Det gick inte att starta programmet korrekt

Permalänk

Det gick inte att starta programmet korrekt

Tjena! Efter en ominstallation av Windows har jag fått lite problem med World Of Warcraft..
När jag ska komma in på WoW så kommer det här upp: "Det gick inte att starta programmet korrekt (0xc0000022) klicka OK för att stänga programmet." Det är inte själva wow som krashar utan det är "wowbrowserproxy.exe". Det kommer upp när jag kommer in-game. Kan fortfarande spela utan problem men det är väldigt irriterande att det ska komma upp varje gång jag laddar in i spelet.

Visa signatur

Chassi Fractal Design Define R3 CPU i7 3770k @4,1ghz Moderkort Asus P8Z77-V
Ram Corsair Vengeance 1600MHz LP 16GB Grafikkort Asus Gtx 670 DCUII (Top)
Hårddisk Samsung 830 128gb PSU

Permalänk
Skrivet av Avatarbabe:

Tjena! Efter en ominstallation av Windows har jag fått lite problem med World Of Warcraft..
När jag ska komma in på WoW så kommer det här upp: "Det gick inte att starta programmet korrekt (0xc0000022) klicka OK för att stänga programmet." Det är inte själva wow som krashar utan det är "wowbrowserproxy.exe". Det kommer upp när jag kommer in-game. Kan fortfarande spela utan problem men det är väldigt irriterande att det ska komma upp varje gång jag laddar in i spelet.

Har du testat att ominstallera spelet, kan fixa en del saker ibland.

Permalänk
Medlem

Det bruka bli så där för många spel när man inte installera om dom också efter att man installerade om Windows.

Gör du ingenting så kommer du ganska snart märka ännu mer saker som inte funkar rätt eller ger error meddelanden. Fast i de (2 st) Blizzard spel jag testade så sa spelet rakt ut den inte var rätt installerat när jag trycket vissa vissa alternativ i spelen eller nåt.