Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ithilien:

Jag yrkar på dödsstraff för alla former av "trainers" för att underlätta spelare att nå maxnivå utan att behöva spendera 5 mminuter om dagen minst, dödssträff på alla som fuskar medvetet i onlinespel då det sabbar spelglädjen för de andra och banne mig dödsstraff för att folk inte använder sig av google.

Håller med Ahlen, Sweclockers är emot crackad mjukvara och reglerna borde gälla detsamma för fusk/trainers/hacks.
Tummen upp på det

Hahaha

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jesusbarnet:

tycker du det är jobbigt att spela är lösningen ganska enkel, gör nått annat!

Har du inget bättre för dig än att sitta vid datan då?

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hucke:

Om du nu inte har tid med att spela upp till prestige 10. Varför inte bara strunta i det?
Det räcker ju med att du lvlar upp till 70 en gång så har du ju allt?

Skickades från m.sweclockers.com

Precis så gör jag ju på Ps3 när jag fixar et nytt konto eller liknande. Men ja jag har möjlighet att använda alla vapen men säg mw2 hur lång tid tar det inte att låsa upp Fall camo på alla vapen? Att få alla killstreak emblem? alla headshots titlar?

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av RiHjD:

Först och främst jag är 27 år gammal för det andra så okej men antar då att du INTE är en fuskare så vadå hur gör du om du vill gå till prestige 10 (eller 15 på BO) ???

Och ändå skriver som en 12-åring...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nej men seriöst, fuska hur mycket du vill offline om du får njutning av det men online, även om det bara är en sådan sak som en bild och text som visar att du är max prestige, så borde du bli bannad.

Och sen finns det en knapp här på forumet som heter "Citera flera", fast du kanske vill fuska till dig ett högre postcount genom att skriva tre inlägg istället för ett.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2

Permalänk

HAHAHAHA, nej men skämt åsido, så är Cod4'as mpsave system ganska magert så det går att låsa upp allt dirr mode. men, google is your best friend, and keep it outside the ranked servers plz

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

Precis så gör jag ju på Ps3 när jag fixar et nytt konto eller liknande. Men ja jag har möjlighet att använda alla vapen men säg mw2 hur lång tid tar det inte att låsa upp Fall camo på alla vapen? Att få alla killstreak emblem? alla headshots titlar?

Förlåt men, du borde söka hjälp, det är inte bra att bekräfta sig själv genom ett spel!

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Avstängd

Jag använde ett program som heter macro maker för att leka runt på en hemsida och glömde stänga av det innan jag startade CoD. GG Bannad överallt.

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem

Finns fa-an folk till allt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

Tja, någon som vet hur man får tag i tex Prestige hacks och Goldgun hacks osv. till CoD?

Kass spelare eller?

Gillar folk som måste verifiera sin värdelösa existens så pass att de måste använda dig av ynkliga lösningar som fusk

No offense till dig personligen mer än generellt sett alla fuskare

Visa signatur

Sweclockers 2024:
"
Eftersom vi tillhandahåller en öppen diskussionsplattform har vi ett berättigat intresse av att behålla användargenererat innehåll även efter en eventuell radering eller anonymisering av ditt användarkonto. Vi kommer även att fortsätta lagra vissa uppgifter för att upprätthålla säkerheten och förhindra missbruk av våra tjänster.
"

Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

Okej måste säga att folket på detta forumet är lite överdrivet kaxiga skriver otrevliga saker till folk dom inte känner men skitsamma. VILL TILLÄGGA EN GREJJ. Anledningen att jag frågar är att jag har gått till prestige 10 förut i tidigare CoD men på Ps3. Är på prestige 10 i CoD4 samma i Mw2 samt är på prestige 10 på Black Ops dock återstår ju 5 prestiger där men jag kämpar på. Men om nå tror jag orkar göra om det när jag får min PC kan ni glömma det. Det har tagit sjukt mycke energi och tid. Har inte med fusk att göra det gör ingen bättre på spelet för at dom har alla emblem eller liknande om du/ni som klagar är bra på CoD skulle ni inte ha problem med det.

Varför spela på pc? vill du ha bättre grafik eller, sätt dig vid ps3 med mus/tangentbord istället (borde ju gå, right?)

Sen spelar det fan ingen roll av vilken anledning du vill ha ett fusk, same shit anyway.

Visa signatur

Sweclockers 2024:
"
Eftersom vi tillhandahåller en öppen diskussionsplattform har vi ett berättigat intresse av att behålla användargenererat innehåll även efter en eventuell radering eller anonymisering av ditt användarkonto. Vi kommer även att fortsätta lagra vissa uppgifter för att upprätthålla säkerheten och förhindra missbruk av våra tjänster.
"

Permalänk
Medlem

Spela spelet, tack.

Visa signatur

Youtube | Steam | PSN
Fractal Design R3 | Asus P8P67 Pro Rev 3 | Asus GTX580 DirectCUII
Intel i7 2600K 4.0GHz | Antec KÜHLER H2O 620 | 8GB RAM | 2TB HDD | 120GB SSD
iPhone 6 | PlayStation 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

Tja, någon som vet hur man får tag i tex Prestige hacks och Goldgun hacks osv. till CoD?

http://www.mpgh.net/forum/190-call-duty-hacks/

Permalänk
Medlem

Tack för att du hjälper ännu en person att förstöra online apamedvapen...

Visa signatur

OLED55C9 | Switch 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av MiLeS:

No problemo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

Sitt inne då och bli blek och fet och aldrig få någon tjej i 1 år då och spela för att komma till prestige 10 ärligt! Haha. Så ska vi se hur många gånger du orkar det. Om du gör det jämt säger jag stackare.

Oj här kör vi med personliga påhopp. Tycker bara att det är tråkigt att folk fuskar istället för att spela, inget annat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MiLeS:

Måste bara fråga på vilket sätt förstör han spelet han kör ju inte med wallhack, autoaim osv? Det ända han gör är så att han får alla vapen och emblem, vet du egentligen hur många som har prestige hackat på mw2 på datorn? Övervägande som är i prestige 10 har säkert hackat! Det är inte så att det prestige hack påverkar spelets utgång eller nåt, då handlar det mer om skicklighet och taktik!

Måste ändå påpeka att jag tycker att det är fel att fuska på mw2 iform av autoaim osv,Eftersom det påverkar spelet! prestigehack gör bara folk som är lata eller inte har tid att prestige till 10

Permalänk

Finns redan massor av hackade servrar man kommer in på hela tiden som gör en level 70 instant fast man vill eller inte.

Visa signatur

fractal 804 | Intel 4790k | Corsair 8GB | MSI Z97m Gaming | Samsung 830| Gigabyte 970 SLI | NZTX Hale90 650 | Asus PB278Q

Permalänk
Medlem

Jag tycker själv att fusk inte är speciellt proffsigt men okej, om du vill så. Du kommer inte att få något bra hack gratis. Nästan alla som är gratis har nån sorts virus i sig, och om du vill betala för det så riskerar du en jävla massa när det gäller kredit och liknande. Det absolut bästa är förstås att, av en ren slump , komma in på en cheat-server. Rätt svår att hitta en men det är ändå det bästa. Ground War brukar vara det gamemodet som har högst antal cheat-servrar. Så spela på GW tills du kommer in på en cheatserver, och under tiden kanske du har hunnit låsa upp allt som du ville ha med cheat

Permalänk
Medlem

Alltså varför vill du ha mer prestige ingen kommer bry sig om vilken prestige du har, ingen kommer se upp till dig mer för det och det kommer inte göra att du spelar bättre häller. Men du kanske tror att det är någon som kommer hem till dig och säger, OMG du har super mega duper prestige fan va cool du är OMG!!!!!:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Åkan:

Alltså varför vill du ha mer prestige ingen kommer bry sig om vilken prestige du har, ingen kommer se upp till dig mer för det och det kommer inte göra att du spelar bättre häller. Men du kanske tror att det är någon som kommer hem till dig och säger, OMG du har super mega duper prestige fan va cool du är OMG!!!!!:D

Nu vet jag inte hur det är på konsol, men för varje prestige-level du har desto fler custom classes kan du ha. Iallafall i MW2. Jag har använt upp alla på max prestige (fittservrar med modifierad XP rate), men 2-3 slots till skulle inte varit helt fel...

Permalänk
Medlem

O gösses Amalia, TS vet inte hur man googlar...I lölled!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Tycker det är härligt att möta folk som har prestige hackat, för alla är lika värdelösa och man ser verkligen vilka det är som har hackat sig till sista prestigen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dauit:

Måste bara fråga på vilket sätt förstör han spelet han kör ju inte med wallhack, autoaim osv? Det ända han gör är så att han får alla vapen och emblem, vet du egentligen hur många som har prestige hackat på mw2 på datorn? Övervägande som är i prestige 10 har säkert hackat! Det är inte så att det prestige hack påverkar spelets utgång eller nåt, då handlar det mer om skicklighet och taktik!

Måste ändå påpeka att jag tycker att det är fel att fuska på mw2 iform av autoaim osv,Eftersom det påverkar spelet! prestigehack gör bara folk som är lata eller inte har tid att prestige till 10

"Det enda har gör är så att han får alla vapen"... Ja du, om det nu vore så att man magiskt skulle få alla vapen samma sekund man satte foten online då skulle väl ändå spelföretaget lagt in en stor fin knapp som gjorde detta eller helt enkelt struntat i att lägga till ranker där man låser upp allt eftersom? Jag förstår vad du menar, "alla andra gör det så varför ska jag gå den lagliga vägen", och visst spelet har några år på nacken nu plus är fullt med hackers för att företaget bakom spelet inte gör något åt det... men fortfarande, alla som funksar online borde få smaka the banhammer.

Visa signatur

OLED55C9 | Switch 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av MiLeS:

"Det enda har gör är så att han får alla vapen"... Ja du, om det nu vore så att man magiskt skulle få alla vapen samma sekund man satte foten online då skulle väl ändå spelföretaget lagt in en stor fin knapp som gjorde detta eller helt enkelt struntat i att lägga till ranker där man låser upp allt eftersom? Jag förstår vad du menar, "alla andra gör det så varför ska jag gå den lagliga vägen", och visst spelet har några år på nacken nu plus är fullt med hackers för att företaget bakom spelet inte gör något åt det... men fortfarande, alla som funksar online borde få smaka the banhammer.

Fast nu har ju personen i fråga redan haft max prestige dock på konsol.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Majora:

Fast nu har ju personen i fråga redan haft max prestige dock på konsol.

Så konsoll == PC? Om företaget som utvecklade spelet skulle vilja att du hade ett gemensamt konto där din prestige följde med över olika platformar för att de inte tyckte du skulle behöva spela ifall du en dag fick för dig att spela på PC istället för PS3 så hade de väl lagt till det. Bara för att jag har banrekordet på våran lokala go cart bana betyder det inte att jag automatiskt ska få förstapris varje gång jag kör?

Visa signatur

OLED55C9 | Switch 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av MiLeS:

Alla har inte tid och spendera ett par dagars speltid för att nå högsta prestige, så dom tar den korta vägen istället! men Jag förstår dig, då tappar spelets sitt innebörd med prestige systemet om ingen prestigar... Då kan dom lika gärna erbjuda alla vapen från början, kanske inte sp bra för spelföretagen direkt, en månad efter realesen så har dom tappat 50% av spelarna pga av inget mål att uppnå osv!

Nu låter det som om jag försvarar TS men så är inte fallet. Ville bara visa att att man kan se det ur en annans perspektiv

Förlåt ifall texten inte är den bästa båda grammatiskt och meningsbyggnads, smartphone...

Permalänk
Medlem
Skrivet av MiLeS:

Så konsoll == PC? Om företaget som utvecklade spelet skulle vilja att du hade ett gemensamt konto där din prestige följde med över olika platformar för att de inte tyckte du skulle behöva spela ifall du en dag fick för dig att spela på PC istället för PS3 så hade de väl lagt till det. Bara för att jag har banrekordet på våran lokala go cart bana betyder det inte att jag automatiskt ska få förstapris varje gång jag kör?

Om du vill spendera över 800 timmar på att skaffa max prestige så var så god. Själv ser jag inga problem med att andra "hackar" sig till det, eftersom det gör minimal påverkan på spelet då många som rankhackar ändå oftast redan kommit upp till så pass hög level att de hunnit använda alla eller nästan alla vapen redan. Sen om de inte hunnit testa alla så är det väl bara positivt för dig då som kan totalt äga dom då de inte har någon träning med de vapnena alls.
Det enda positivta med max prestige är de extra custom slots man får, så man slipper hoppa ur en server så fort man vill köra med ett annat vapen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dauit:

Alla har inte tid och spendera ett par dagars speltid för att nå högsta prestige, så dom tar den korta vägen istället! men Jag förstår dig, då tappar spelets sitt innebörd med prestige systemet om ingen prestigar... Då kan dom lika gärna erbjuda alla vapen från början, kanske inte sp bra för spelföretagen direkt, en månad efter realesen så har dom tappat 50% av spelarna pga av inget mål att uppnå osv!

Nu låter det som om jag försvarar TS men så är inte fallet. Ville bara visa att att man kan se det ur en annans perspektiv

Förlåt ifall texten inte är den bästa båda grammatiskt och meningsbyggnads, smartphone...

Skrivet av Majora:

Om du vill spendera över 800 timmar på att skaffa max prestige så var så god. Själv ser jag inga problem med att andra "hackar" sig till det, eftersom det gör minimal påverkan på spelet då många som rankhackar ändå oftast redan kommit upp till så pass hög level att de hunnit använda alla eller nästan alla vapen redan. Sen om de inte hunnit testa alla så är det väl bara positivt för dig då som kan totalt äga dom då de inte har någon träning med de vapnena alls.
Det enda positivta med max prestige är de extra custom slots man får, så man slipper hoppa ur en server så fort man vill köra med ett annat vapen.

Förstår vad ni försöker säga och då MW2 som sagt har några år på nacken, sönderhackat och ett företag som inte gör något åt det så borde de lika väl öppna upp allt för alla. Men nu har de ju tyvärr inte gjort det och ett fusk/hack är fortfarande något som inte borde få tillåtas online, oavsett i hur stor eller liten skala, allra minst uppmuntras till genom att hjälpa någon som frågar efter det att enklare få tag i det då google redan gör det tillräckligt.

Visa signatur

OLED55C9 | Switch 2

Permalänk
Medlem

Roligaste tråden på länge ^^

Visa signatur

Citera för svar!