Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Razer lanserar Deathadder – för vänsterhänta

Permalänk

Grattis vänsterhänta! fattas bara en vänster-ikari så har ni allt som behövs för att bli nya HeatoN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m1n1h0p
Grattis vänsterhänta! fattas bara en vänster-ikari så har ni allt som behövs för att bli nya HeatoN

Heaton jobbar ju för Qpad så det är väl en Qpad 5k som gäller.
Ikari är ju bara ett jäkla glappsladdsmonster endå.

Permalänk
Medlem

Är visserligen vänsterhänt men högermus har man ju alltid kört så för min del blir det inget byte. Om man använder mus förbaskat mycket på jobbet vareviga dag så är det dessutom egentligen bäst med en neutral mus, och att växla mellan höger och vänster hand, men... äh... alla ergonomiska tips orkar man ju inte följa.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robbaz
Vi jävla vänsterhänta har vara diskriminerade alla dessa år och tvungna att köra höger, varför ska vi köpa denna skit nu?

För att det finns vänterhänta som inte är så dumma så dom använder en högermus ?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av compaqoffer
Kan bli intressant med spegelvänt tangentbord!

Det skulle vara väldigt bra

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jooelhoglund
För att det finns vänterhänta som inte är så dumma så dom använder en högermus ?

Det skulle vara väldigt bra

Ta mitt inlägg med en nypa salt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anders.149
Ni som är vänsterhänta och kör med mus på vänster sida om tangentbordet, blir inte tangentlayouten problematiskt i exempelvis spel?

Hur skulle ett speglat tangentbord upplevas av er?

Jag är högerhänt men kör med musen med nästan enbart vänster nuförtiden ( fick problem med höger arm )
Har inga problem med tangetlayouten, tror man vänjer sej.
Däremot gillar jag inte alls möss som är designade för en viss hand, greppet blir så låst.
Jag styr musen med nästan rak handled och handkanten snuddandes alternativt vilande på bordet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anders.149
Ni som är vänsterhänta och kör med mus på vänster sida om tangentbordet, blir inte tangentlayouten problematiskt i exempelvis spel?

Hur skulle ett speglat tangentbord upplevas av er?

Är vänsterhänt, min vänsterhand är mycket bättre på nästan allt än min högra hand. Har ändå använt datormöss med högerhand sen jag var liten, tror de flesta gör det. Känner dock en som kör med musen i vänster hand, blir bara jobbigt varje gång

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anders.149
Ni som är vänsterhänta och kör med mus på vänster sida om tangentbordet, blir inte tangentlayouten problematiskt i exempelvis spel?

Hur skulle ett speglat tangentbord upplevas av er?

Jo för mig så blir det väldigt konstig så jag kör med piltangentera , så ett tangentbord som är spegelvänt skulle vara nice men väldigt konstigt i alla fall i börjabn

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem

personlig.... så vill jag desperat ha en vänsterhänt gamingmus

Men, denna var... FUL.....