Permalänk

Va många här på sweclockers som verkar fått en nyckel ändå ô_O, Vissa har då tur.
Får hoppas att nästa våg kommer snart ._.

Permalänk
Medlem

2-0 i practice league:D Går ju riktigt bra ju

Visa signatur

Stationär: Q9550 @ 3777.5MHz, ATI Radeon HD5850 1GB, Asus P5Q SE, 4Gb DDR2 PC6400 Corsair XMS2, Corsair 550W, Thermaltake TRUE + 3 Noctua NF-P12, Antec 300 med fläktar, 1x 640Gb WD black och nån random DVD-läsare me lightscribe

Permalänk
Medlem

yay fick en nyckel

Visa signatur

Gammal

Permalänk
Medlem

Mmm äntligen kom jag in !!

däremot när jag loggar in står det att jag inte har SC2 "please go into account management and add the game " etc.

Så jag vet inte, kanske har att göra med att jag har laddat ner spelet från piratebay och det ligger nåt virus eller nåt i? Kollade såklart upp att det inte va virus i den torrenten och massa folk har laddat ner och ingen nämnt virus men kanske ligger nåt dolt änd ?!

Eller så är det så att det tar ett tag innan man kan logga in bara ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kylig
Mmm äntligen kom jag in !!

däremot när jag loggar in står det att jag inte har SC2 "please go into account management and add the game " etc.

Så jag vet inte, kanske har att göra med att jag har laddat ner spelet från piratebay och det ligger nåt virus eller nåt i? Kollade såklart upp att det inte va virus i den torrenten och massa folk har laddat ner och ingen nämnt virus men kanske ligger nåt dolt änd ?!

Eller så är det så att det tar ett tag innan man kan logga in bara ?

Va precis så för mig med, gjorde så att jag avinstallerade det med revo unistaller helt och hållet och sedan laddade ner det från battlenet, då funkade det.

Visa signatur

i5 750 | Asus P7P55 | Sapphire 5850 | Fractal Design Define R2 Svart | Seagate 1tb | Intel X25-V 40gb | Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev. 2 | Dell 2209WA |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MystiX
Verkar som det är fler konton som fått sc2 aktiverat nu, dock inget av mina 3... Lagom trött på att vänta nu.

+1

och det är tom min födelsedag idag.. fyy blizzard!

Permalänk
Medlem

ingen nyckel ännu
Får hoppas att dom fixar det under dagen annars får jag fortsätta att puckla på AIn som finns

Visa signatur

Fractal Design Node 304 -> ASUS ROG Strix B650E-I Gaming WIFI -> AMD Ryzen 7 7800X3D 4. 2GHz 104MB -> Thermalright Peerless Assassin 120 SE Svart -> MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 2X E 12G OC -> G.Skill 32GB (2x16GB)DDR5 6000MHz CL30 Trident Z Ne -> Seasonic FOCUS Plus 650W Gold -> 2 x WD BLACK SN850X SSD 2TB

Permalänk
Medlem

Ingen key.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D - Arctic Freezer 36 A-RGB - ASRock B850 Steel Legend - G.Skill 64GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 - Gigabyte RTX 5080 Aero SFF - Corsair RM850X ATX 3.1 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Ingen key
Hade väl för vanlig dator när jag registrerade mig.. Visste att jag skulle ha reggat från laptopen

Permalänk
Medlem

Äsch, inget att vara ledsna över. Betan är ändå inte SÅ kul att spela. Det enda som egentligen skänker nöje är vetskapen om att man är utvald och får vara med i beta-klubben.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fetakniven
Äsch, inget att vara ledsna över. Betan är ändå inte SÅ kul att spela. Det enda som egentligen skänker nöje är vetskapen om att man är utvald och får vara med i beta-klubben.

Ja det är bra. Mer sånt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fetakniven

Om inte annat är det rätt skönt att tjäna sig en liten hacka för inget jobb

Permalänk
Medlem
Citat:

Om inte annat är det rätt skönt att tjäna sig en liten hacka för inget jobb

Man får väl ändå inte betalt? :S

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mansonite
Man får väl ändå inte betalt? :S

Nej men man kan ju sälja sitt battle.net..

Permalänk
Medlem

Key!

Visa signatur

Asus X870E-E - 9800X3D - 4080S - 64 GB DDR5 - NH-D15 G2 - Fractal North - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 Pro - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem

Bra spel, spela med Zerg och infekterade marken. Overlord'en är grymma när de spyr överallt. xD

Helt bra, väntar på publicering. AI'n är lite främmande, de va jätterädda och gick iväg när man attackerade dem. Tror att allt blir fixat när den kommer ut.

Permalänk
Medlem

Happ, har vunnit en nyckel på en twitter tävling och även optat in. Självklart får man ingen nyckel >.> Men grattis alla ni som fått en

Om någon råkar få en nyckel över så tar jag tacksamt emot den

Visa signatur

Letar du bostad i Stockholm?
Snabbostad.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Samatrix
Bra spel, spela med Zerg och infekterade marken. Overlord'en är grymma när de spyr överallt. xD

Helt bra, väntar på publicering. AI'n är lite främmande, de va jätterädda och gick iväg när man attackerade dem. Tror att allt blir fixat när den kommer ut.

Finns ju bara "very easy" så vad hade du förväntat dig? =P

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Verkar som en ny våg med betamail precis skickats.

Fick precis ett väldigt trevligt mail med titel "StarCraft(r) II: Wings of Liberty(TM) Beta Test Invitation‏"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dozix

Fick precis ett väldigt trevligt mail med titel "StarCraft(r) II: Wings of Liberty(TM) Beta Test Invitation‏"

Samma här. Laddar ner för fullt.
Väcktes av mailet pga att mobilen pep till

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dozix

Loggade du in på battle.net igår? Jag fick mina mail nu till betan som lades till igår.

Permalänk
Medlem

me too ladda ladda!

Visa signatur

Born too late to explore the earth, born too early to explore the stars, born just in time to see AMD rise back to rule the world.

Permalänk
Medlem

För någon anledning kraschar mitt spel väldigt ofta om fienden är protoss och kommer med massor markenheter. Flyg går bra, men så fort det är just protoss markenheter så älskar spelet att krascha. Får inget felmeddelande eller något. Får endast det vanliga meddelandet "sc2 har slutat svara".
Är fienden en annan ras går det bra, men som sagt protoss... det är något konstigt med dom.

Annars är spelet väldigt bra, men inte så bra som jag förväntat mig. Skulle gärna fått vara snyggare också
Längtar till campaign.

Permalänk
Medlem

SC2 betan är lätt bästa spelet på 5 år, lätt!

Permalänk

Tycker vi bör införa nån typ av regel att man inte får skriva att man precis fått nyckel osv.
Man blir ju så förbannat avundsjuk

Permalänk
Medlem

Hoho nu har även jag fått StarCraft II-betan. Verkar som någon ovan sa att en andra våg precis släppt, så förhoppningsvis kan fler folk komma in nu. Tyvärr verkar inte mitt gamla SC-nick MrTA funka så fick bli Gigantor istället. Adda mig gärna på FL, 3-1 i practice game so far, reapers äger

Permalänk

Jag kanske har fått betan, jag vet ej :S

Jag får nämligen 100 scam mail från fejk adresser till blizzard så jag orkar inte läsa någon av dom.

Visa signatur

Alienware 17

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunt3r
Hoho nu har även jag fått StarCraft II-betan. Verkar som någon ovan sa att en andra våg precis släppt, så förhoppningsvis kan fler folk komma in nu. Tyvärr verkar inte mitt gamla SC-nick MrTA funka så fick bli Gigantor istället. Adda mig gärna på FL, 3-1 i practice game so far, reapers äger

Se upp för carriers bara, har hört att dom finns med i 2:an också

Visa signatur

Zax
Nikon D90 | Nikkor AF-S 35/1.8 | Tamron AF SP 17-50/2.8 | Sigma HSM 50-150/2.8 II | Nikkor 55/1.2 | Nikkor 43-86/3.5
flickr | 5∞px

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Morganrone93

Jag får nämligen 100 scam mail från fejk adresser till blizzard så jag orkar inte läsa någon av dom.

Du får inte beta via mail utan opt-in via ditt battle.net account!!!!

De ENDA som frå via mail är de som varit på blizzcon/vunnit tävling etc.

Permalänk
Medlem
Citat:

Loggade du in på battle.net igår? Jag fick mina mail nu till betan som lades till igår.

Loggade in när jag fick mailet.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Morganrone93

Lättaste sättet att se om det är riktigt är ju att bara logga in på battle.net och kolla om dom har lagt till SC2 beta på ens account.