Permalänk
Medlem

Lockerz, falska?

Jag undrar om någon vet något om Lockerz?

Är det verkligen så lätt att få saker genom att bara kolla på videor, svara på frågar, invita kompisar mm?

Är det någon här som sparat ihop o fått något Ipod eller vad som?

Är lite tveksam om sidan.

Permalänk
Medlem

Pyramid.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

http://lockerz-scam.com/

Frossa i svaren till dina frågor.

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tror inte det är scam men det är i alla fall j*vligt svårt att lyckas redeema något. För det första är det bara redemption (prispåfyllning, då man kan köpa grejer) 1 gång i månaden, för det andra är det j*vligt många som är med på redeemen och grejerna tar slut fort som satan. Nästa redemption är nu i Mars men det är en tävling denna gång. Laget som samlar flest poäng under en tid är de enda som kan redeema. Det är USA mot alla andra länder

Själv är jag Z-Listad och väntar på min tröja de ska skicka. En i min klass som också är Z-Listad har fått sin tröja, fast han blev det före mig.

Visa signatur

Burk: AMD FX-8320 | Radeon R9 270X | 8GB RAM | ASUS M5A97 R2.0 | CM 550W | FDD R4 | Samsung Evo 840 250GB

Permalänk

Lockerz är ingen scam. Har fått $50 till min paypal från dem.

Permalänk

Nej men det är ett pyramid spel.

för att överhuvudtaget tjäna något på det måste man vara bland de 100 i toppen. sen hur det roteras över vilka som vinner är oftast oklart och kommer fram när allting rasar ihop.

Lägger kanske max 10minuter i veckan på att svara på lite blandade frågor och jag får ut det i poäng som jag tar ut i trisslotter då jag anser att 50kr till rädda barnen eller nått inte gör någon skillnad när sånt ändå bara äts upp av chefer och administarationen. liksom sånna sidor drar in oerhört mycket pengar bara på reklam så om jag får ett gäng trisslotter koster inte de ett jota. det är om jag råkar vinna 100kr och löser in den på ett ställe som går back.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Öh, trisslotter? what?

Aja, sidan är ingen "scam" egentligen, det är bara JÄVLIGT svårt att få tag i något för poängen man tjänar.

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av feliQ
Öh, trisslotter? what?

Aja, sidan är ingen "scam" egentligen, det är bara JÄVLIGT svårt att få tag i något för poängen man tjänar.

Vilket gör det till en scam.

Eller du tycker även att det är helt ok om:

Skolan har ett lotteri varje månad, 3 elever kan få sitt studiebidrag, vem blir det?

eller

Arbetsgivaren har ett lotteri varje månad, 3 anställda har chans att få ut en månadslön! vem blir det?

Helt ok system va?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Vilket gör det till en scam.

Eller du tycker även att det är helt ok om:

Skolan har ett lotteri varje månad, 3 elever kan få sitt studiebidrag, vem blir det?

eller

Arbetsgivaren har ett lotteri varje månad, 3 anställda har chans att få ut en månadslön! vem blir det?

Helt ok system va?

Inga problem, tar ungefär 2 minuter att svara på frågan varje dag, ingen större förlust om jag inte får något.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av feliQ
Inga problem, tar ungefär 2 minuter att svara på frågan varje dag, ingen större förlust om jag inte får något.

Blir du 75år har du sovit bort i runda slängor 25år av ditt liv.. ingen förlust?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem

Det finns redan för många lockerz-trådar.
*låst*