Köpa den nya swec tapeten

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
local host
Registrerad
Maj 2013

Köpa den nya swec tapeten

tja ska bygga om mitt rum och undrar vart man kan få tag i dom där pentagonerna som är uppklistrade på väggen i deras na kontor där filmerna spelas in

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
jkpg län
Registrerad
Nov 2005

Swec har ensamrätt på dom. Det skulle se förjävligt ut att ha de i ett rum om man inte är 11år. Då kanske de skulle va coolt ett par veckor.

Trädvy Permalänk
Festpilot, Geeks Gaming
David Kvist
Plats
Göteborg
Registrerad
Jun 2012
Skrivet av swe3633:

tja ska bygga om mitt rum och undrar vart man kan få tag i dom där pentagonerna som är uppklistrade på väggen i deras na kontor där filmerna spelas in

Det är bara ljuddämpande plattor likt de som finns i taket i vissa arbetslokaler, de är tillverkade av återvunnen papp och är mellan 10-20mm tjocka. Dvs bra dyra och tunga att få hem. Svårt att se att man kan kalla dem för "tapet".

Synpunkter på min moderering? Kontakt:
| PM:a mig | Maila mig | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret |
Testpilot, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin
| Geeks Officiella Discord-server |
Forumregler

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tyresö
Registrerad
Maj 2012

Chassie: Silverstone Fortress FT05B PSU: Corsair GS800 MoBo: ASUS Sabertooth P67 CPU: Intel Core i5 2500K Mem: 16GB Corsair VengeanceLP 1600MHz GPU: EVGA GTX970 SSC Cooling: Corsair H70Core

SSD/HDD: Corsair Force 3 SSD 120GB (System) / MX100 512GB (Lagring/Spel) 1TB WD (Backup)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Aug 2014

Som absorbent var dom inte superbra men dom ger många designmöjligheter.

Är det här man ska skriva upp vilken dator man använder?
Ballongmoddat hopkok som kyls med vatten och kopplat till en större skärm med en massa pixlar.
Duger det??

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Aug 2005

oh vilken häftig produkt!

She goes to finos