Problem med kortbetalning hos CDON

Permalänk
Medlem
Skrivet av grabben!:

Det visste jag inte. Jag betalar alltid med kort- dvs betalar direkt så man skall slippa få KLARNA eller något annat indrivningsföretag i hälarna. Är det så att KLARNA trots att man betalar direkt, kollar upp om kunden har rost i kallsongerna, pengaproblem?

Det går alltså inte att slippa kretitkortsföertagens inblandning. Inte ens pengar kontant duger. Hur skall man då betala. Skicka kontanter i ett brev?

EDIT
Stora pengar?
6990kr (?)

Precis!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Palme_570:

Om du inte gjort de redan ring deras kundservice brukar gå mycket smidigare än med mail så slipper du troligtvis kommunicera med samma person.

Gärna! Har du något tel nummer till de? Jag hittade ingen...

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Zotamedu:

Det handlar inte om dålig service eller bra service. Det är ett lotteri om du får någon service alls från CDON. Har du tur får du dålig service. Har du otur får du ingen service alls.

Vad har jag haft då, som har fått bra service?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av SalaMAD:

Som Blackie skrev så har cdon en egen forumdel här på sweclockers där det ofta blir snabba svar från deras kundservice när man har fastnat med dålig personal den vanliga vägen.

ENC1 Skrev här klart och tydligt att prisjakt avsäger sig från ansvar för att informationen är rätt. Och för att svara på din tidigare fråga, Nej butikerna skickar inte information till prisjakt, utan prisjakt har automatiska system som hämtar informationen från butikerna, och därav är den inte alltid korrekt eftersom ingen kontrollerar att det stämmer.

Som kundtjänsten förklarade så görs en kreditkoll på alla som handlar för stora belopp, så de inte blir blåsta. Att pengarna är reserverade på ditt konto betyder inte att de fått sina pengar ännu. Sen säger jag inte att det borde ta 2 veckor att göra en kreditkoll.
Men i denna mailkonversation så har du fått svar på alla dina mail inom 24timmar vilket är god service.

Har du kollat lagerstatusen på cdons hemsida istället för prisjakt?
Har du några betalningsanmärkningar sedan tidigare som kan förhala processen för cdon att godkänna din betalningsförmåga?

Kan någon länka till CDON:s egen forumdel här? De verkar vara stora på SweClockers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

Det handlar inte om dålig service eller bra service. Det är ett lotteri om du får någon service alls från CDON. Har du tur får du dålig service. Har du otur får du ingen service alls.

Yep, det är det jag upptäcker nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sverbar:

Kan någon länka till CDON:s egen forumdel här? De verkar vara stora på SweClockers.

http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/9...

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av sverbar:

God service? Observera att sedan 13-02-12 får jag inga svår alls d v s sedan 11 dagar varav 8 är arbetsdagar! Jag har inte/aldrig haft några anmärkningar. Det finns inget oklart eller ovanligt med mig d v s inga dålda fel, allt funkar. Det enda felet är kanske att jag ville köpa på CDON utlagda varor på nätet och få dem levererade inom någorlunda rymlig tid. Jag behövde inte kolla lagerstatus eller slå en knut på mig själv för den delen. eller?

Vaddå inte fått svar, det senaste meddelandet du visar kom ju från dem. Du kan inte få svar på en fråga du inte ställer?

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem
Skrivet av Friterad:

Ljuga känns som ett lite starkt ord.
Det kanske bara rentav är så att dom har glömt att ändra det?
Har sett liknande händelser hos andra företag, och då är det arbetarna där
som har gjort någon miss. Då kan man inte skylla på företaget och säga att dom är dåliga för det.

Betyder det att jag har super extreme tur nu då eftersom dom alltid är snabba och har bra service för mig?
Är nog bara du som haft otur

Inet.se och pang jag har alltid fått sakerna på mindre än ett dygn.
För CDON tar det två

Inte bara han! Hallå?

Permalänk
Medlem

Tackar! Det första jag ser på deras tråd med fet stil:

Vore väldigt tacksamma om ni kan undvika specifika frågor gällande produkter, beställningar, serviceärenden eller liknande i forumet, kontakta då istället vår kundtjänst direkt för bäst och snabbast möjliga svar.

Med Vänliga Hälsningar,
Edin med personal
CDON.com

Permalänk
Medlem

Jag antar att du kollat lagerstatus direkt hos cdon, prisjakt släpar. Säger den 1-3 dagar och det inte stämmer är det helt klart fel av cdon. Antar vi att ordern gått till packning så borde ju den som packar upptäcka att lagersaldot inte stämmer, saldot på hemsidan borde justeras, inköpare bli notifierade och ett ärende om att varan är förlorad (tjuvande anställd, produkt på fötter och liknande). Även du ska bli notifierad i ett beklagande mejl att det blivit knas med lagersaldot och ett beräknat lev. datum när det finns tillgängligt.

Om man kollar på din mejlkonversation så är cdon också fula genom att ge ett svar som inte tillför något just för att hålla deras 24h regel. De håller också på med samma fula spel som dustin med rabattsänkningar från rekommenderat pris eller ursprungspris, för att det ska se ut som att varan är rejält sänkt i pris.

En kreditupplysning går normalt sett fort, skulle något krångla eller vara tveksamt tycker jag cdon ska meddela dig oavsett om du frågar eller inte. Ligger en order still och det är grönt lagersaldo räknar man med att varan skickas inom 24/7 om inte cdon stort skyltar med problem på lagret.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

En nyregistrerad totalt anonym medlem som använder bristande information för att basha ett företag.

Detta har vi aldrig sett förut!

Har gått på CDON marknadsföring med Fujitsu veckorna, rabatterna och erbjudanden, samt info på deras hemsida. Köpte varor, betalade direkt med ett Visakort obs! utan problem, anmärkningar eller annat skit. Fick inte varor levererade. Kontaktade kundservice – fick inte problemet löst, varorna är inte levererade än i skrivande stund. Vaddå basha ett företag?
Vaddå inte sett förut – kolla tråden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av sverbar:

Har gått på CDON marknadsföring med Fujitsu veckorna, rabatterna och erbjudanden, samt info på deras hemsida. Köpte varor, betalade direkt med ett Visakort obs! utan problem, anmärkningar eller annat skit. Fick inte varor levererade. Kontaktade kundservice – fick inte problemet löst, varorna är inte levererade än i skrivande stund. Vaddå basha ett företag?
Vaddå inte sett förut – kolla tråden!

Av någon anledning så hoppas dom på att du annulerar ordern... gör inte det!
Ligg kvar med den (trots olägenhet) så att dom tvingas leverera. Kolla antal veckors försening och begär kompensation eller prisreducering. 100 kr per dygn, med början efter 14 dagar är lagom. Då har du ändå varit reko mot CDON!

Att dom får skit i forumet är deras eget fel. Dom svarar inte ärligt på orsaken till utebliven lev.

Visa signatur

Asus P7H57D-V EVO...... 80GB 2.5" SSD Intel X25-M G2 SATA.....OCZ 4GB (2x2048MB) Obsidian XTC 1600MHz.....Intel Core i3 530, 2.93GHz.....Windows 7 Home Premium Svensk Retail...

Permalänk
Medlem
Skrivet av grabben!:

Av någon anledning så hoppas dom på att du annulerar ordern... gör inte det!
Ligg kvar med den (trots olägenhet) så att dom tvingas leverera. Kolla antal veckors försening och begär kompensation eller prisreducering. 100 kr per dygn, med början efter 14 dagar är lagom. Då har du ändå varit reko mot CDON!

Att dom får skit i forumet är deras eget fel. Dom svarar inte ärligt på orsaken till utebliven lev.

Ja det är svårt! Jag hade makulerat ordern i ren irritation men du lägger fram ett intressant argument. Undrar verkligen om TS får nån kompensation för det?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

It is impossible to defeat an ignorant man in an argument.
William G. McAdoo
My definition of an expert in any field is a person who knows enough about what's really going on to be scared.
P. J. Plauger, Computer Language, March 1983

Permalänk
Medlem
Skrivet av sverbar:

Gärna! Har du något tel nummer till de? Jag hittade ingen...

http://www.cdongroup.com/sv/Kontakta-oss/

Visa signatur

Meshilicious, Amd 9950X3D, Asus X870E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX5090 FE, Crucial 4TB Pcie5 m.2 / Corsiar Pcie4 4TB, Samsung 57" G9 , Samsung 49" G9 Oled

Permalänk
Medlem

CDON är ganska dålig, det verkar som om att de inte har någon kontroll på kundsupporten ibland.. men dem har bra priser och det är de jag drar mig till. Så när det kommer till datadelar så är det mellan Inet och CDON.

Permalänk
Medlem

Ibland vid köp av dyra produkter läggs en spärr på mitt kreditkort tills jag antingen loggar in eller ringer för att bekräfta ordern. Kan ju vara därför ordern fortfarande är under behandling från CDON då dom väntar på att transaktionen går igenom

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

Ibland vid köp av dyra produkter läggs en spärr på mitt kreditkort tills jag antingen loggar in eller ringer för att bekräfta ordern. Kan ju vara därför ordern fortfarande är under behandling från CDON då dom väntar på att transaktionen går igenom

Varför talar de inte om detta då?

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk

Det där med kredit-kontroll är enbart bullshit, skulle de bara göra ifall du handlar på en kredit som belastar dem eller klarna....
.....eller ja faktiskt så kanske inte ens då med tanke på att klarna inte drog något uc på mig när jag köpte en mbp på avbetalning i höstas, och detta var min första affär med klarna.

Permalänk
Medlem

Kan inte tänka mig att CDON medvetet skulle lura sina kunder. Har handlat problemfritt av dem i flera år.

Visa signatur

Mobo: Asus X470 Crosshair VII Hero *** CPU: AMD Ryzen 7 2700X *** RAM: 32Gb G.Skill TridentZ 2933Mhz *** PSU: Seasonic 850W Focus+ Platinum *** GPU: Gigabyte RTX2080 Gaming OC *** SSD: Samsung 860 EVO 2 TB *** Chassi: Fractal Design Define R6 TG Svart *** Tangentbord: Ducky One 3 Daybreak MX Clear *** Mus: Logitech Pro X Superlight *** Skärm: Alienware AW3821DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av sverbar:

God service? Observera att sedan 13-02-12 får jag inga svår alls d v s sedan 11 dagar varav 8 är arbetsdagar! Jag har inte/aldrig haft några anmärkningar. Det finns inget oklart eller ovanligt med mig d v s inga dålda fel, allt funkar. Det enda felet är kanske att jag ville köpa på CDON utlagda varor på nätet och få dem levererade inom någorlunda rymlig tid. Jag behövde inte kolla lagerstatus eller slå en knut på mig själv för den delen... eller?

Du kanske borde observera vem det var som skrev det sista meddelandet mellan dig och CDONs support. Där finns det en ganska tung ledtråd som kommer att avslöja varför du inte fått svar från dem

Och att CDON lurar dig låter lite hårt.
Dina anledningar var att CDON medvetet bryter mot konsumentköpslagen och kör med falsk marknadsföring, vilket inte är sant. I alla fall inte i ditt ärende.
Dessutom använde du dig av den automatiskt hämtade informationen på Prisjakt om varorna på CDON, vilket inte är hållbart.
Sen så svarade CDON varje gång du hade skrivit, fast du påstod att du inte fått svar på 11 dagar.

Så av dina 3 anledningar till att CDON är hemska så var ingen egentligen korrekt?

Visst kan man undra varför det har tagit sån tid. Men ett par möjliga scenarion har nämnts.
Använde du kredit på kreditkortet för att betala så kan man behöva bekräfta köpet det om priset överstiger en viss gräns. Dessutom görs en kreditupplysning lite snabbt och lätt, borde inte ta mer än någon dag.
Det kan också vara så att leveransen är försenad från fabrik till CDONs lager, vilket jag tvivlar på att deras kundsupport sitter och blir uppdaterade med i större detalj.
En annan möjlig situation är att de vill skicka allting samtidigt, och om något inte är i lager, som ovan, så väntar de tills allt kan skickas på samma gång.

Sen är det inte varken smart eller särskilt poppis att vifta lite hotfullt med konsumentombudsmannen så fort man inte blir behandlad som en bortskämd unge i juletid.

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: Gigabyte B650M PG Lightning | CPU: AMD Ryzen 5 7600X | GPU: Gigabyte Radeon RX 7800 XT GAMING OC | RAM: Crucial Pro RAM 32GB (2x16GB) DDR5 @ 6000 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Kingston NV2 1TB | Seagate Barracuda 2TB | Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | OS: Windows 111 Professional - https://valid.x86.fr/vy2iva

Permalänk
Medlem

Märkligaste i hela allt tycket jag är att CDON inte kan ge ett rakt besked, det där med säkerhetskontrollen var ett väldigt skumt svar av dom, visst om det ges det beskedet samma dag eller senast dagen efter kan man väl svälja det.

Men är inget förfarande jag har hört talas om att man gör, iallafall inte vid dessa måttliga pengar.
Och om säkerhetskontroll så är det inte CDON som gör det, utan den tjänst dom anlitar för att ta betalt via bankkort.

Och om dom har lagerdiff varför inte bara säga det till TS, istället för att dra på det, bara för att undvika att TS avbeställer vilket sin tur får lite klockor att ringa om CDONs ekonomiska situation.
TS har du nån länk till produkten på CDON?

Sen är det några saker som är lite luddiga med info från TS också, fanns varan i lager vid beställningstillfället? Enligt CDON då inte prisjakt, är den köpt med kredit, eller med egna pengar.

Hade inte jag fått en leverans på 3 veckor på en produkt som enligt uppgift finns i lager, skulle jag avbeställt för länge sen.

Sen just Laptops är färskvara det som finns ena månaden kanske inte alls finns att uppbringa månaden efter.

Hur som TS borde få ett vettigt svar om vad som händer av CDON, inte svepskäl.

Till sist så ser det inte så bra ut att man är nyreggad och detta är ända startade tråden av TS
Gör att man blir lätt fundersam.....

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Hedersmedlem

TS: PM:a Josefin som är CDONs representant här på sweclockers.
CDONs profil: http://www.sweclockers.com/profil/138981-cdoncom

Såg även att sj6 hade länkat till denna tråden i cdon-forumet, thumps up.

Skrivet av ggustavsson:

Till sist så ser det inte så bra ut att man är nyreggad och detta är ända startade tråden av TS

Visst är det så men det är väldigt vanligt att folk har dessa problem med cdoff. CDON-tråden växer med stormsteg och extremt många av dessa inlägg är klagomål, trots man inte får ta upp sånt i butikstrådarna.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

TS: PM:a Josefin som är CDONs representant här på sweclockers.
CDONs profil: http://www.sweclockers.com/profil/138981-cdoncom

Såg även att sj6 hade länkat till denna tråden i cdon-forumet, thumps up.

Visst är det så men det är väldigt vanligt att folk har dessa problem med cdoff. CDON-tråden växer med stormsteg och extremt många av dessa inlägg är klagomål, trots man inte får ta upp sånt i butikstrådarna.

Jo sant man ser att det är en hel del klagomål med CDON, dom har växt mycket och snabbt och har massor av produkter. Så inte helt enkelt att få styr på skutan kan jag tänka mig, samt all logestik.

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av ggustavsson:

Jo sant man ser att det är en hel del klagomål med CDON, dom har växt mycket och snabbt och har massor av produkter. Så inte helt enkelt att få styr på skutan kan jag tänka mig, samt all logestik.

Den ursäkten har man ju hört ett antal ggr och den börjar bli lite gammal. CDON har hållit på med datordelar sedan juni/juli 2010 och var ju inte precis nybörjare inom e-handel, har ju hållit på sedan 1999.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av WolfOfVengeance:

Det där med kredit-kontroll är enbart bullshit, skulle de bara göra ifall du handlar på en kredit som belastar dem eller klarna....
.....eller ja faktiskt så kanske inte ens då med tanke på att klarna inte drog något uc på mig när jag köpte en mbp på avbetalning i höstas, och detta var min första affär med klarna.

Jag har fått ordrar som varit bekräftade bli avbeställda pga kreditkort "anti-fraud" spärr så man måste logga in till Capital One eller ringa i mitt fall. Det finns kontroller och spärrar när man handlar med kreditkort, ofta slumpvist

Skrivet av sj6:

Varför talar de inte om detta då?

CDON kan förmodligen inte se varför din transaktion inte har gått igenom via din kortgivare så ring VISA ifall det var det du använde. Du kan ju inte anta att CDON vet varför ditt kreditkort strular

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roxxer:

Inet är inte så jävla snabba heller! hade iväg en bräda på garanti ärende!
Tog 4 veckor att konstatera att det va fel på det! (det tog mig 2 minuter att komma fram till samma fel)

Jasså? Jag hade iväg ett moderkort på ärende i början av januari, tog dom 4 dagar sen hade jag ett nytt. Samma sak när jag hade problem med grafikkortet, 4 dagar efter att jag skickade iväg det så hade jag ett nytt. Inets service har varit superb i mitt fall och finns inget att klaga på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av markiiie:

Du kanske borde observera vem det var som skrev det sista meddelandet mellan dig och CDONs support. Där finns det en ganska tung ledtråd som kommer att avslöja varför du inte fått svar från dem

Om det nu är så, han kanske mailat ett till meddelande som inte är relevant för han inte fått svar ännu. Sen kan de ju också vara så att meddelandet han har skickat inte har någon fråga i sig, utan endast klagomål. Varför skulle då CDON svara på ett mail utan en fråga i sig?

Får vänta på svar från TS vad hans sista mail möjligtvis innehöll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ggustavsson:

Märkligaste i hela allt tycket jag är att CDON inte kan ge ett rakt besked, det där med säkerhetskontrollen var ett väldigt skumt svar av dom, visst om det ges det beskedet samma dag eller senast dagen efter kan man väl svälja det.

Men är inget förfarande jag har hört talas om att man gör, iallafall inte vid dessa måttliga pengar.
Och om säkerhetskontroll så är det inte CDON som gör det, utan den tjänst dom anlitar för att ta betalt via bankkort.

Och om dom har lagerdiff varför inte bara säga det till TS, istället för att dra på det, bara för att undvika att TS avbeställer vilket sin tur får lite klockor att ringa om CDONs ekonomiska situation.
TS har du nån länk till produkten på CDON?

Sen är det några saker som är lite luddiga med info från TS också, fanns varan i lager vid beställningstillfället? Enligt CDON då inte prisjakt, är den köpt med kredit, eller med egna pengar.

Hade inte jag fått en leverans på 3 veckor på en produkt som enligt uppgift finns i lager, skulle jag avbeställt för länge sen.

Sen just Laptops är färskvara det som finns ena månaden kanske inte alls finns att uppbringa månaden efter.

Hur som TS borde få ett vettigt svar om vad som händer av CDON, inte svepskäl.

http://cdon.se/hemelektronik/fujitsu_lifebook_nh532_intel_i7-...
http://cdon.se/hemelektronik/a-data_sp900_premier_pro_256gb_s...

Permalänk
Medlem
Skrivet av markiiie:

Och att CDON lurar dig låter lite hårt.
Dina anledningar var att CDON medvetet bryter mot konsumentköpslagen och kör med falsk marknadsföring, vilket inte är sant. I alla fall inte i ditt ärende.
Dessutom använde du dig av den automatiskt hämtade informationen på Prisjakt om varorna på CDON, vilket inte är hållbart.
Sen så svarade CDON varje gång du hade skrivit, fast du påstod att du inte fått svar på 11 dagar.

Så av dina 3 anledningar till att CDON är hemska så var ingen egentligen korrekt?

Visst kan man undra varför det har tagit sån tid. Men ett par möjliga scenarion har nämnts.
Använde du kredit på kreditkortet för att betala så kan man behöva bekräfta köpet det om priset överstiger en viss gräns. Dessutom görs en kreditupplysning lite snabbt och lätt, borde inte ta mer än någon dag.
Det kan också vara så att leveransen är försenad från fabrik till CDONs lager, vilket jag tvivlar på att deras kundsupport sitter och blir uppdaterade med i större detalj.
En annan möjlig situation är att de vill skicka allting samtidigt, och om något inte är i lager, som ovan, så väntar de tills allt kan skickas på samma gång.

Sen är det inte varken smart eller särskilt poppis att vifta lite hotfullt med konsumentombudsmannen så fort man inte blir behandlad som en bortskämd unge i juletid.

Glöm Prisjakt, den är utagerad.

1. Att köra en kampanj (Fujitsu veckor) på produkter som man inte har hemma är falsk marknadsföring. Att lägga ut varor i sin nätbutik till det bästa priset och sedan inte leverera dem utan förklaring är falsk marknadsföring d v s att man bl a lockar kunder till sig under falska premisser. http://www.konsumentverket.se/lagar--regler/
2. Det står fortfarande på CDON vid produkterna jag har köpt att man levererar inom 1-3 arbetsdagar. Gör man inte det utan ytterligare info så luras man.
3. Sista svaret jag har fått var 13-02-12, fortsatta frågor om utebliven lev förblev utan svar. Idag är det 13-02-24. Kan du räkna?

Vidare, vad är det för tjafs om nyreggad, anonym medlem? För att om man är nyreggad och/eller anonym som de flesta här – är man mindre värd? Behöver man gå på Handelshögskolan i Sthlm i 5 år för att lära sig genomföra ett enkelt köp på CDOFF?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

Om det nu är så, han kanske mailat ett till meddelande som inte är relevant för han inte fått svar ännu. Sen kan de ju också vara så att meddelandet han har skickat inte har någon fråga i sig, utan endast klagomål. Varför skulle då CDON svara på ett mail utan en fråga i sig?

Får vänta på svar från TS vad hans sista mail möjligtvis innehöll.

Mitt sista mail från 13-02-18 innehöll begäran om att någon ansvarig chef på CDON tar kontakt med mig. Jag har inte fått något svar på det. D v s sedan 13-02-12 luddiga svar – inte ett pip.