Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Måla Cooler Master Megaflow som har LED-belysning

Permalänk
Medlem

Måla Cooler Master Megaflow som har LED-belysning

Har köpt mig en Cooler Master Megaflow 200mm med blå LED-belysning. Hur skulle det fungera om jag sprayar på ett lager med svart värmebeständig färg? Kommer det lysa något blått överhuvudtaget eller kommer det bara "tonas ner"?

Visa signatur

Underskatta inte Citera-funktionen

Permalänk
Medlem

Jag tror den kommer att tonas ner, men om du tar bort ledsen och det genomskinliga plastet ( ett litet streck, och sedan lägger tillbaks det ) borde det iallfall lysa lite bättre.

Visa signatur

"Jag har sex ärliga tjänare som lärt mig allt jag vet: Deras namn är Vad och Varför, och När och Hur och Var och Vem”
~ Rudyard Kipling

Permalänk
Medlem
Skrivet av _oZZar_:

Jag tror den kommer att tonas ner, men om du tar bort ledsen och det genomskinliga plastet ( ett litet streck, och sedan lägger tillbaks det ) borde det iallfall lysa lite bättre.

Okey, bra att veta. Dock är jag ute efter att få den mycket nertonad, nersläckt alternativt bygga på någon form av av/på-knapp.

Visa signatur

Underskatta inte Citera-funktionen

Permalänk
Medlem

Borde väl bara vara att kolla vilka sladdar som går till ledsen för att sen lägga fast en brytare...?

Visa signatur

"Jag har sex ärliga tjänare som lärt mig allt jag vet: Deras namn är Vad och Varför, och När och Hur och Var och Vem”
~ Rudyard Kipling

Permalänk
Medlem
Skrivet av _oZZar_:

Borde väl bara vara att kolla vilka sladdar som går till ledsen för att sen lägga fast en brytare...?

Jag valde att måla hela fläkten. Får se hur resultat blir.

Visa signatur

Underskatta inte Citera-funktionen