Permalänk
Medlem
Skrivet av PellePelleson:

Köp ej Alienware om du syftar på deras laptops. Jag köpte en för runt 11k och den klarade inte ens mw2 på low. Jag skulle rekomendera den Asus som jag har nu som tar BF3 och Skyrim på ultra http://www.netonnet.se/art/dator/laptop/skarmstorlek/laptop-15---16-tum/asus-vx7sx-s1225v/170372.3003/

Hur kan du rekommendera den egentligen? Den är ju fan värre och sämre än en Alienware.

Som du sa innan så hade jag försökt få en dator med 7970M helst

Permalänk
Skrivet av PellePelleson:

Köp ej Alienware om du syftar på deras laptops. Jag köpte en för runt 11k och den klarade inte ens mw2 på low. Jag skulle rekomendera den Asus som jag har nu som tar BF3 och Skyrim på ultra http://www.netonnet.se/art/dator/laptop/skarmstorlek/laptop-15---16-tum/asus-vx7sx-s1225v/170372.3003/

Att en alienware laptop för 11k inte klarar mw2 på low är väl att ta i rejält!!?

Visa signatur

"Saying there appears to be some clotting is like saying there's a traffic jam ahead. Is it a ten-car pile up, or just a really slow bus in the center lane? And if it is a bus, is that bus thrombotic or embolic?.......I think I pushed the metaphor too far."

Permalänk

Kanon nöjd med min alienware laptop! Bästa jag haft och jag har haft de mesta i både laptopväg och stationär. Funkat klockrent 1 år nu! Skulle rekommendera alienware med 680m kort eller asus gaming serie

Visa signatur

Surface Pro | 12,3 PixelSense | Intel i5 Kaby Lake 2,6-3,5Ghz | 8gb 1866mhz | Samsung 256gb ssd NVme M.2 | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av OTO:

Vad är det för fel på datorn?

Går inte att starta datorn då enbart batteriet är ikopplat.
Muspekaren fryser så det inte går att göra nått.
Få oftast inte igång själva datorn då den bara står och tuggar på "bootskärmen" eller vad man ska säga.
Mm

Jag har provat installera om Windows 3 ggr nu. Utan nå skillnad.

Jag instalerade BF3, men då jag startar spelet får jag bara upp en svart skärm, så jag måste förminska spelet och sedan trycka upp det igen för att bilden ska komma upp. Samma sak då den laddar ny bana mm.