Ge bort spelnycklar! (Läs trådreglerna först!)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av gal33r:

Nycklar för Steam:

Tom Clancy's Rainbow Six 3 Gold - Tagen
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - Tagen
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 <---- Är denna tagen än?
Tom Clancy's Splinter Cell - Tagen

Skicka PM för nycklar

Det var ett tag sen jag frågade och skickade PM men testar igen...
Tar gärna Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2.

MVH

Permalänk
Medlem

Du kan nog fråga dig blå om det, jag frågade och skickade ett PM innan dig och har fortfarande inte fått nått svar

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Medlem

Tre månaders XBOX-live Guld

Osäker på om koden fungerar. Hittade den när jag rensade hemma.

RBHVF-V234X-MW9BF-QRYYB-QCQDG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Narta:

Osäker på om koden fungerar. Hittade den när jag rensade hemma.

RBHVF-V234X-MW9BF-QRYYB-QCQDG

tusen tack! den funka!

Permalänk
Medlem

Slog till på greenmangamings birthday mystery bundle där man får ett random spel för under en krona.
Jag fick Shiplord, men jag har nog med rymdskjutare redan.

borta

Dold text
Visa signatur

Burk: 4770k, 970, 16GB, BenQ BL2411PT
Ljud: O2/ODAC, DT 150, Fidelio X1, DT 770, Sony XB1000/700/500, Koss Porta Pro
Gamla Bettan [RIP]: XP2500+ @ ~2.0Ghz • FIC Radeon 9600 Pro • Abit AN7 • 1GB OCZ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poppu-chan:

Slog till på greenmangamings birthday mystery bundle där man får ett random spel för under en krona.
Jag fick Shiplord, men jag har nog med rymdskjutare redan.

X4TG3-RNMN3-53ICE

Dold text

Och folk tar nycklar utan att tacka.. Så den är tagen, men inte av mig

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Köpte mig en överraskning med.

Asteroid Bounty Hunter
http://store.steampowered.com/app/444220/

4RTAP-MRM66-0388P

Byt ut första bokstaven i alfabetet mot första bokstaven i två av våra största hamburgerkedjor. Det vill jag se robotar klara!

(förutsätter att det är på Steam, men vet ej)

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | 32 GB Corsair Vengeance 3200 MHz | ASUS TUF Geforce RTX 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av L'ombra:

Köpte mig en överraskning med.

Asteroid Bounty Hunter
http://store.steampowered.com/app/444220/

4RTAP-MRM66-0388P

Byt ut första bokstaven i alfabetet mot första bokstaven i två av våra största hamburgerkedjor. Det vill jag se robotar klara!

(förutsätter att det är på Steam, men vet ej)

Tack för spelet

Visa signatur

i5 10600K, Z490 Tomahawk, Corsair RMX750, GTX 1060 6GB

Permalänk
Medlem

Köpte en Birthday Mystery Bundle på GoG och fick följande spel: Shattered Haven.
Dock har jag inget intresse själv av det spelet, så jag ger bort nyckeln:
SHATTEREDHAVEN: MB3ZW-R3ZIR-T280G TAGEN

Vet ej vilken platform den aktiveras på. (Steam, Uplay etc)

Visa signatur

Official Necrophor Site
http://www.facebook.com/Necrophor
Swedish Black/Death Metal

Permalänk
Medlem

Någon tog den utan att tacka.

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

Har två beta-invites till Dreadnought om någon är intresserad! Skicka en mailadress i PM till mig så invitar jag, det går via deras websida så jag har inga lösa koder. Först till kvarn osv..

Känns iofs som att spelmakarna har varit ganska frikostiga med beta-keys så de flesta som velat ha en kod har kanske redan fått tag på en.

Permalänk
Medlem

3FZTQ-B37JM-EXGR4

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ProVista:

3FZTQ-B37JM-EXGR4

Skickades från m.sweclockers.com

Va lite stressad, plus en sak som strulade så jag hann inte tacka.
Tack för nyckeln!

Visa signatur

Asus Z87-A | Intel Core i5 4670k | Gigabyte GTX 770 OC | Corsair Vengeance 2x4GB | Samsung Evo 250GB | WD Blue 1TB | Corsair RM650 | Fractal Design R4 | Dell P2414H | Fujitsu P23T-6 Thor | SteelSeries Rival |
Microsoft Sidewinder X4 | QPAD FX 90 Mousepad | Creative Sound Blaster X-Fi | Sony 2x100W | Technics SB-CS6

Permalänk
Medlem

Är jag blind eller går det inte att redigera inlägg? Eh.. jaja, en Dreadnought-invite är utskickad, en återstår.

EDIT: Jaha, man har bara en viss tid på sig, det visste jag ju egentligen. :>

Permalänk
Medlem

PM Skickat.

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

lite spelnycklar att passa vidare.
Blackguards Steam key http://store.steampowered.com/app/249650/
Scourge of time Steam key http://store.steampowered.com/app/385070/

Pm vid intresse

Visa signatur

[i7 6700k @4500|Asus Z170 Pro Gaming|Corsair Vengeance DDR4 3200MHz XMP |EVGA GQ 1000W Hybrid Modular 80+|MSI GeForce GTX 1080|Windows 10 Pro Swe|Aoc 28-4K|SSD Samsung 850 evo 250 Gb|

Permalänk
Medlem
Skrivet av AmdX2:

lite spelnycklar att passa vidare.
Blackguards Steam key http://store.steampowered.com/app/249650/
Scourge of time Steam key http://store.steampowered.com/app/385070/

Pm vid intresse

Tack så mycket för koden till Blackguards

Visa signatur

Antec GX 500 - 2600k - Asrock Z77 Extreme 6 - Pure Rock - RX Vega 64 - RM750X - 1TB HDD - 250GB SSD - 16 GB RAM - Windows 10

Permalänk
Skrivet av AmdX2:

lite spelnycklar att passa vidare.
Blackguards Steam key http://store.steampowered.com/app/249650/
Scourge of time Steam key http://store.steampowered.com/app/385070/

Pm vid intresse

Tackar för Scourge of time-nyckeln!

Visa signatur
Permalänk

Jag har två nycklar till Steam att ge till sköna medlemmar av Sweclockers, först till kvarn som gäller! (skriv i tråden om ni har tagit en nyckel)

Nyckel 1: Resident Evil Revelations 2 - Episode 1: Penal Colony
4N2BR-56MKF-8CE34

Nyckel 2: Bionic Commando: Rearmed
G862Q-PRNWG-KJ43G

Visa signatur

Corsair 450D |MSI P67A-C45 B3 | Windows 10 |Intel i5 2500K @ 4.5GHz ( Noctua NH-C12P SE14) |RAM:Kingston Fury 16gb | MSI R9 390 Gaming | SSD: Samsung Evo 850 250gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av stridsvagnen91:

Nyckel 2: Bionic Commando: Rearmed
G862Q-PRNWG-KJ43G

Någon tog den här, och sa inte tack. Vet inget om den andra, eftersom jag inte var intresserad av den, men en gissning är att den är lika tagen.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

Varför envisas alla med att skriv ut nycklarna i klartext? De försvinner ju omgående så jag ställer mig frågande till om det är forummedlemmar som aldrig säger tack eller bottar som tar dem.

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Litenskit:

Varför envisas alla med att skriv ut nycklarna i klartext? De försvinner ju omgående så jag ställer mig frågande till om det är forummedlemmar som aldrig säger tack eller bottar som tar dem.

Det startas en ny tråd, och debatteras om hur dumt det är, lite då och då, och så slutar det med att det inte händer något. Mycket bottnar det i att folk vill inte ha det extra arbetet som krävs för att nycklarna inte ska ligga ute i klartext. Så antingen skänker de bort nycklarna så här, eller inte alls.

Och det är deras valt, helt och hållet. Har du ideer på vad som skulle kunna göras åt det med en minimal insats, så föreslår jag att du letar reda på någon av de gamla trådarna, eller startar en ny. Det hör inte riktigt hemma i den här tråden.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Litenskit:

Varför envisas alla med att skriv ut nycklarna i klartext? De försvinner ju omgående så jag ställer mig frågande till om det är forummedlemmar som aldrig säger tack eller bottar som tar dem.

Håller med, dem som klagar på att ingen säger tack och själva lägger ut koden i klartext får lite skylla sig själv. Därför jag alltid kör pm, skulle jag skriva den i klartext så är det mest jag bryr mig verkligen inte om koden, eller att det är sån kod man kan lätt få tag på tex invite eller något liknande.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem

Här kommer en kod till gamla goda Dead Island GOTY Edition. Kanske inte så jättespännande nuförtiden, men om man äger det så får man 85% rabatt på den upphottade versionen, Dead Island Definitive Edition, som släpps nästa vecka!

*5T0I-RIL0X-*V0WP

Samt en kod till Saints Row 2.

**R4D-6LK7V-G0VHH

Asterisk = B

Visa signatur

Burk: 4770k, 970, 16GB, BenQ BL2411PT
Ljud: O2/ODAC, DT 150, Fidelio X1, DT 770, Sony XB1000/700/500, Koss Porta Pro
Gamla Bettan [RIP]: XP2500+ @ ~2.0Ghz • FIC Radeon 9600 Pro • Abit AN7 • 1GB OCZ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poppu-chan:

Här kommer en kod till gamla goda Dead Island GOTY Edition. Kanske inte så jättespännande nuförtiden, men om man äger det så får man 85% rabatt på den upphottade versionen, Dead Island Definitive Edition, som släpps nästa vecka!

*5T0I-RIL0X-*V0WP

Samt en kod till Saints Row 2.

**R4D-6LK7V-G0VHH

Asterisk = B

Tog Dead Island koden, tackar!

Permalänk
Medlem

Har köpt en del spel från blizzard och fått flera Guest Pass. Skicka PM om ni vill ha något.

2st Diablo 3 Guest Pass
3st World of Warcraft Guest Pass

Visa signatur

Citera för svar

MSI Z490 MAG TOMAHAWK | Intel Core i7 10700K | Corsair 64GB DDR4 3200MHz | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF Gaming OC | Samsung 970 EVO Plus 1TB | WD Black 6TB Desktop Drive | Corsair RM750X 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk

Splinter Cell Blacklist: (Uplay) 2VP-W3CL-UUGM-PLCC-6XGA

Rayman Origins: (Uplay) EMLM-YRUV-M3AC-G6DY

Visa signatur

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bordsvatten:

Splinter Cell Blacklist: (Uplay) 2VP-W3CL-UUGM-PLCC-6XGA

Rayman Origins: (Uplay) EMLM-YRUV-M3AC-G6DY

Tog RayMan Origins, Splinter Cell Blacklist var redan tagen dock. Tack!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Skrivet av Bordsvatten:

Splinter Cell Blacklist: (Uplay) 2VP-W3CL-UUGM-PLCC-6XGA

Man tackar.

Permalänk
Medlem

Bortskänkes: Cities: Skylines, Magicka 2, Europa Universalis

Tecknade mig för lite Paradox-aktier och fick några spel jag aldrig kommer spela. Försten får allt.

"Som ett extra tecken på vår och Paradox uppskattning får du nu en gåva. Paradox Interactive ger alla som deltog i tilldelningen tre gratis spel:

Cities: Skylines
Magicka 2
Europa Universalis
Här är din personliga kod för att ladda ner spelen via Steam: N5CHQ-C5983-RG80Z. "

Visa signatur