CS:GO nya causal matchmaking, endast ryssar!!

Permalänk
Medlem

CS:GO nya causal matchmaking, endast ryssar!!

Hej!

Är det nån mer än jag som har märkt att den nya matchmakingen har gjort så man endast kommer med ryssar!
finns det något sätt så man välja hur långt iväg som matchmakingen ska söka efter servar?
det är inte så att jag inte gillar dem men jag skulle gärna vilja köra med några som man kan prara med, iaf på enelska!

Visa signatur

Stationär: | NZXT H440W | ASUS P8Z77-DELUXE | Core i7 3770k DELIDD @ 4,8 Ghz | 2X MSI GTX 980 SLI | Corsair Vengeance 32GB 1866MHz | EVGA Supernova G2 850W | Corsair H110i GTX 280mm |
Bärbar:| MacBook Pro 13" 2015 | Intel Core i7 5557U 3.1GHz | Intel HD Graphics 6100 | 16 GB RAM | 512GB PCI-SSD |

Permalänk
Medlem

Du kan sänka max pingen i inställningarna, men det hindrar inte ryssar ifrån att spela på svenska servrar.

Permalänk
Medlem

Det jag tycker är värst med att spela på de svenska servrarna med ryssar är att de verkar spela på 56k modem. Fina svenska servrar som man själv pingar 5-10 på så kommer de in med 70-120 och laggar omkring, ibland märker man att de spelar på en P4 eller något då deras ping är bra men de hackar fram ändå. CS:GO är ju även rätt buggigt där folk som laggar kan brutalt svåra att träffa då de hoppar fram. Vore bra om Valve kunde lägga in så man kunde spela på servrar där laggiga personer inte fick vara med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Det jag tycker är värst med att spela på de svenska servrarna med ryssar är att de verkar spela på 56k modem. Fina svenska servrar som man själv pingar 5-10 på så kommer de in med 70-120 och laggar omkring, ibland märker man att de spelar på en P4 eller något då deras ping är bra men de hackar fram ändå. CS:GO är ju även rätt buggigt där folk som laggar kan brutalt svåra att träffa då de hoppar fram. Vore bra om Valve kunde lägga in så man kunde spela på servrar där laggiga personer inte fick vara med.

Ja det är inte kul att de kommer med sina laggiga internet och förstör för oss som försöker ha kul! sen skriker de hela tiden i micen, eller spammar chatten med ryska bokstäver! jag vet att man kan blockera kommunikationen men man har inte tid hela tiden...
Putin kan väl ge ryssarna några egna servar som de kan lagga och hålla halabalå på som de vill!

Visa signatur

Stationär: | NZXT H440W | ASUS P8Z77-DELUXE | Core i7 3770k DELIDD @ 4,8 Ghz | 2X MSI GTX 980 SLI | Corsair Vengeance 32GB 1866MHz | EVGA Supernova G2 850W | Corsair H110i GTX 280mm |
Bärbar:| MacBook Pro 13" 2015 | Intel Core i7 5557U 3.1GHz | Intel HD Graphics 6100 | 16 GB RAM | 512GB PCI-SSD |