Permalänk

OtherStuff.tk!

Ett nystartat forum som behöver fler medlemmar och aktiva medlemmar. Forumet inriktar sig till allt, det har ingen inriktning, man kan diskutera allt helt enkelt.

www.OtherStuff.tk

Det är bara att bli medlemmar!

Permalänk
Hedersmedlem

nej tack -__-

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk

Varför diskutera på ditt forum när allt och alla svar finns här?
Lättare om du och dina polare blir aktiva här. Tack men nej tack.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Jag ska ge dig det bästa rådet du kan få:

istället för att skapa ett forum helt utan tema, gör raka motsatsen - hitta en nisch som gör just ditt forum unikt. Själv hänger jag en del på ett ficklampsforum , en inriktning som kan kännas på tok för smal för att vara gångbar, men forumet har växt och har idag 83000 registrerade medlemmar!

Visa signatur

www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."

Permalänk
Medlem

Finns inte redan flashback för det här??

Permalänk
Medlem

ahhh... facebook finns redan

Ett litet tips från mig, om du inte ska ha en nischat ämne bör du då åtminstone ha en nischad sida med smarta funktioner som passar just din temalösa sida.

lycka till!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delight
Jag ska ge dig det bästa rådet du kan få:

istället för att skapa ett forum helt utan tema, gör raka motsatsen - hitta en nisch som gör just ditt forum unikt. Själv hänger jag en del på ett ficklampsforum , en inriktning som kan kännas på tok för smal för att vara gångbar, men forumet har växt och har idag 83000 registrerade medlemmar!

Seriöst? Ett FICKLAMPSforum? Låter helt sjukt, men samtidigt najs. Får man fråga vad det är för adress?

Visa signatur

Intel 2500K | GPU? | MSI Z77A-GD45 | 8GB | Win 7 Pro 64

Permalänk
Medlem

om det åtminstone hade varit en ordentlig bra sida, så hade man kanske kikat in det nån gång i veckan men vafaan ska detta föreställa... min lillebror kan göra bättre än så juh

Visa signatur

HP Pavilion 17-e016eo = 17,3" + A10-5750M + 8650G/8670M + 8GB + 1000GB.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GustavRonne
Seriöst? Ett FICKLAMPSforum? Låter helt sjukt, men samtidigt najs. Får man fråga vad det är för adress?

Med ficklampsforum tror jag att han menar ett forum som bara lyser upp ett tema...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

ChristofferC hittade rätt där kan jag sitta flera timmar och dregla åt bilder på perfekt regulerade lysdiod-drivare och den senaste titan-ficklampan som man aldrig kommer ha råd med

Visa signatur

www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."

Permalänk
Medlem

Mmm, känner igen det där. Jag frekventerar ett tangentbordsforum... Generellt-ämne-forum har jag redan ett par som jag varit medlem på i typ 10 år, och det räcker bra med dem...

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem

Aj!!! Designen... Ta bort!
Mina ögon..

On Topic:
Själv är nog smalaste forumet man hänger/hängt på ett privat IRC-kanal-forum. Japp, ett forum för en IRC-kanal, istället för en kanal i IRC om IRC-kanalen. Som soppa till pannkakor. Senast ca 6 medlemmar

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Hedersmedlem

Att skapa en tråd bara för att locka läsare är inte riktigt vad forumet är till för utan lägg en länk i din signatur och var mer aktiv istället.

*Tråd låst*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM