Permalänk
Avstängd

Hacks till CoD?

Tja, någon som vet hur man får tag i tex Prestige hacks och Goldgun hacks osv. till CoD?

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Skrivet av RiHjD:

Tja, någon som vet hur man får tag i tex Prestige hacks och Goldgun hacks osv. till CoD?

testa google.se allt finns där tror den heter EAM är iaf till mw2

Visa signatur

Ljud: Quadral Aurum 70, Rotel RB-1582, Rotel RC-1550, Rega Dac, Musical Fidelity V-Link 192, Isotek Sirius Evo3
Dator 1: Define R4, Intel i7 3770k, HD 7970 Arctic Cooling CF, Samsung 840 Evo 500gb, Creative SB X-Fi Titanium HD
Dator 2: fujitsu lifebook nh532, Samsung 840 250gb

Permalänk
Entusiast

Varför ska det fuskas hela tiden? Spela till dig prestiget själv istället och lär dig spela utan fusk.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

stick, smuts.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noobenu:

stick, smuts.

håller med till 100%

Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

Google. Sen så finns det tillräckligt mycket hackers som förstör spel. Behövs ingen mer.

Visa signatur

C>++

Permalänk

Snälla radera cod om du ska hålla på och cheata!... Lär dig spela på riktigt...

Visa signatur

Citera Så Hittar Jag Tillbaka!

Permalänk
Medlem

Dagens kids, kommer ihåg förr i tiden då man fick sitta i månader och vänta på att Club Nintendo tidningen skulle komma som om man hade tur innehöll en knappkombination hur man fick tre extraliv till ett spel. Hoppas du hittar nåt bra fusk så du blir bannad och ditt konto nerstängt. Är folk som dig som tvingar företagen att sätta "game experience may vary online" på sina fodral

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av AnnoyingIB:

Google. Sen så finns det tillräckligt mycket hackers som förstör spel. Behövs ingen mer.

Google? Tror inte direkt man hackar i google det lär ju vara en lobby man går in i eller söker upp på nått sätt? Prestige lobbys försör inte spelet de får en ju bara att gå upp i level och få all utrustning så man slipper sitta och spela 300 timmar!

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Avstängd

Okej måste säga att folket på detta forumet är lite överdrivet kaxiga skriver otrevliga saker till folk dom inte känner men skitsamma. VILL TILLÄGGA EN GREJJ. Anledningen att jag frågar är att jag har gått till prestige 10 förut i tidigare CoD men på Ps3. Är på prestige 10 i CoD4 samma i Mw2 samt är på prestige 10 på Black Ops dock återstår ju 5 prestiger där men jag kämpar på. Men om nå tror jag orkar göra om det när jag får min PC kan ni glömma det. Det har tagit sjukt mycke energi och tid. Har inte med fusk att göra det gör ingen bättre på spelet för at dom har alla emblem eller liknande om du/ni som klagar är bra på CoD skulle ni inte ha problem med det.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MiLeS:

Dagens kids, kommer ihåg förr i tiden då man fick sitta i månader och vänta på att Club Nintendo tidningen skulle komma som om man hade tur innehöll en knappkombination hur man fick tre extraliv till ett spel. Hoppas du hittar nåt bra fusk så du blir bannad och ditt konto nerstängt. Är folk som dig som tvingar företagen att sätta "game experience may vary online" på sina fodral

Du kanske ska fråga vilket sorts hack jag menar innan du börjar gråta?

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Failbygge:

Snälla radera cod om du ska hålla på och cheata!... Lär dig spela på riktigt...

Aww läs mitt inlägg längre ner!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hört talats om Steam Clouds? Dina stats sparas ditt rötägg..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Terihan:

håller med till 100%

Sitt inne då och bli blek och fet och aldrig få någon tjej i 1 år då och spela för att komma till prestige 10 ärligt! Haha. Så ska vi se hur många gånger du orkar det. Om du gör det jämt säger jag stackare.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Noobenu:

stick, smuts.

Haha du kanske ska fråga vilket hack jag ens menar eller tycker du det är smutsigt att fuska sig till prestige 10 med alla emblem eller liknande utan att bli ens 1% bättre på att spela spelet? Isåfall är du ju bara avundsjuk på att mina vapen är snyggare än dina haha! Moget.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av alakabambam:

Nån annan skrev också google fattar inte riktigt men ska söka på det du skrev men förklara gärna mer?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av beyorn:

Hört talats om Steam Clouds? Dina stats sparas ditt rötägg..

I lol'd. Du är ännu en som aldrig läser tråden, han skrev ju: "Anledningen att jag frågar är att jag har gått till prestige 10 förut i tidigare CoD men på Ps3." Jag tror inte att man använder Steam Cloud på PS3. Även om Steam ska komma på PS3 i framtiden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

Du kanske ska fråga vilket sorts hack jag menar innan du börjar gråta?

Skrivet av RiHjD:

Vad ska du med prestige hacks till om du inte tänkt att köra online? Mår du bättre av att fuska i single player, go a head, men göra det online förstör för alla andra. Och ja, jag gråter en skvätt för att dagens ungdommar inte lärt sig använda en sådan simpel sak som google.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

Nån annan skrev också google fattar inte riktigt men ska söka på det du skrev men förklara gärna mer?

Du verkar inte använda google så mycket. Det vi menar är att du ska googla på det. Jag googlade på "call of duty modern warfare 2 eam" och fick upp väldigt mycket info/guider. Svårare än så är det inte. RTFM (Read The Fucking Manual) och du borde kunna fixa det här "fusket" på egen hand.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av alakabambam:

Okej jag har kikat nu det såg ju jätte enkelt ut ska prova det sen. Tack så mycket har du provat själv vet du om det är lika enkelt som det ser ut?

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MiLeS:

Vad ska du med prestige hacks till om du inte tänkt att köra online? Mår du bättre av att fuska i single player, go a head, men göra det online förstör för alla andra. Och ja, jag gråter en skvätt för att dagens ungdommar inte lärt sig använda en sådan simpel sak som google.

Jag ska spela online så klart det finns inga prestiger i singleplayer

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

Haha du kanske ska fråga vilket hack jag ens menar eller tycker du det är smutsigt att fuska sig till prestige 10 med alla emblem eller liknande utan att bli ens 1% bättre på att spela spelet? Isåfall är du ju bara avundsjuk på att mina vapen är snyggare än dina haha! Moget.

Japp det tycker jag, men det är ju cod där alla är unga och fuskar + skriker i micken så kör på

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Kan inte sweclockers lägga till att fråga om fusk/hacks till spel är emot reglerna så att mod, kan låsa alla dessa trådar direkt -.-'

Visa signatur

PC - AR X870E-Nova | 98003DX 5.2GHz | 32GB | RTX5090 | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 8700K 4.30GHz | 64GB | LSI9211 | 80TB HDD + 4TB NVME

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Haglund:

Du verkar inte använda google så mycket. Det vi menar är att du ska googla på det. Jag googlade på "call of duty modern warfare 2 eam" och fick upp väldigt mycket info/guider. Svårare än så är det inte. RTFM (Read The Fucking Manual) och du borde kunna fixa det här "fusket" på egen hand.

Ja men jag gjorde det hehe jag bara frågade först i fall att men jag har kollat det verka inte så svårt till dom som tycker det förstör nått nej det förstör inte men får ju bara nya emblem och prestiger så man slipper sitta och spela flera hundratals timmar det snarare spar väl på kroppen nått bra?

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Göteborgaren:

Japp det tycker jag, men det är ju cod där alla är unga och fuskar + skriker i micken så kör på

Först och främst jag är 27 år gammal för det andra så okej men antar då att du INTE är en fuskare så vadå hur gör du om du vill gå till prestige 10 (eller 15 på BO) ???

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

Jag ska spela online så klart det finns inga prestiger i singleplayer

Det är fortfarande smutsigt att fuska i någon form.

Det kallas prestige för att det ska finnas prestige i det. Fuskare som inte gått den ärliga vägen hela vägen kan dra åt helvete.

My 2c.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

Okej måste säga att folket på detta forumet är lite överdrivet kaxiga skriver otrevliga saker till folk dom inte känner men skitsamma. VILL TILLÄGGA EN GREJJ. Anledningen att jag frågar är att jag har gått till prestige 10 förut i tidigare CoD men på Ps3. Är på prestige 10 i CoD4 samma i Mw2 samt är på prestige 10 på Black Ops dock återstår ju 5 prestiger där men jag kämpar på. Men om nå tror jag orkar göra om det när jag får min PC kan ni glömma det. Det har tagit sjukt mycke energi och tid. Har inte med fusk att göra det gör ingen bättre på spelet för at dom har alla emblem eller liknande om du/ni som klagar är bra på CoD skulle ni inte ha problem med det.

tycker du det är jobbigt att spela är lösningen ganska enkel, gör nått annat!

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Medlem

Jag yrkar på dödsstraff för alla former av "trainers" för att underlätta spelare att nå maxnivå utan att behöva spendera 5 mminuter om dagen minst, dödssträff på alla som fuskar medvetet i onlinespel då det sabbar spelglädjen för de andra och banne mig dödsstraff för att folk inte använder sig av google.

Håller med Ahlen, Sweclockers är emot crackad mjukvara och reglerna borde gälla detsamma för fusk/trainers/hacks.
Tummen upp på det

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rådström:

Det är fortfarande smutsigt att fuska i någon form.

Det kallas prestige för att det ska finnas prestige i det. Fuskare som inte gått den ärliga vägen hela vägen kan dra åt helvete.

My 2c.

Haha okej kan iaf försöka få dig tänka annorlunda även om det nog är kört. På konsoll går det ju inte och jag har redan slösat bort 2 år av mitt liv i tv soffan. Nu när jag skaffat Pc är jag ju hundra på att man kan styra och ställa lite som man vill som back in the days. Älskar Pc på det sättet. Så du finner prestige i att spela i 1 år för att klara ett spel grattis. Jag går gärna till prestige 10 och får allt upplåst direkt sen kan jag spela när jag vill utan att behöva sitta och vara sur på folk som hacksar sig förbi mig hela tiden på min hårda och långa vandraing till högsta prestigen!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

Om du nu inte har tid med att spela upp till prestige 10. Varför inte bara strunta i det?
Det räcker ju med att du lvlar upp till 70 en gång så har du ju allt?

Skickades från m.sweclockers.com