Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Nytt skrivbord!

Hej igen!

Nu har jag, efter lite om och men, fått lite reda på min lägenhet. Men det saknas en riktig battlestation, så jag skulle behöva förslag på schysta skrivbord eller alternativ

Lite små krav har jag, det ska vara relativt brett, har en sådan groteskt lång musmatta och kommer ha en ritplatta jämte, så någonting av den större kategorin. Sedan så är det ett gigantiskt plus om det finns någon schyst lösning för högtalare, annars besitter jag grundkunskaper i hammare & spik, så även där kan man vara lite kreativ! Färgerna ska vara svart eller mörkgrått.

Alla idéer och förslag uppskattas enormt, om jag framstår som okunnig inom ämnet beror det på att så är fallet, så ni behöver inte påpeka bristande snickarkompetens!
Tack på förhand!
-Teskuz

Visa signatur

CASE: Fractal Design Define R4 H2O: Corsair H80i w/2x Gentle Typhoon @ 1850rpm
CPU: Intel Core i7 3770k @ 4,2GHz MOBO: MSI Z77A-GD65 ATX
GFX: MSI HD7950 TwinFrozr III SSD: Samsung SSD Basic 840 250GB
RAM: 2x4GB Corsair Dominator Platinum @ 1600MHz HDD: 3TB Seagate Barracuda 7200rpm
PSU: Fractal Design Newton R3 800W 80+ Platinum OS: Windows 7 Home Premium

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Teskuz:

Hej igen!

Nu har jag, efter lite om och men, fått lite reda på min lägenhet. Men det saknas en riktig battlestation, så jag skulle behöva förslag på schysta skrivbord eller alternativ

Lite små krav har jag, det ska vara relativt brett, har en sådan groteskt lång musmatta och kommer ha en ritplatta jämte, så någonting av den större kategorin. Sedan så är det ett gigantiskt plus om det finns någon schyst lösning för högtalare, annars besitter jag grundkunskaper i hammare & spik, så även där kan man vara lite kreativ! Färgerna ska vara svart eller mörkgrått.

Alla idéer och förslag uppskattas enormt, om jag framstår som okunnig inom ämnet beror det på att så är fallet, så ni behöver inte påpeka bristande snickarkompetens!
Tack på förhand!
-Teskuz

Vad menas med "relativt brett"? När det gäller högtalare är stativ att föredra, ger bättre ljud och lättare att rikta in högtalarna.
Du kan även hämta inspiration i denna tråden: http://www.sweclockers.com/forum/56-tangentbord-moss-och-ovri... Finns även en del i galleriet: http://www.sweclockers.com/galleri/kategori/datorhorna

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...