Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Alltid tråkigt när sådant händer :/ Men det är tur att ni inte jobbar på samma ställe längre det hade varit sjukt jobbigt! Vad jobbar du med?

jobbar som lagerarbetare, ja hade varit väldigt jobbigt att se henne varje dag.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-

Surt men ni kanske sågs för ofta? för sällan eller så insåg hon att du inte var den hon var ute efter eller längtade tillbaka till sitt ex? vem vet. men du få ser det posetiva att nu kan du titta på vilka tjejer du vill och göra vad du vill. även om det kanske inte är så stor tröst nu. men du kommer över det förhoppningsvis.

ja nu känns det ganska så tröstlöst. hon säger att hon inte vill ha ett förhållande men sammtidigt vill hon inte vara ensam? låter konstigt. om ett par veckor ska jag lämna hennes saker och så ska vi snacka lite. förhoppningsvis får jag veta vad det är då. nu känns det så konstigt allt gick så snabbt från att vara kär i mig för ett par veckor sen till att inte känna nått. fast tjejer är ju ganska konstiga, men det gör inte att man saknar henne mindre tyvärr. vi passade ihop så bra oxå samma intressen och bråkade mer eller mindre aldrig och hade alltid saker att prata om.

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Avstängd

Måndagar är AWSOME!
Hittade en trevlig tös, har hennes nummer osv osv, mången sms har skickats, och kom precis hem från en spontanresa till danmark....pojkar...GÅ UT PÅ MÅNDAGAR!

Nu ska jag lägga mig, då det finns en viss risk att jag är onykter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bakemonster
Måndagar är AWSOME!
Hittade en trevlig tös, har hennes nummer osv osv, mången sms har skickats, och kom precis hem från en spontanresa till danmark....pojkar...GÅ UT PÅ MÅNDAGAR!

Nu ska jag lägga mig, då det finns en viss risk att jag är onykter

Är du fortfarande lika nöjd över alla sms:en såhär dagen efter onykterheten?

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Ger numera upp på detta...
Tyvärr har jag inga i Malmö förrutom de jag jobbar med att gå och festa med, men de är inte direkt något som hamnar på kartan så att säga..Så alternativet är att jag "steker" runt själv, och hur skoj är det?

Så hamnar aldrig i några direkta situationer längre med folk och människor

Så just nu är de rätt hopplöst i denna lägenheten!

Dream on

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Ni ska fan få ett jävla bra tips innan ni ska på dejt, ät inte en hel påse sourcream and onionchips med tillhörande holiday dippa dagen innan ni träffar en höna. Fyfan vad jag satt och hade ångest idag!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
Ni ska fan få ett jävla bra tips innan ni ska på dejt, ät inte en hel påse sourcream and onionchips med tillhörande holiday dippa dagen innan ni träffar en höna. Fyfan vad jag satt och hade ångest idag!

Har du sagt A, måste du säga O.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soyish

Haha

Antar magen hans mådde riktigt jävla illa :P..

Men kom igen nu, detaljer;)

Permalänk

jag gissar snarare på att hans andredräkt mm inte var så fresh länge

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Helvete vad stilla det står! Men då är livet stabilt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soyish

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Haha

Antar magen hans mådde riktigt jävla illa :P..

Men kom igen nu, detaljer;)

Citat:

jag gissar snarare på att hans andredräkt mm inte var så fresh länge

Hahaha, näe, andedräkten var det absolut inget fel på. Jag åt ju trots allt dagen innan, så det var ändå fyra tandborstningar +sb12 mellan påsen och dejten. Men fyfan vad vilka sura fisar jag producerade. Något i stil med sopor i en varm trappa blandat med en fiskmarknad i Italien en varm sommardag. Men jag var ärlig och sa som det var och hon bara skrattade och förstod. Vi ska ses ikväll igen

Visa signatur

"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
Crippa90

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Hahaha, näe, andedräkten var det absolut inget fel på. Jag åt ju trots allt dagen innan, så det var ändå fyra tandborstningar +sb12 mellan påsen och dejten. Men fyfan vad vilka sura fisar jag producerade. Något i stil med sopor i en varm trappa blandat med en fiskmarknad i Italien en varm sommardag. Men jag var ärlig och sa som det var och hon bara skrattade och förstod. Vi ska ses ikväll igen

Haha

You go girl

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Var ut på krogen igår, kan väl säga att det är bland de första gångerna jag går ut på krogen, har aldrig vart nån krogmänniska. Men hur som helst så kom vi ner på krogen och det kom en het tjej o satte sig vid vårat bord. En tjej som man i vanliga fall bara skulle fantiserat om, jag anser mig själv vara en 4:a utseendemässigt och tjejen var en 8:a eller 9:a.

Hon satte sig hur som helst bredvid mig och vi snacka lite, sen hade jag lite flyt och en hyffsat snygg tjejkompis kom o började kramas osv. vilket såklart får den nya tjejen mer intresserad. Efter nån timme står jag o tjejen vid baren och hon stirrar på mig o säger något som får mig att säga "ja, men snygga tjejer finns det ju gott om. Varför skulle jag välja just dig?" varpå hon säger "jag är grym på att rida" (tidigare hade vi snackat om att hon höll på med hästar) vilket såklart fick en att dra lite på läpparna så sa jag lite skämtsamt "pfft... Vi har inte ens hånglat än" så ändrade vi på det.

Tyvärr var jag för feg för att ta med henne hem, detta är mitt första krogragg någonsin o jag e ganska nöjd. Har alltid haft dåligt självförtroende och aldrig vågat prata med tjejer. Känns som det släpper lite nu

Känner att jag måste avlägga en ny statusrapport på detta nu då tjejen i fråga är min Sambo från och med förra torsdagen nu

Permalänk
Medlem

Haha nice!
Grattis!
När är originalinlägget ifrån?

Ikväll ska jag ut o ragga på litauiskor och ryskor. Öst är damn nice.
Men nä, ska ta det rätt lugnt.
Alltså jag tänker fortfarande mycket på den tjejen jag träffade i Sverige innan jag drog.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Haha nice!
Grattis!
När är originalinlägget ifrån?

Ikväll ska jag ut o ragga på litauiskor och ryskor. Öst är damn nice.
Men nä, ska ta det rätt lugnt.
Alltså jag tänker fortfarande mycket på den tjejen jag träffade i Sverige innan jag drog.

2009-08-09 15:05
Är inlägget skrivet Har gått ganska snabbt men det har sina förklaringar^^

Permalänk
Medlem

Hehe låt höra

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

@SueCia

Helvete vad nice! Blir riktigt glad för din skull. Så du tog hennes nummer, ni fikade och nu är ni sambos! Lycka till i framtiden

Permalänk
Citat:

Känner att jag måste avlägga en ny statusrapport på detta nu då tjejen i fråga är min Sambo från och med förra torsdagen nu

Gött mos!

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Tummen upp!

Visa signatur

Crippa90

Permalänk

Grattis!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Grattis!

+1

Permalänk
Medlem

Gratulerar! måste säga att jag är imponerad vad många av er åstadkommer i denna tråden, fin läsning

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem

Tack allihop Det känns riktigt riktigt bra detta. Andra gången jag är sambo nu men förra gången jag blev sambo var av misstag, nu trivs jag

Permalänk
Medlem
Citat:

Tack allihop Det känns riktigt riktigt bra detta. Andra gången jag är sambo nu men förra gången jag blev sambo var av misstag, nu trivs jag

Gratulationer Själv blir jag sambo den 1a november, trots att vi levt med varandra 24/7 i 8 månader så blir det äntligen vårat eget

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk

Drog i väg ett sms till en brud o bara ville hitta på något skoj.. Som vänner. Alltid varit inställd som vän men hon har väl sett mig lite som vän o kanske han vill knulla etc.

Vi har väl inte haft någon vidare kontakt på 1.5år och vi har faktiskt inte setts många minuter. Tråkigt nog.. Märks när folk inte vill umgås även om de säger det på ett snällt sätt.....

'Hej! Jag tror inte jag orkar är skit trött o har ont i huvudet. Men varför frågar du just mig? Det var ju jättelängesen. Bara undrar :)'

Var ju inte sex jag frågade om men men... tjejer är fan idioter.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Drog i väg ett sms till en brud o bara ville hitta på något skoj.. Som vänner. Alltid varit inställd som vän men hon har väl sett mig lite som vän o kanske han vill knulla etc.

Vi har väl inte haft någon vidare kontakt på 1.5år och vi har faktiskt inte setts många minuter. Tråkigt nog.. Märks när folk inte vill umgås även om de säger det på ett snällt sätt.....

'Hej! Jag tror inte jag orkar är skit trött o har ont i huvudet. Men varför frågar du just mig? Det var ju jättelängesen. Bara undrar :)'

Ja dom ska väl alltid analysera allt så djupt. Ibland vill man bara hitta på nåt, betyder ingenting för det liksom. Allt ska ha en djupare innebörd för tjejer...

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Tjejer tänker för mycket och när de väl börjar tänka börjar de känna, och när de väl börjar känna blir allt åt fanders.

Visa signatur

Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Hur skrev du ditt sms egentligen?

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Citat:

Borde svarat att det var längesen du fick smörja pålen och ville därför röra runt lite i grytan.

Och ja, tjejer är idioter

Permalänk

Skrev mitt sms helt oskyldigt..

*Nu ska pappa via hur det går till på sitt sätt. bit ihop.. eller inte..'

Skrev bara ' Tja Lust och hitta på något? '

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

apspektakel:Skulle man kunnat svara men isf hade de nog varit värre men iofs ingen dirext förlust iofs.

Visa signatur

I am Extrazz.