Youtube når en miljard unika besökare i månaden

Permalänk
Medlem
Skrivet av buddaz:

Företaget som sålde till Google bör ha ångrat sig vid det här lagret över budet när tjänsten idag är värd flera miljarder. Utan Youtube och sök motorn så hade Google nog aldrig varit så stora som dem är idag.

Hahaha, nej och utan Bilar hade BWM inte varit lika stora som de är idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Vad jag vet har de inte satt google video på förstasidan på google. Men det gjorde de med Chrome och nu använder ganska många den webläsaren.

Nu kan jag inte säga 100-procentigt men det är väl klart att Video fanns med in menyvalet längst upp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cocosoft:

Nu kan jag inte säga 100-procentigt men det är väl klart att Video fanns med in menyvalet längst upp.

Ja visst. Det var inte det jag menade dock, utan reklambannern för crome som man får om man inte besöker sidan med crome, eller inte har den installerad eller hur det var.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.