Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Ersätta program som är pinnat på aktivitetsfältet när samma program öppnas.

Permalänk

Ersätta program som är pinnat på aktivitetsfältet när samma program öppnas.

Hur gör jag för att ersätta program som jag har pinnat på aktivitetsfältet istället för att den kommer bredvid?

Exempel, om jag trycker på ikonen för att öppna ett program i aktivitetsfältet så vill jag att nästa gång jag trycker på den så öppnar den samma program istället för att den öppnar ett nytt program.

Vet inte riktigt hur jag ska förklara, förstår ni vad jag menar eller ska jag göra några bilder om hur jag menar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frejoh466:

Hur gör jag för att ersätta program som jag har pinnat på aktivitetsfältet istället för att den kommer bredvid?

Exempel, om jag trycker på ikonen för att öppna ett program i aktivitetsfältet så vill jag att nästa gång jag trycker på den så öppnar den samma program istället för att den öppnar ett nytt program.

Vet inte riktigt hur jag ska förklara, förstår ni vad jag menar eller ska jag göra några bilder om hur jag menar?

Skaffa Ett Dockprogram! Typ ObjektDock eller RocketDock. Om jag har fattat ditt problem rätt? Och skit i att pinna till aktivitetsfältet helt enkelt.

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk

Det ska vara någon inställning på Windows som fixar det, hade det innan jag installerade om Windows.

Jag vill ha det som den högra sidan, så jag trycker där för att Maximera programmet.
Den vänstra sidan så är det en för att öppna ett nytt program och den andra för att maximera programmet som redan körs.