Permalänk
Medlem

Ni som inte är Kickstarters vart beställde ni era Ouya's och vad man kan tänkas behöva extra för att få den att fungera i Sverige, jag tänker mig att man kanske inte får med flera strömsladdar för att passa i olika länder. Den enda i Europa som har "In stock" status är Amazon.co.uk men jag har funderat på att beställa från Amazon.ca istället eftersom kanadensiska $ står lägre än av brittiska £ gör.

Visa signatur

Cisco - Linux - VMWare
-- Citera mig om ni vill få återkoppling --

Permalänk
Medlem

Nu är det mer än en månad sedan jag beställde min Ouya, direkt från deras hemsida, sedan dess: inte ett ljud.
Har inte hört någonting öht om att den skulle vara skickad eller ens på gång att skickas, och de svarar inte på sina support tickets.
Ni som har fått era, när beställde ni och när fick ni den, fick ni något mail med kollinummer?

Kan man begära en refund direkt från Paypal eller hur fungerar det?

Permalänk
Medlem

Har en från kickstarter, men svårt att spela när inga handkontroller funkar bra till den. Originaldosan är rätt kass allmänt och lite laggig. Kör med ps3-dosor som 2:a- och 3:e-kontroll, men de stänger av sig och/eller tappar kontakten till och från och känns även de lite laggiga. I övrigt en kul pryl, bra för emulatorer. Kan även rekommendera "Hidden in plain sight" om man vill ha ett kul lokalt multiplayerspel.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB