Permalänk
Medlem

Playstation 3 + spel

Har några spelkonsoler jag vill bli av med.

En PS3 av den gamla modellen med en 60 GB hårddisk. Konsolen är i perfekt skick. Det som följer med är 2 dualshock kontroller, alla kablar, fjärrkontroll och spelen nedan:

The Elder Scrolls 4 Oblivion
Tiger woods PGA Tour 08
God of War 3
Singstar Singstore + microphones
Singstart Kent
NHL 08
Assasins Creed
Gran Turismo 5
Gran Turismo 5 Prologue
Motor storm

En PS2 spel, (Granturismo 2), finns också då konsolen är tillbaka kompatibel. Slänger in en Blue-ray film (Bridge to Nowhere), också.

Köparen betalar frakt om den ska skickas. Då är det Swish eller insättning på mitt bankkonto som gäller.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Fractal Design Define R4 - ASUS Z97 Pro WiFi AC - Intel Core i7 4970K 4.0 GHz - Corsair 16GB CL9 1866MHz VENGEANCE PRO Red - Gigabyte RTX 2060 Super - Corsair RM800W 80+ Gold - Corsair H80i - Samsung SSD EVO 970-Series 2TB - Win 10 Pro -64bit

Permalänk
Skrivet av mrk66:

Har några spelkonsoler jag vill bli av med.

En PS3 av den gamla modellen med en 60 GB hårddisk. Konsolen är i perfekt skick. Det som följer med är 2 dualshock kontroller, alla kablar, fjärrkontroll och spelen nedan:

The Elder Scrolls 4 Oblivion
Tiger woods PGA Tour 08
God of War 3
Singstar Singstore + microphones
Singstart Kent
NHL 08
Assasins Creed
Gran Turismo 5
Gran Turismo 5 Prologue
Motor storm

En PS2 spel, (Granturismo 2), finns också då konsolen är tillbaka kompatibel. Slänger in en Blue-ray film (Bridge to Nowhere), också.

Köparen betalar frakt om den ska skickas. Då är det Swish eller insättning på mitt bankkonto som gäller.

Läs hela annonsen här

Hej!
Vad vill du ha för ditt PS3 inkl frakt till Stockholm?

Permalänk
Medlem

Hej!

1500:- inkl. frakt.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 - ASUS Z97 Pro WiFi AC - Intel Core i7 4970K 4.0 GHz - Corsair 16GB CL9 1866MHz VENGEANCE PRO Red - Gigabyte RTX 2060 Super - Corsair RM800W 80+ Gold - Corsair H80i - Samsung SSD EVO 970-Series 2TB - Win 10 Pro -64bit

Permalänk

Lite dyrare än jag kan tänka mig betala tyvärr. Hur låter 1000kr? Frakt med Schenker går för ca 80kr