Permalänk
Medlem

Snart Prao!

Snart är det dags att Praoa igen, och vi ska denna gången praoa i en vecka
funderar på att typ praoa på Elgiganten, MediaMarkt, Siba, Onoff eller något sånt då jag provat med att få vara på
andra ställen såsom Företag som programmerar Spel i Malmö men det var jag för liten för och de var rädda att jag skulle
sprida massa hemligheter om deras uppkommande spel eller nåt sånt :S

Någon som har Praktiserat på nån av dem?
Hur gick de?
Vad fick du göra?
Och annat intressant

Och kanske nån som har förslag var man kan vara om man är intresserad av Datorer
(Jag är 14, 15 i Augusti och vi ska Praoa vecka 12)
berätta gärna om du Praoat på nåt inom Datorer och berätta hur det gick till och hur du tyckte det var!

Edit: Det är jag och en annan i min klass som ska Praoa tillsammans, Stad: Kristianstad

Permalänk

Onoff blir nog svårt att praktisera på

Permalänk
Medlem
Skrivet av Psychadaelic:

Onoff blir nog svårt att praktisera på

man kan alltid försöka:)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LTsm:

man kan alltid försöka:)

Skickades från m.sweclockers.com

Om alla försöker så kommer någon att lyckas till slut

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Psychadaelic:

Onoff blir nog svårt att praktisera på

varför skulle onoff vara svårt att praoa på?

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jaha, Juste xd

Permalänk

Reklambyrå med fokus på design skulle jag ha valt. Då kan man få göra en massa skoj, så att vara med och och ta fram reklamprylar, göra tryck på kläder, diskutera design på broschyrer etc. Har man tur så kanske man få göra ett eget tryck på en keps och en tshirt?
Sedan en massa slavarbete som att paketera upp och ner saker, men detta är tusan så mycket bättre än att sitta och rulla tummarna i 8h varje dag.

Jag själv fick skapa en pizzameny på ett sådant ställe när jag hade en studiebesök hos dem, jag gjorde dock bara förarbetet i indesign.

Annars brandkåren är en cool praoplats, vilket inte ska vara omöjligt om man googlar.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".