Samsung GT-S8300 ultra touch

Permalänk
Medlem

Samsung GT-S8300 ultra touch

Jag har köpt en samsung ultra touch och undrar två saker:

ska inte t9 ordlistan anpassa sig efter de orden man har lagt in så de kommer först, samt de orden man skriver ofta borde komma som förslag först efetr ett tag som de gör på Ericsson telefoner.

tex. när jag vill skriva arg blir det som förslag ari varje gång. sjukt dåligt.

sen undrar jag när mans ka använda google maps så står det att programmet kräver en data anslutning borde det inte gå med wap?. och måste jag betala extra för att ansluta med 3g modemet som är inbyggt fattar inte riktigt.

nån som vet tack?

Permalänk

Re: Samsung GT-S8300 ultra touch

Citat:

Ursprungligen inskrivet av hampe_n
Jag har köpt en samsung ultra touch och undrar två saker:

ska inte t9 ordlistan anpassa sig efter de orden man har lagt in så de kommer först, samt de orden man skriver ofta borde komma som förslag först efetr ett tag som de gör på Ericsson telefoner.

tex. när jag vill skriva arg blir det som förslag ari varje gång. sjukt dåligt.

sen undrar jag när mans ka använda google maps så står det att programmet kräver en data anslutning borde det inte gå med wap?. och måste jag betala extra för att ansluta med 3g modemet som är inbyggt fattar inte riktigt.

nån som vet tack?

Håller med, överlag känns det som man köpt en modern telefon med gammalt OS/funktioner.

Har samma bekymmer som du men google maps, fast jag får "alvarligt fel" när den ska hämta avtalet. Har du fått ordning på det?

Permalänk
Medlem

jag har denna mobil och den är med ärliga ord HUR JÄVLA SEG SOM HELST!
e skitmissnöjd över den så det finns inte.

kameran e seg, tar år att se bilderna man har tagit.
bildmappen e skitseg att öppna bilderna.
menyerna e sega och tar tid att öppna mappar.
musikspelaren är sämst, man hamnar ALLTID överst på listan när man ska bläddra för att byta låt, man hamnar inte vid den låten man lyssnar på.
T9 e segt som ni säger.

URUSEL KÖP DEN INTE OM NÅGON FUNDERAR PÅ DET!!!

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

jo en sak till... att när ja har Headset/laddare i så tjuter det om mobilen :S

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless