Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Bluetooth mus + tangentbord för "spel"?

Hejsan!

Ute efter råd om bra bluetoothbaserade möss och tangentbord för spel.
Jag är ingen extrem finsmakare i form av ev. latency och liknande, föredrar bluetooth för att slippa mottagare i datorn då jag kommer ha en bärbar dator som dels speldator ("dockad" hemma med enbart ac-adaptern och hdmi för skärm, 802.11ac + bluetooth för allt annat) och dels skoldator.

Musen jag tänkte är Razer Orochi 2013 Ed. och tangentbordet (om jag lyckas köpa det begagnat) är Logitech DiNovo Edge.

Kravet på tangentbordet är att det ska vara så nära "fullsize" eller "fullsize" som möjligt, ser möjlighet att ev. koppla in tangentbordet till min TV (Samsung Smart-TV 2013) eller andra tillbehör. Den inbyggda touchpad:en ser jag positivt till, samma sak om man ska köra en lång HDMI-kabel från datorn till TV:n och sitta i soffan och slösurfa lite (vid spel skulle jag isf. köra den riktiga bluetooth-musen).

Tar tacksamt mot råd, dock enbart bluetoothbaserade tangentbord (då som sagt gärna nästan "fullsize" eller "fullsize") och möss.

Tacksam för svar - TheSwede86

Visa signatur

i5 8600K / Asus ROG Z370-F Gaming / Asus GTX 1070 Ti ROG Strix / Samsung 960 EVO 500GB M.2 PCIe m.m.