Permalänk
Medlem

nätagg som inte räcker till.

Jag har precis beställt en Phenom II x4 955 (black edition) me nytt moderkort å minnen, men inget nytt nätagg till min "gamla dator" denna gamla dator har sen tidigare ett nätagg på 370w. Kommer de att fungera som tillfällig lösning? eller kommer de inte funka alls? å va kan gå snett? vore tacksam för svar!

FYI stod det 125w på prollen, och har inget hungrigt grafikkort atm.. ett 8600gt(som ska bytas med nytt nätagg förstås)

Permalänk
Avstängd

Det kommer funka men min gissning är att moderkortet tar stryk av det då det får jobba hårdare för att dra runt alltihopa.:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

de låter inte bra kan det brännas? för de skulle va lite dumt :\ kanske man kan strypa processorn en aning(?), för nu har jag ingen användning för en högpresterande processor

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kawl
de låter inte bra kan det brännas? för de skulle va lite dumt :\ kanske man kan strypa processorn en aning(?), för nu har jag ingen användning för en högpresterande processor

Jag hade ett klent agg och tänkte att "det fixar sig" men men "nervsystemet" i moderkortet kände sig säkert som det satt i elektriska stolen...you're right...it died peacefully.:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!