Varför skulle jag använda Linux?

Permalänk
Medlem

Kör OS X. Användarvänligt som WinXP, stabilt som Linux.
Se mina inlägg i denna tråd: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=4311727...

Permalänk
Avstängd

haha, inte fan vet jag avd jävla datum det var haha

Permalänk
Medlem

Re: Varför skulle jag använda Linux?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Priest86
ge mig några bra anledningar.. jag börjar tröttna på MIcrosoft rejält nu... det enda jag vill göra e att va på internet, se på film och lyssna på musik.. e detta möjligt med linux? hur pass mycket skiljer det sig från windows?? finns det screanshoots?

Om du inte vet varför så ska du nog hålla dig till Windows.

Visa signatur

| Topower 520W | Epox 8RDA3+ | AMD 3000+ | ATI Radeon 9800pro | 1x512Mb 500MHz Kingmax Hardcore | 1x ATA 80Gb |

Permalänk
Medlem

Re: Re: Varför skulle jag använda Linux?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av G3M
Om du inte vet varför så ska du nog hålla dig till Windows.

Var lugn, han installerar Windows snart igen.

Visa signatur

Linux är inget operativsystem.
http://www.gnu.org/gnu/linux-and-gnu.html

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Varför skulle jag använda Linux?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av JoooN
Var lugn, han installerar Windows snart igen.

Haha

Permalänk

Varför köra Redhat när Den andra versionen finns ute vad heter den?? Dem gör jue inte ens säkerhets updates tilll Red hat längre??

Eller varför inte testa Debian?? Lätt å installera, lätt å använda... ? Skiva på128 mb behövs bara..

Permalänk
Medlem

Varför Linux när BSD är så mycket bättre....

Visa signatur

We live in the age o stupidity || SparcStation 20,384mb RAM,1gb disk,2*125mhz, Solaris8
--------------------------------------------------------------------------------------------
Every suicide is a solution to a problem. -- Jean Baechler

Permalänk
Medlem

jaha okej.. vad vet du om bsd då?

Visa signatur

| Topower 520W | Epox 8RDA3+ | AMD 3000+ | ATI Radeon 9800pro | 1x512Mb 500MHz Kingmax Hardcore | 1x ATA 80Gb |

Permalänk
Medlem

linux o windows..

hej..
jag vill köra både redhat och linux...
när datorn startas vill jag att man ska få välja om man ska köra redhat eller windows..
körde tidigare med suse 9.1 och då va det så atoumatisk behövde inte göra nott.
men är det så om jag tankar hem redhat att det ingår i redhat så jag inte behöver göra nott för att det ska bli så att jag får välja vilket os jag ska köra med?

Visa signatur

HejHej

Permalänk
Medlem

lilo och grub följer med, iallafall när ja testade rh

Visa signatur

DFi UT LP NF3 250 gB | Slk-948u w. Papst on 64 NC 3000+ [10x243] | OCZ EL 3200 2x512 1:1 2-2-3 | AC Silencer Rev. 2 on PC 9800 Pro [425/384] 3dMarks 01:23000