Nya Iphone 3GS, leveranstid

Permalänk
Medlem

Nästa generation får man bygga ihop själv, de tar efter IKEA. Om det fattas en skruv så får du vänta 5 veckor till ifall du beställt från Halebop.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.
Verkar inte så.
http://iphoneguiden.se/forst-forsvann-dockstationen-sedan-put...

Kanske någon revision skickades ut med en duk, innan de insåg sitt hemska misstag och tog bort den.

Kolla igen, den är plastinpackad och ungefär lika stor som ett frimärke.
Det låg en i min låda.

Visa signatur

När du är äldre blir dina leksaker dyrare....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vikingone
Kolla igen, den är plastinpackad och ungefär lika stor som ett frimärke.
Det låg en i min låda.

Nix. Kolla här också, utöver bloginlägget jag länkade till i förra inlägget;
http://forum.macworld.se/index.php?showtopic=102051&pid=11221...

För övrigt fungerade blackra1n klockrent för mig. Började med att uppdatera till 3.1.2 och körde sedan igång programmet. Telefonen startade om 10 sekunder senare, och därefter var allt klart. Kunde inte bli enklare.

(Har fortfarande inte fått simkortet från halebop, men mitt gamla från telia fungerar fortfarande, och det gick att aktivera (och använda) telefonen med det.)

Edit:
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090620112936AAh...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.
Verkar inte så.
http://iphoneguiden.se/forst-forsvann-dockstationen-sedan-put...

Kanske någon revision skickades ut med en duk, innan de insåg sitt hemska misstag och tog bort den.

Verkar som det varit lite olika där, min kompis hade också fått en putsduk. Och manualen säger ju tydligen att det ska vara en i.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Ska fata mig kort. Vilken sopa. Beställer från Telia (webben) sista veckan i Augusti. Får svar att portering inte går igenom pga bindningstid på Tele2. Ok mitt fel. Kundtjänst ringer upp mig, jag gör en ny beställning. 2v senare får avtalet hemma, som skickas tillbaka följande dagen. Får brev om att ett mbl nr har reserverats. 3V senare ringer för att kolla om läget är under kontroll. Igen vet någonting. Skickar meil. Ett svar om dagen fram o tillbaka för att få veta att avtalet kom aldrig fram och ett nytt måste tecknas. Flera telefonsamtal senare och alla på kundtjänst har olika svar att ge mig. Nytt avtal skickas tillbaka till Telia. 13/10 ringer för att se om läget är under kontroll. Samtal med kundtjänst på morgonen och allt i sin ordning. Får e-post på eftermiddag att ett nytt avtal måste skrivas på i med att mblnr som reserverades tidigare tillhör nu för tiden någon annan. !!! 3 samtal och 4 mejl senare där jag vill säga upp avtalet Telia skickar svar att jag är välkommen som kund.!!
Går till TRE samma dag får en iphone direkt. 32gb

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neo_rtr
Ska fata mig kort. Vilken sopa. Beställer från Telia (webben) sista veckan i Augusti. Får svar att portering inte går igenom pga bindningstid på Tele2. Ok mitt fel. Kundtjänst ringer upp mig, jag gör en ny beställning. 2v senare får avtalet hemma, som skickas tillbaka följande dagen. Får brev om att ett mbl nr har reserverats. 3V senare ringer för att kolla om läget är under kontroll. Igen vet någonting. Skickar meil. Ett svar om dagen fram o tillbaka för att få veta att avtalet kom aldrig fram och ett nytt måste tecknas. Flera telefonsamtal senare och alla på kundtjänst har olika svar att ge mig. Nytt avtal skickas tillbaka till Telia. 13/10 ringer för att se om läget är under kontroll. Samtal med kundtjänst på morgonen och allt i sin ordning. Får e-post på eftermiddag att ett nytt avtal måste skrivas på i med att mblnr som reserverades tidigare tillhör nu för tiden någon annan. !!! 3 samtal och 4 mejl senare där jag vill säga upp avtalet Telia skickar svar att jag är välkommen som kund.!!
Går till TRE samma dag får en iphone direkt. 32gb

Telia i ett nötskal: dom "tog" ett nummer (det försvinner efter ett tag men säljaren sa att om man inte laddar på det eller aktiverar det har man det for ever) och sa sen att man visst var tvungen att ladda på kontantkortet för att få behålla sitt nummer. Summa sumarum, hade jag fått rätt information från början hade jag rättat mig efter denna så jag kunnat behålla mitt nummer.

Kärringen ville inte kännas vid det hela från början men efter ett tag tog hon sitt förnuft till fånga och jag fick ett annat nummer + kompensation på 200 kr i ringtid men ändå...alltid nått även om jag hade velat ha ett guldnummer just för att de strulade så mycket. (Detta är den korta versionen obs).

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Äntligen så har jag fått min.

Väntat 5 veckor nu sedan fick ordern behandlad så är väll helt ok.

Telia som jag har beställt ifrån och S 16gb får ju redogöra eftersom det är det som tråden handlar om!

Visa signatur

"When Batman takes a vacation he does the Gumball"

Permalänk
Medlem

Butiken jag jobbar i beställde iPhones igår och de kom idag. Avskyr att jag måste sälja Apple.

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

Beställde en vit 16gb från halebop 29/9 fick ett orderbekräftelse från halebop (posten express) kan dock inte följa kolli nr som de angivit.

Får man ett sms/lapp hem när den finns att hämta ut?
Eller kan jag gå redan imorgon efter jobbet och ta med mig kolli nr till mitt utlämningsställe?

Ni som fick eran bekräftelse från halebop mitt i veckan, kunde ni hämta ut dagen efter?

- anledningen till varför jag frågar är för att det vore kul att få luren innan helgen.

mvh.

Edit: Paketet kom med express 07:00, finns nu att hämta ut.
Mycket trevlig fredag detta kommer bli

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?