Permalänk
Medlem
Skrivet av racefactory:

Hur fan kan de vara 6GB sata 3D bios m.m på den fast billigare xD?

Vet inte hehe
Men kör på det om du vill ha något billigt som duger!

Visa signatur

Chassi:Phanteks Enthoo Evolve | Moderkort: Asus Matx | SSD: Crucial m4 128Gb, Samsung 256Gb | CPU: Intel Core I5 9600k | Kylning:Noctuna NH-U12S | Ram: Corsair Vengeance 16GB | GPU: Gigabyte 2080ti | PSU: Corsair RM750 80+ Gold | Skärm: 27GL| Lur: Motorola Edge 30 Pro

Citera för respons!

Permalänk
Medlem

Jag hade valt Asus

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Skrivet av Mikkey:

Om det var ett 560 ti så kör på!

Om du kollar närmare på bilden på moderkortet jag länkade innan så står det 3d bios och under Dual UFEI bios
Här är länken igen om du tappat bort den eller bara inte orkar leta:
http://cdon.se/hemelektronik/gigabyte_ga-z77-ds3h_intel_z77_4...

Skrivet av Mikkey:

Vet inte hehe
Men kör på det om du vill ha något billigt som duger!

Ja det var likadana grejjer som de dyra fast detta hade 3D bios

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Skrivet av warh0g:

Jag hade valt Asus

Länka ett billigt då

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Tullis:

Smaken är som baken, delad. Tycker att gigabyte alltid funkar bra!

Funkar bra? Klart att det funkar bra. Ingen har hävdat något annat.

Problemet är att Gigabyte 3D-UEFI är värsta skiten som är otroligt krångligt. Emil fick sitta en hel dag för att fixa inställningarna för att klocka.

Jag tror inte att du begriper diskussionen. Den handlar om att det är usel användarvänlighet. Inte att skräpet inte fungerar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99339:

Funkar bra? Klart att det funkar bra. Ingen har hävdat något annat.

Problemet är att Gigabyte 3D-UEFI är värsta skiten som är otroligt krångligt. Emil fick sitta en hel dag för att fixa inställningarna för att klocka.

Jag tror inte att du begriper diskussionen. Den handlar om att det är usel användarvänlighet. Inte att skräpet inte fungerar.

Skickades från m.sweclockers.com

Du låter väldigt upprörd!
Jag sa bara det jag tyckte, har aldrig haft problem med användarvänligheten hos gigabyte.

Visa signatur

Dell U2412M, Fractal Design R4 svart,Asus P7P55D EVO s1156, Intel i5 750 @3.2Ghz, Thermaright MUX-120, Gigabyte HD6870, 2x4GB Corsair XMS3, 120GB Samsung 470 SSD, 2x1TB Samsung F3 HDD, Corsair VX 550W