rätt bra tills jag lyckades komma åt divine intervention mitt under en boss (vilket dödar mig direkt och skyddar en annan spelare). Happ, det var det försöket. Fick höra det en hel del efteråt..

Permalänk
Medlem

wow raid. Har precis gjort en back up på ett "trevligt" mail från den dåvarande tjejen (med ctrl-c). Jag lyckas på något sätt kopiera in halva mail:et i raid chatten. Har aldrig fått så många "lol" viskat till mig...

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
I Street Fighter på SNES var jag kung och alla jag mötte fick storstryk tills jag mötte min brors flickvän som aldrig spelat det förut...ack ack ack.

Ungefär likadant som min då.

Jag var väl typ 15 när jag och en polare satt och lirade Super Smash Bros: Melee som in i helvete, riktigt bra vart vi också. Vi lirade det hela tiden i flera månader.

Min lillasyrra på 7 bast kommer och vill vara med. Okej då tänkte vi, gör väl inget vi har ju en extra kontroll.

Vi blev totalt jävla råspöade så det rök om det av henne, och hennes jävla Kirby.

Det var liksom efter det vi gick över till Medal of Honor

Permalänk
Medlem

köpt mw2

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Körde in i en pansarvagn med en quad bike i Battlefield Bad Company 2 och sten dog.

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64