home key logger och windows 7 prob.

Permalänk

home key logger och windows 7 prob.

Hej alla,

Jag har nyligen försökt installera följande keylogger ( http://www.spyarsenal.com/familykeylogger/ ) i min win 7 64 bit stationär dator , ett keylogger som jag har använt tidigare utan krångel i min laptop med XP installerad, så min fråga till Er är om någon vet om en lössning eller om ni känner till någon bra keylogger som är gratis och helt kompatibelt med win 7 64 bit.

Tacksamt för allas svar.

PS

Om det är fel forum del så ber jag om ursäkt, och moderatorerna får gärna påpeka det samt flytta tråden.

Permalänk

Finns ju.. sånt man sätter på Usb innan t-bordet.

Permalänk

Dom va dock ganska dyra =(

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Frågan är vad du ska ha det till...

Permalänk
Medlem

På ett moraliskt plan är detta lägre än glocalnet. Får jag fråga varför du använder en keylogger? Jag är bara nyfiken Jag körde det på skolan en gång för 10 år sen men det är inget jag är stolt över... högstadiet är min ursäkt liksom

Visa signatur

AMD 7800X3D | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | MSI GeForce RTX 4080 SUPER 16GB | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB 6000MHz | Kingston Fury Renegade M2 2TB | Alienware AW2723DF 280hz

Permalänk

hmmmm ska vi se, ts3 och typ en massa olika servers och olika pass till alla, olika konto mejl , ca. 6 st. olika pass till alla, passa till fejs, pass till dittans och dattans för att inte gölmma steam, origin, gratis spel online, registregins sidor som allarecept.nu eller vad et nu heter ^^ , ja du, ja har så svårt att komma ihåg alla mna pass att jag verkligen behöver ett keylogger, sen är det så att strömmen går ofta där jag bor och har redan förlorat en massa tills jag hittade keyloggern till laptopen ........ så ja ..... du kan vara elak som du var och använda det på ett oansvarit sätt eller så kan man verkligen ha nytta utav ett sånt program . Men men, det kankse är bara jag som ser fördelarna .........

I alla fall .... nu när man väl ha förklarat vad man skall använda det till , finns det nån vänlig själ där ute som kan hjälpa mig ?

glömde nänma att man har ett konto här, och på telenor och på tankaner, tankafetast, gamreactor, klanens websida, naruto anifreak, youtube, megaupload, ja ..... man hade kunnat skriva minst 20 st till eller mer plus dom ovan, så ja, hjärnan pallar inte mer och kan inte hålla 50 st olika pass i huvudet alltid, tycker inte om att skriva det på en bit papper som vem som helst kan komma åt den med en keylogger så är det lätt att göra filen skyddad med en kombination på ca. 4 st tangeter som ska tryckas ner samtidigt. Så dumt är det inte.