Samlingstråd, 13:37-erbjudanden från Komplett

Permalänk
Medlem

Jag som verkligen var i behov utav mer lagringsutrymme passade på att regga ett konto i mitt namn och sedan när jag såg erbjudandet köpte min mor en, loggade ut, jag loggade in och så köpte jag en. Sedan behövde jag en till, så jag hjälpte pappa att göra en email adress och sedan så gjorde han ett konto och beställde.

Fungerade fin fint. Så nu inväntar man tre stycken hårddiskar som skall agera lagringsutrymme.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dealerovski
äsh, 100k inga pengar, 1 anställds månadslön.

Ja om den anställda får ut 50000 kronor efter skatt så är det enbart en anställd.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Tror ni vi som har "sms-avi" har turen att redan få den på måndag?

Visa signatur

Baaahh

Permalänk

För dom som vill veta va dom köpt
http://www.youtube.com/watch?v=QeFj2QTaA3Y&feature=sub

Visa signatur

[B]965BE C3 @ 4018MHz | XFX HD5770 @ 1GHz

Permalänk
Medlem

ja, är det inte så att ordrar lagda inom en viss tid skickas samma dag, har för mig det är innan 14, kan vara 16 med, så vi kan nog få den på måndag, men vad jag såg får de inte in den på lager förrän imorgon, så de som tror att de bara "säljer ut lagret" har fel.

Visa signatur

1: Lian Li PC60B PLUS aluminium | Corsair VX 550W 80+ | AMD PII 555 x2 3,2 ghz @ x4 B55 3,7 ghz | Asus Asus M4N75TD | Sparkle GeForce GTS 450 OC 1GB | A-Data DDR3 4GB 1600Mhz+ Series, CL8 | Samsung 830, 128 gb |Samsung F3 1 TB | Logitech MX518
2: Asus UL30VT-QX030V

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Muqito
Jag som verkligen var i behov utav mer lagringsutrymme passade på att regga ett konto i mitt namn och sedan när jag såg erbjudandet köpte min mor en, loggade ut, jag loggade in och så köpte jag en. Sedan behövde jag en till, så jag hjälpte pappa att göra en email adress och sedan så gjorde han ett konto och beställde.

Fungerade fin fint. Så nu inväntar man tre stycken hårddiskar som skall agera lagringsutrymme.

Trevligt. Så istället för att du och 2 till skulle kunna ta del av det här erbjudandet, så snyltade du åt dig deras hårddiskar.

Trevligt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Laxxen#28
För dom som vill veta va dom köpt
http://www.youtube.com/watch?v=QeFj2QTaA3Y&feature=sub

Verkar ju faktiskt inte vara en helt dum disk. Har inte ångrat mig än
Ja, föruttom dom som fortfarande jävlas med att köra XP (Nej orkar ingen OS-diskussion) bara referera till filmen ...

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av candyraver
Tror ni vi som har "sms-avi" har turen att redan få den på måndag?

ja

Visa signatur

SpelDator: Ghost s1, Ryzen 5, RTX 2060 FE

Datorljud: O2+ODAC & Beyerdynamic DT990 250 ohm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zeraphin
Trevligt. Så istället för att du och 2 till skulle kunna ta del av det här erbjudandet, så snyltade du åt dig deras hårddiskar.

Trevligt!

Dessutom skryter han om det framför folk som inte lyckades få en.

Visa signatur

SpelDator: Ghost s1, Ryzen 5, RTX 2060 FE

Datorljud: O2+ODAC & Beyerdynamic DT990 250 ohm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av majje
Dessutom skryter han om det framför folk som inte lyckades få en.

Exakt min tanke. Fult, mycket fult!

Permalänk
Medlem

Såg denna tråd ca 13:30 kollade tiden, oj det är snart

Såg att det var hårddisk eftersom jag snart skulle uppgradera så bestämde jag mig för att köpa en efter jag loggat in och gått till kassan bestämde jag för att ta 2 efter att pratat med en kompis. Så jag ändrade och uppdaterade. Visste inte att det bara var en som gällde!

Nåja lär väl bli en i alla fall, valde hämtning från butik så jag slipper frakt, nöjd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zeraphin

Trevligt!

Det stod ju faktiskt 1 per KUND, hade dem tänkt till lite hade dem skrivit en per hushåll.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av candyraver
Verkar ju faktiskt inte vara en helt dum disk. Har inte ångrat mig än
Ja, föruttom dom som fortfarande jävlas med att köra XP (Nej orkar ingen OS-diskussion) bara referera till filmen ...

Jag råkar köra xp på min extra dator, som den kommer att sitta i. Jag kör vista på min riktiga, så vi skippar os-diskussionen som du redan har påpekat. Men är det någon som vet hur deras mjukvara fungerar? Eller räcker det med att sätta jumpern på 7-8 pinsen?

Visa signatur

Ryzen 3700x, 32 Gb Corsair Vengence 3000 Mhz CL16, MSI X570 Gaming Edge, Silicon Power 1TB NVMe SSD, 750 Gb Seagate Momentus XT, Seagate Barracuda 4 TB, Fractal Design Defice C TG,
LG 29EA93 2560x1080, Logitech G933, Razer Deathadder Respawn, Corsair Strafe RGB

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chamezz
Det stod ju faktiskt 1 per KUND, hade dem tänkt till lite hade dem skrivit en per hushåll.

Det går väl inte direkt att kontrollera, så det blir svårt

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk

va inte värst mkt å bli exalterad över. lols

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Newklear
Det går väl inte direkt att kontrollera, så det blir svårt

Det är väl bara o kontrollera om det är samma adress?

Visa signatur

||Fractal North XL||
Main system: Asus ROG Crosshair x670E Hero, AMD 9800X3D, 64GB DDR5 CL30, ASUS RX 7900 XTX TUF||
Sekundär system: Asus ROG STRIX B760-I, Intel i5 12600k, 32GB DDR5 5600MHz, Asrock Intel B580||
||Nikon Z6ii, 24-200 f4-5.6|| 105 z macro f2.8||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vivace
Det är väl bara o kontrollera om det är samma adress?

Jo men en per kund. Du kan ha köpt en till farsan eller syrran etc.

Permalänk
Medlem

Jag tänkte mer på om det skulle varit begränsning per hushåll.

Visa signatur

||Fractal North XL||
Main system: Asus ROG Crosshair x670E Hero, AMD 9800X3D, 64GB DDR5 CL30, ASUS RX 7900 XTX TUF||
Sekundär system: Asus ROG STRIX B760-I, Intel i5 12600k, 32GB DDR5 5600MHz, Asrock Intel B580||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lakristomte
Då borde man ju få hem sina 3 diskar på måndag då ^^

Du kommer bara få 1.

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem

for you with windows 7, dont even think about it!! säger han i YT filmen,,

Han säger även att: it gonna perform very very porly eller nåt liknande..

Är det läge att avbeställa ??

eller går det att köra som vanlig lagringsdisk ändå..

Jag beställde den nästan endast pga att den var Sata 3.0 och hade 64mb c

men,, ??

Visa signatur

||> FD North TG White <> Corsair RM 650x v2 <> Asus Rog Strix B550 F-Gaming <> AMD Ryzen-7 5800x3d + Corsair H150i RGB PRO XT <> Kingston Fury renegade 2TB m.2 + Samsung 860 EVO 1TB <> Kingston Fury Renegade 32GB DDR4 3600MHz CL 16 rgb <> Msi RTX 4070 Super OC <> Asus AC86 <|| Skärm: AOC AG271QG 1440p ips G-synk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikR

men,, ??

Lagringsdisk är ingen fara ... värre att köra dom som systemdisk.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikR
for you with windows 7, dont even think about it!! säger han i YT filmen,,

Han säger även att: it gonna perform very very porly eller nåt liknande..

men,, ??

Den är Sata II

Permalänk
Medlem

Dessutom säger han att windows vista, mac OSx win 7 var inga problem. Utan de äldre så som XP eller liknande kommer ha problem.

Visa signatur

||Fractal North XL||

Permalänk
Medlem

jo jag såg det.. tänkte fel i stressen när ja beställde så gick det på typ 3 röda sekunder..

men ändå?

jag har btw en WD Essential 1TB Extern hårddisk,, är det samma disk i den som Green power ? för den stänger också av sog så den måste snurra upp sig om man vill komma åt den efter lång användning..

Visa signatur

||> FD North TG White <> Corsair RM 650x v2 <> Asus Rog Strix B550 F-Gaming <> AMD Ryzen-7 5800x3d + Corsair H150i RGB PRO XT <> Kingston Fury renegade 2TB m.2 + Samsung 860 EVO 1TB <> Kingston Fury Renegade 32GB DDR4 3600MHz CL 16 rgb <> Msi RTX 4070 Super OC <> Asus AC86 <|| Skärm: AOC AG271QG 1440p ips G-synk

Permalänk
Medlem

Den kommer att ha dålig prestanda om du använder den på win xp utan att använda programvaran. Det är det han säger.

I windows 7 säger han inget om prestandan, det är en lagringsdisk detta.

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Sata II 3gbs, han menar att om du har Windows 7 så behöver du inte tänka på något extra när du installerar hårddisken, men om du kör Windows XP måste du använder jumper eller deras programvara annars kommer den att prestera sämre än vanligt. Annars är det en väldigt bra lagringsdisk, du har ingen anledning att oroa dig ErikR

Visa signatur

Dator R7 7800X3D, 64GB@6Ghz, RTX 4080
Bild & Ljud: LG C1 55", MA Silver 7.0, XTZ Sub 12, Marantz SR7015
Konsoler: PS5, Nintendo Switch, Xbox One

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Huddit
Jo men en per kund. Du kan ha köpt en till farsan eller syrran etc.

Därför det är bättre med en per hushåll ju ;). Annars är det ju bara att registrera ett konto för varje person som finns i familjen, sen beställa.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chamezz
Därför det är bättre med en per hushåll ju ;). Annars är det ju bara att registrera ett konto för varje person som finns i familjen, sen beställa.

tråkigt om man är flera i hushållet som är datorintresserade..då får bara en person möjlighet att köpa varan billigt.

Permalänk

Tack komplett för ett erbjudande men det var inget 1337 erbjudande. Så därför blev jag lite besviken.

Jag bokade 2 diskar för att de var billiga och bra att ha till lagring.

Visa signatur

MSI P67A-GD55 - I7 2600k - NH-U12P SE2 - XFX5870 - Zalman VF3000A - Corsair 4GB - Cooler Master HAF 932 - CM 700W - Windows 7 64bit - 3*Dell U2311H

Permalänk
Medlem

Haha, kolla annonsen: "Cpu kylare mot 1tb disk"
Han vill byta sin oöppnade 1TB WD GP disk mot en H50 eller liknande. Pris: 1337kr

Visa signatur

PhenomII x4 955 3.2Ghz @ 3.8Ghz | Corsair A50 | Lancool PC-K62 | PC HD5770 PCS+ | GA-MA790GPT-UD3H | 6GB DDR3 1333mhz (1x2GB, 1x4GB) | WD Black 640GB | Corsair VX550 | Samsung S223C | Scythe Kaze Master Pro 5.25"