Mitt Battlefield 3 Montage :D

Permalänk
Avstängd

Angående videon kan jag bara säga att det är trevligt att du försökt. Men du måste ta åt dig kritiken.

Man kan inte bara ha klipp från en runda som det ser ut som du har gjort och bara ta random kills där majoriteten inte ens är bra.
Klippningen är ju icke-existerande och ger bara hopp fram och som dessutom inte passar med musiken.

Lägg lite mer tid på det och dra ut det över rundorna, ingen bryr sig om klipp där du bara dödar en snubbe om inte det är något utöver det vanliga.

Skrivet av _MmattiasS_:

Tips: bry dig inte så mycket om likes/dislikes osv.

Fast jo, det måste man ju för att veta om man är inne på rätt spår eller inte.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Eftersom det var ditt första montage tänker jag inte säga någonting om den dåliga musiken och redigeringen

Filmen kändes väldigt tråkig överlag, orkade inte ens kolla klart. Tråkiga frags, filmade du allt under en karta och la på musik? Måste vara snygga och spektakulära saker annars tappar du poängen med ett montage.

Visa signatur

i9 9900k / EVGA RTX 3080
Lian Li O11 Dynamic / EKWB Custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av juan1:

Eftersom det var ditt första montage tänker jag inte säga någonting om den dåliga musiken och redigeringen

Filmen kändes väldigt tråkig överlag, orkade inte ens kolla klart. Tråkiga frags, filmade du allt under en karta och la på musik? Måste vara snygga och spektakulära saker annars tappar du poängen med ett montage.

Näe, asså tanken var ju att bara slå i hop några klipp från en runda, Så jag bara klippte ut alla kills från 2 matcher och la på musik

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alexst4:

Jag kan hjälpa dig Har du Skype? så kan jag beskriva där.

Aee det är lungt! Jag fixade bara lagarith codec så funka det! Men får vissa lagspikes ibland :/

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Aee det är lungt! Jag fixade bara lagarith codec så funka det! Men får vissa lagspikes ibland :/

Men asså det är inte codecsen Laggar det när du spelar eller i det "Råa footaget" du får ut sen?

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av juan1:

Eftersom det var ditt första montage tänker jag inte säga någonting om den dåliga musiken och redigeringen

Filmen kändes väldigt tråkig överlag, orkade inte ens kolla klart. Tråkiga frags, filmade du allt under en karta och la på musik? Måste vara snygga och spektakulära saker annars tappar du poängen med ett montage.

Men om du vet något om redigering så är jag villig att ta emot info

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk
Medlem

Nu avaktiverade jag Rates på videon, fick ju 40 dislikes och 9 likes..

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alexst4:

Men asså det är inte codecsen Laggar det när du spelar eller i det "Råa footaget" du får ut sen?

Laggar inte när jag spelar, laggar när man kollar på själva inspelningen, jag är ny med dxtory så, men alltså när jag använde att annat codec jag hittade på internet fungerade det inte ens att recca, men fixade lagarith som jag skrev förut och då fungerade det att recca men själva footaget blir det lite lagspikes på när man kollar :/, kan det bero på att jag måste fixa till en mindre fil i virtualdub och sedan in i aae och renderara det, tror det var så med fraps också

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Laggar inte när jag spelar, laggar när man kollar på själva inspelningen, jag är ny med dxtory så, men alltså när jag använde att annat codec jag hittade på internet fungerade det inte ens att recca, men fixade lagarith som jag skrev förut och då fungerade det att recca men själva footaget blir det lite lagspikes på när man kollar :/, kan det bero på att jag måste fixa till en mindre fil i virtualdub och sedan in i aae och renderara det, tror det var så med fraps också

Okej, Men om du tar på default codecet och tar dessa inställningar så går det nog http://s1128.photobucket.com/albums/m492/alexst4/?action=view... Sen trycker du på den lilla pennan breve codec väljaren och sänker dom: http://s1128.photobucket.com/albums/m492/alexst4/?action=view... Sedan den svart-gula knappen nere till vänster och väljer upplösningen och fpsen du har i spelet

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk
Skrivet av Xenoz:

börjar alla ungar(ja jag erkände att jag var 14) reklamera sina youtube kanaler på sweclockers på alla sätt o viss?..

Reklamera är inte lika med att göra reklam, reklamera gör du när du gör en reklamation...

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Xenoz:

svårt o förklara..hoppas du förstår..men iaf man ser länkar till personers youtube channels lite här o där tillomed ibland offtopic o sådant börjar faktiskt bli ganska irriterande..visst får man visa! men då måste man ha kvalite som Robbaz!:D

Varför skulle man inte få vara stolt för något man gjort bara för att det inte är världsklass på det? Idiotisk inställning enligt min mening

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av alexst4:

Nu avaktiverade jag Rates på videon, fick ju 40 dislikes och 9 likes..

Vill du bara veta vad folk tycker om de gillar den?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk

Montage? - Jag kallar det för fragvideo, oavsett vilket spel.

Edit: Bra jobbat, bry dig inte om folk som inte pallar att ta sig tid och göra en fragvideo själva.
Dock lite trist med samma bana, och dina tags drar ner intrycket.

Visa signatur

| i5 13600K | Noctua NH-D15S | PRO z690-p | 16GB RAM 3200 | EVGA RTX 3080 |
| Fractal Design Newton 800w platinum | 3xBenQ XL2420T + 3D Vision gen2|
| Win10 x64 | Logitech Pro X Superlight | Sennheiser HD 599 | Pioneer VSX-D510 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av S.Shooter:

Montage? - Jag kallar det för fragvideo, oavsett vilket spel.

Edit: Bra jobbat, bry dig inte om folk som inte pallar att ta sig tid och göra en fragvideo själva.
Dock lite trist med samma bana, och dina tags drar ner intrycket.

Det är inte samma bana Det är Operation Firestorm först sen Caspian Border

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Vill du bara veta vad folk tycker om de gillar den?

aa, Men det känns som att efter 20 st har dislikat så gör alla andra det bara för att följa med liksom

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk
Skrivet av alexst4:

aa, Men det känns som att efter 20 st har dislikat så gör alla andra det bara för att följa med liksom

Hehe, hur som helst borde du fixa till dina slow motion partier i dina framtida videos, spelar du in i 60 fps eller bara 30? (För de långsamma partierna blir VÄLDIGT hackiga om du bara spelar in i 30 fps) Om du redan spelar in i 60 fps så kan du testa twixtor för att ge intrycket av att du visar fler frames än du egentligen gör, och ge det mer flyt

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Hehe, hur som helst borde du fixa till dina slow motion partier i dina framtida videos, spelar du in i 60 fps eller bara 30? (För de långsamma partierna blir VÄLDIGT hackiga om du bara spelar in i 30 fps) Om du redan spelar in i 60 fps så kan du testa twixtor för att ge intrycket av att du visar fler frames än du egentligen gör, och ge det mer flyt

Aha, Men jag redigerar i Moviemaker Har ingen aning hur man gör i Sony vegas även fast jag har det installerat
Juste när jag renderar ut ett klipp som är inspelat i 50 fps så blir den jämt till 29 fps Vet du hur man kan ändra på det?

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk
Skrivet av alexst4:

Det är inte samma bana Det är Operation Firestorm först sen Caspian Border

..Skyller på att det var sen natt..

Visa signatur

| i5 13600K | Noctua NH-D15S | PRO z690-p | 16GB RAM 3200 | EVGA RTX 3080 |
| Fractal Design Newton 800w platinum | 3xBenQ XL2420T + 3D Vision gen2|
| Win10 x64 | Logitech Pro X Superlight | Sennheiser HD 599 | Pioneer VSX-D510 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av S.Shooter:

..Skyller på att det var sen natt..

AHahah

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk
Skrivet av alexst4:

Aha, Men jag redigerar i Moviemaker Har ingen aning hur man gör i Sony vegas även fast jag har det installerat
Juste när jag renderar ut ett klipp som är inspelat i 50 fps så blir den jämt till 29 fps Vet du hur man kan ändra på det?

Okej, kör i Vegas istället, dock gör man inte twixtor i Sony Vegas, utan i After Effects Tror inte det går att ändra vilken frame rate det renderas till i Moviemaker, men spelar ingen roll att det renderas till ~30 fps, huvudsaken är att du i Sony Vegas importerar dem till vegas i 50-60 fps, gör slowmotion av det du vill ha, ( lär bli ca 20fps i slowmotion då, om du tar x0.25 i hastighet). Efter det renderar du till 30 fps för att ladda upp på youtube

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Varför skulle man inte få vara stolt för något man gjort bara för att det inte är världsklass på det? Idiotisk inställning enligt min mening

Håller med.

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 3080 | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk
Skrivet av teckim:

Håller med.

Känns som så typiskt svensk "tro-inte-att-du-är-någonting" inställning...

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Känns som så typiskt svensk "tro-inte-att-du-är-någonting" inställning...

Helt klart, så jäkla tråkigt.

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 3080 | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk
Medlem

Intresserade av detta?

Tjena! Som några kanske såg så la jag upp ett montage häromdan som fick en sådär mottagning :/

.Men nu ska jag försöka förbättra mig Alla videos jag kommer att lägga upp, kommer att vara i 1080P och i 60FPS. Det kommer främst att bestå av Battlefield 3 och lite Skyrim och kanske FIFA 12 gameplays. Så om ni vill hjälpa mig, så föreslår jag att ni prenumererar eller lämnar åsikter på videosarna, på hur jag kan bättra mig
Om ni inte har lust att göra något av det så kan ni kolla mig channel om ni vill
http://www.youtube.com/user/alexst4?feature=mhee

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk

Riktigt nice! Vad heter låten? Jag gillar att du inte bara kör infanteri utan också fordon

Permalänk
Medlem

Jag själv tycker att det börjar bli lite för mycket Battlefield 3 "Jag-har-gjort-en-bf3-montage-vad-tycker-ni" det finns ju redan en Battlefield 3 Videor! Posta Länk/Klipp HÄR
Jag pallar inte ens kolla på dom längre och tycker att dom trycker ner dom vettigare trådarna, fattar ärligt talat inte varför ni inte kan posta dom i den tråden, och ta eran kritik där!!
Jag förstår att det är roligt att trixa o lära sig, men när det blir för mycket, så blir det helt enkelt för mycket!
Nu ska helt plötsligt alla fixa med videos, och ärligt talat, det är bara 10% som är riktigt bra!!
Så varför inte samlas i en kanal.......Så ni kan lära av varandra!

Detta är inget illa menat, och jag tror ni fattar vad jag menar! (klart ni ska utvecklas och ha kul, men det börjar bli lite mycket nu)

Kommer att Copy Paste detta på alla "Jag-har-gjort-en-bf3-montage-vad-tycker-ni" och gör inte jag det, så hoppas jag att någon annat pallar göra det!

För jag kan väl inte vara ensam att tycka så här?

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Jag själv tycker att det börjar bli lite för mycket Battlefield 3 "Jag-har-gjort-en-bf3-montage-vad-tycker-ni" det finns ju redan en Battlefield 3 Videor! Posta Länk/Klipp HÄR
Jag pallar inte ens kolla på dom längre och tycker att dom trycker ner dom vettigare trådarna, fattar ärligt talat inte varför ni inte kan posta dom i den tråden, och ta eran kritik där!!
Jag förstår att det är roligt att trixa o lära sig, men när det blir för mycket, så blir det helt enkelt för mycket!
Nu ska helt plötsligt alla fixa med videos, och ärligt talat, det är bara 10% som är riktigt bra!!
Så varför inte samlas i en kanal.......Så ni kan lära av varandra!

Detta är inget illa menat, och jag tror ni fattar vad jag menar! (klart ni ska utvecklas och ha kul, men det börjar bli lite mycket nu)

Kommer att Copy Paste detta på alla "Jag-har-gjort-en-bf3-montage-vad-tycker-ni" och gör inte jag det, så hoppas jag att någon annat pallar göra det!

För jag kan väl inte vara ensam att tycka så här?

Håller med, börjar bli lite mycket nu tycker jag med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av basseofc:

Håller med, börjar bli lite mycket nu tycker jag med.

ok ok Men det var inte det jag ville höra... On topic för en gångs skull?..

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders.sjoberg:

Riktigt nice! Vad heter låten? Jag gillar att du inte bara kör infanteri utan också fordon

Antar att halva ditt inlägg var sarkastiskt men låten heter: Darren Styles - Here Tonight (Christian The Lion ft. Glitchdick Dubstep Remix) Låten är Non-Copyright så den finns inte på Spotify

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Jag själv tycker att det börjar bli lite för mycket Battlefield 3 "Jag-har-gjort-en-bf3-montage-vad-tycker-ni" det finns ju redan en Battlefield 3 Videor! Posta Länk/Klipp HÄR
Jag pallar inte ens kolla på dom längre och tycker att dom trycker ner dom vettigare trådarna, fattar ärligt talat inte varför ni inte kan posta dom i den tråden, och ta eran kritik där!!
Jag förstår att det är roligt att trixa o lära sig, men när det blir för mycket, så blir det helt enkelt för mycket!
Nu ska helt plötsligt alla fixa med videos, och ärligt talat, det är bara 10% som är riktigt bra!!
Så varför inte samlas i en kanal.......Så ni kan lära av varandra!

Detta är inget illa menat, och jag tror ni fattar vad jag menar! (klart ni ska utvecklas och ha kul, men det börjar bli lite mycket nu)

Kommer att Copy Paste detta på alla "Jag-har-gjort-en-bf3-montage-vad-tycker-ni" och gör inte jag det, så hoppas jag att någon annat pallar göra det!

För jag kan väl inte vara ensam att tycka så här?

Håller också med dig, tycker mods kunde slänga in ett "ENDA tråden för..." i namnet på samlingstråden.

Och för att hållas vid topic säger jag att filmen inte blev ett dugg bättre fastän du skapade en ny tråd.

Visa signatur

i5 2500K @ 4.5 med H80 - Asus P8Z68-V LX - 8 GB G.Skill Ripjaws 1600 - MSi HD 6970 Lightning - G.Skill Phoenix Pro 120GB + 2 * 500GB Maxtor Sata2 - Fractal Design Core 3000 - Corsair GS 700W - Windows 7 Ultimate x64