Samsung Galaxy Note II 4G på Netonnet.se

Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy Note II 4G på Netonnet.se

Tjenare, planerar att köpa en Samsung Galaxy Note II 4G från Netonnet:s hemsida/webbshop. När man går in på produktsidan för telefonen med vit färg så står det att den är olåst, men om man kikar på produktsidan för samma produkt i svart så står det i modellnumret/artikelnumret under rubriken att den är bunden till mobiloperatören Tele2. Kolla på länkarna själva och säg vad ni tror, för det får inte hända att jag råkar köpa en som är bunden.
(Jag är alltså intresserad av telefon en utan abonnemang).

Note II 4G i Vit:
http://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefon/varumarke/sam...

Samma telefon fasst i Svart/Grå:
http://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefon/varumarke/sam...

Tror ni att det bara är en liten miss av Netonnet, eller är det någon skillnad? Tycker det vore konstigt eftersom dom har samma modell och samma pris. Plus att den kostar 3999:- där jag valt fliken "Utan abonnemang". Vad tror ni?

Visa signatur

yy Case; define S Cpu; i7 4770k Gpu; EVGA GTX 980 Ti Ssc Acx 2.0+ Ram; Vengeance 16gb 1866mhz mobo; Asus z97-a Psu; EVGA Super 750 g2 Ssd; Samsung 850 Pro 256gb Monitor; LG Ultrafine 5K audio; ifi Micro Idsd BL Hörlurar; Ultrasone Tribute 7 yy

Permalänk

Jag kollade på Cyberphoto ->http://www.cyberphoto.se/info.php?article=gt-n7105g
Och dem har också 3999:- för olåst...
så de borde vara olåst men lovar inget

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

tänk att jag köpte min för 6000 kr... 2.7k fick jag ifrån garantin på min förra mobil.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem

Det är ingen miss, på den blåa kan man välja mellan abb eller utan. Finns faktiskt 2 flikar man kan välja där. Både kostar lika mycket 3999:- utan abb.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem
Skrivet av XPerion:

Det är ingen miss, på den blåa kan man välja mellan abb eller utan. Finns faktiskt 2 flikar man kan välja där. Både kostar lika mycket 3999:- utan abb.

Så du menar att om jag köper den blåa/svarta/gråa och betalar 4K så kan jag lägga in valfritt Telia kontantkort direkt)

Visa signatur

yy Case; define S Cpu; i7 4770k Gpu; EVGA GTX 980 Ti Ssc Acx 2.0+ Ram; Vengeance 16gb 1866mhz mobo; Asus z97-a Psu; EVGA Super 750 g2 Ssd; Samsung 850 Pro 256gb Monitor; LG Ultrafine 5K audio; ifi Micro Idsd BL Hörlurar; Ultrasone Tribute 7 yy

Permalänk
Medlem
Skrivet av GFriberg:

Så du menar att om jag köper den blåa/svarta/gråa och betalar 4K så kan jag lägga in valfritt Telia kontantkort direkt)

Hmm...efter klickat i lite Netonet, så kan jag ha fel, möjligen kan vara låst till tele2 faktiskt. Det bästa är ring in till netonet och fråga. Innan du beställer. Ananrs finns andra ställen som säljer för samma pris och eller välj den vita istället.
Tycker vit är snyggare än blå. Har själv den blåa och min kompis den vita. Hans ser snyggare än min faktiskt. :/

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem

Den du länkade verkar vara bunden.

Denna verkar vara obunden..

Kan ha fel men det är så jag uppfattar det.

E: Kanske dock inte har 4g? :S