Kinnarps Kontorsstol / Arbetsstol

Permalänk
Medlem

Kinnarps Kontorsstol / Arbetsstol

Hej!

Säljer en arbetsstol från Kinnarps.

Stolen är i mycket bra skick.
Jag kommer inte ihåg när den är inköpt men jag tror den är från ca 2008.
Trots att den har många år på nacken så är skicket mycket bra, den känns inte nedsutten.
Kinnarps stolarna har extremt bra kvalité.

En motsvarande Kinnarps modell idag kostar cirka 8 500 kr.
Jag säljer den för 3 000 kr.

Se länk på en motsvarande Kinnarps stol som de säljer idag. Det ända som skiljer är nackstödet.
http://www.kinnarps.com/sv/se/Produkter-och-inspiration/Konto...

Kan tänka mig att byta stolen mot en gamingstol.

Kan hämtas i Jönköpings området.

Mvh,
Isak

Läs hela annonsen här

Permalänk
Skrivet av Sakki:

Hej!

Säljer en arbetsstol från Kinnarps.

Stolen är i mycket bra skick.
Jag kommer inte ihåg när den är inköpt men jag tror den är från ca 2008.
Trots att den har många år på nacken så är skicket mycket bra, den känns inte nedsutten.
Kinnarps stolarna har extremt bra kvalité.

En motsvarande Kinnarps modell idag kostar cirka 8 500 kr.
Jag säljer den för 3 000 kr.

Se länk på en motsvarande Kinnarps stol som de säljer idag. Det ända som skiljer är nackstödet.
http://www.kinnarps.com/sv/se/Produkter-och-inspiration/Konto...

Kan tänka mig att byta stolen mot en gamingstol.

Kan hämtas i Jönköpings området.

Mvh,
Isak

Läs hela annonsen här

Du kan få byta den mot min DXRacer King 3 månader gammal (kvitto och garanti såklart) har du? + 1500:- till mig i mellanskillnad

Visa signatur

Intel i9 9900K | BeQuiet Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG STRIX Z390-H GAMING | Corsair Force MP600 1TB | 2tb Samsung 870 Evo | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Trident | ASUS GeForce RTX 2080 SUPER 8GB ROG STRIX | Seasonic 1000W Platinum | Asus RoG PG279Q 165hz | Vortex P0K3R RGB mx-brown | DT770 Pro 250Ω | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser Game Zero |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av skywa1ker:

Du kan få byta den mot min DXRacer King 3 månader gammal (kvitto och garanti såklart) har du? + 1500:- till mig i mellanskillnad

Skämtar du eller?

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Medlem
Skrivet av skywa1ker:

Du kan få byta den mot min DXRacer King 3 månader gammal (kvitto och garanti såklart) har du? + 1500:- till mig i mellanskillnad

1500 i mellanskillnad går jag inte med på. Ett byte jämt skulle vara intressant.
Vad har du för färg på stolen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av skywa1ker:

Du kan få byta den mot min DXRacer King 3 månader gammal (kvitto och garanti såklart) har du? + 1500:- till mig i mellanskillnad

Du ska ge honom 1500 i mellanskillnad om något haha

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

Du ska ge honom 1500 i mellanskillnad om något haha

Skickades från m.sweclockers.com

En stol för 3k mot en stol för 3k, och du vill ha 1500 i mellanskillnad? Du vet vad Kinnarps är va? Edit: Trodde du var TS x)

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

2500:- med upphämtning

Visa signatur

Dator - Gtx 580, 2600k, Sabertooth p67, evo 212, 4x4gb ram, samsung evo 250gb, WD 1tb, WD 500gb, Fractal r3, CX600m
Kringutrustning - Microsoft SideWinder x4, SteelSeries Rival, QPAD QH-85, QcK++

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knassen:

2500:- med upphämtning

Du har PM