Driver oral not less or equal (Blue Screen)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2014

Driver oral not less or equal (Blue Screen)

Hej!
Jag köpte Maffia 2 igår och min datorä får en blå bild som det står "driver oral not less or equal" och hela datorn startas om. Det har aldig hänt tidigare och snälla hjälp mig så att det funkar! Ps/ Jag har Windows 8.1

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Feb 2014

Tror du menar IRQL och inte Oral?

Mobo: ASUS Prime X470-PRO GPU: ASUS GTX 1070Ti Strix CPU: Ryzen 5 2600x RAM: 16 GB Corsair
PSU: HX650W Chassi: Phanteks P400 TG SSD: Samsung 840 Pro 256GB/Samsung 750 Evo 500GB
CPU-Kylning: Corsair H80i GT Tfn: OnePlus 6 Kringutrustning: Logitech G Pro, Zowie Camade, Masterkeys S Pro, BenQ XL2411T, AKG K7XX, Antlion Modmic 4, SoundBlaster Z

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ängelholm
Registrerad
Feb 2011

Jag har ingen aning om vad det är. Men jag hittade en liknande tråd. Med rättstavat problem då

http://www.sweclockers.com/forum/61-stationara-datorer-suppor...

i7-920 @ 4.0Ghz - 12GB Corsair XMS3 - EVGA GTX 980 SC - Corsair TX850 - Asus pb298q
Main rigg - LAN-dator

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skellefteå
Registrerad
Apr 2014

Oral...

sebbeboy -Vad är det som är så roligt med att sitta och navigera där med muspekaren? För det är väl det enda vettiga man kan göra i startmenyn?
Tvelander -För den är 10000000000x mer logisk än att sitta leta runt i ett satans fan fullscreen fönster med massa grafik och skit bajs som funkar kiss dåligt på PC.
Kör start8 nu annars får jag FLIPP på windows 8

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2014

Jajaja skrev lite fel då men kan nån hjälpa mig?snälla