Battlefield 3 på svenska.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woxics49:

"Svenska i datorspel är skit".

Svensk film som Jönssonligan? Är det den enda svenska filmen som du kan tycka om? Det finns inte många bra svenska filmer, men att du skulle öppna munnen för jönssonligan var ett LOL.

Svensk musik är helt kasst, det måste jag hålla med killen du citerade om, finns kanske ngt bra, men du, inte fan finns det mycket.

Det är väll inte andras fel att dina föredrar spelat sina tre videoband med band annat Jönsonligan för dig under din uppväxt och sen så sänder samma generation samma sak på Tv'n när det är Jul Jönsonligan var bra på den tiden den kom, hur dåligt det än kan låta.

Det finns bra svensk film om man letar lite... inte världens bästa kanske men Låt den rätta komma in är ett exempel som jag såg här.

Visa signatur

Dualbot, w10, Ubuntu, 2600k

Permalänk
Medlem

Haha, minns ett spel en kompis hade där de pratade svenska. Var ett strategispel och en fras jag kommer ihåg väl var "Du har inte tillräckligt med guld!". Någon som vet vilket jag menar?

Permalänk

BF2<3 Det va tider! Å alla översättningar! Faktiskt riktigt bra.

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusM:

Haha, minns ett spel en kompis hade där de pratade svenska. Var ett strategispel och en fras jag kommer ihåg väl var "Du har inte tillräckligt med guld!". Någon som vet vilket jag menar?

Dungeon Keeper?

Permalänk
99:e percentilen

– Jag har fått syn på fientligt tungt artilleri i ert område. Han är en stor jävel, var försiktiga.

– Tänker spränga de här asen i luften, har just placerat ut några C4.

– Vi är precis där vi vill vara; målet har blivit neutraliserat.

– Tack, doktorn, jag är skyldig dig.

– Jag har fått syn på fientlig antistridsvagnspersonal i ert område, avancera med försiktighet.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hyrst:

Dungeon Keeper?

Haha, det var det. Tackar!

Permalänk

Haha "HEJ MIN VÄN"

Permalänk

Medal of Honor: Warfighters multiplayer kommer vara baserat på att spela olika länders "Navy Seals" som. Man kommer kunna spela som Svenska Speciella Operations Gruppen, och många andra länders motsvarigheter.
Hoppas de kommer prata svenska, skulle vara så jävla coolt!

VI BLIR BESKJUTNA!!! AJ SOM FAAAAAAN!!! TA ÖVER PUNKT B!! NUUU!!!!

Hahah de blir awesome!

Permalänk
Hedersmedlem

Det är bra att diskussionen verkar ha blivit lite vänligare och trevligare i de senaste inläggen. Tänk på att behålla den nivån.

Permalänk
Medlem

Jag tror inte de skulle vara så många direktöversättningar som endel verkar tro. Det är nog däför många "citat" låter så dåligt på svenska

Visa signatur

i7 4770k @4.3GHz | Asus z87-pro | Asus 1080 | 16GB RAM | Samsung 840 Pro 256GB | 3TB HDD| Corsair RM850
Thinkpad x60 tablet | 3GB RAM | Crucial M4 128GB
Amiga 500+, Commodore 64/128D

Permalänk
Medlem

Hah.. påminner om Drakar & Demoner på svenska "Dö din mörka best"

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"