CDON - har en fråga

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2012

CDON - har en fråga

När jag handlade på CDON för 5 dagar sedan så betalade jag en vara med ett presentkort, och då valde jag att betala med faktura. Pengarna drogs från presentkortet, undrar nu om något kommer hända bara för att jag valde fel betalningssätt? Trots att jag valde direktbetalning blev det faktura.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2011

Du lär se när du får fakturan. Varför mailar du inte cdon support om det här istället?

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Trädvy Permalänk
Forumledare
Kent
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av Undrandetant:

När jag handlade på CDON för 5 dagar sedan så betalade jag en vara med ett presentkort, och då valde jag att betala med faktura. Pengarna drogs från presentkortet, undrar nu om något kommer hända bara för att jag valde fel betalningssätt? Trots att jag valde direktbetalning blev det faktura.

Kommer nog lösa sig men du kan ju kontakta cdon via chatten som kommer upp här på mån mellan 9-22: http://cdon.se/kundservice/kontaktalternativ/

Synpunkter eller frågor gällande modereringen? Då kan du kontakta mig eller moderatorerna.
Ursäkta min stavning, jag är dansk

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2004
Skrivet av Undrandetant:

Vet inte om jag är för trött... Men

"Valde att betala med faktura" "Trots att jag valde direktbetalning blev det faktura"
Okej?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2012
Skrivet av adfi:

Vet inte om jag är för trött... Men

"Valde att betala med faktura" "Trots att jag valde direktbetalning blev det faktura"
Okej?

Blev lite fel där, är trött. Menade att jag tryckte på direktbetalning men att det blev faktura.

EDIT: Vart kollar man upp vad man valde för betalningssätt?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2012

Har kollat upp det nu, och det står att jag valde faktura. I så fall borde det väl komma hem en faktura på 0 kr?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Nov 2005
Skrivet av Undrandetant:

Har kollat upp det nu, och det står att jag valde faktura. I så fall borde det väl komma hem en faktura på 0 kr?

Hade presentkortet tillräckligt i saldo för att täcka köpet är det naturligtvis ett möjligt scenario, eller att du inte får någon faktura alls.
Eftersom vi inte har tillgång till CDONs system är väl det rimligaste att du kontaktar dem på måndag.

Q9450 @ 3.5 GHz | GTX 770 | 6GB OCZ Reaper | Abit IP35 Pro | Auzentech X-Meridian | Dell U2412M