Cooler Master Seidon 240m AIO-kylare skänkes.

Permalänk
Medlem

Cooler Master Seidon 240m AIO-kylare skänkes.

Tjena! Har en AIO CM Seidon 240m vattenkylare som skänkes till någon som behöver Skickas ej utan det är upphämtning hos mig som gäller. Det saknas nog 1-2 skruvar till fläktar osv.. men alla skruvar/fästen finns för intel-socket. Stock fläktarna medföljes samt installationsmanual.
Själva kylaren funkar som den ska, felfritt.

Ger helst till någon som faktiskt kommer använda den.. Vill liksom inte se den säljas här på marknaden om 3-4veckor...

Ges till den som hämtar godis åt mig. Hint: Jag gillar choklad/lakrits

MVH

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Dator: CPU: Intel Core i5 8600k @4.3GHz | Kylare: Noctua NH-L12 | Moderkort: Gigabyte Z370n WiFi | GPU: EVGA GTX 1080ti FTW3 | RAM: Corsair LPX 16GB 3000MHz | Chassi: Louqe Ghost S1 | Lagring: SAMSUNG 960 Evo m.2 512GB | PSU: Corsair sf600

Permalänk
Medlem

Hade du bott i närheten av blekinge hade du fått massa godis haha

Schysst och skänka den

Permalänk

hepp, man skulle bott i närheten av göteborg.

Permalänk
Medlem

hejsan..

har du lust att skicka den.. behöver verkligen ny kylare till dator.. har en som är 6 år gammal just nu.. så den behöves bytas ut

kan skicka en slant över swhis för godiset och för posten

mvh
mario

Permalänk
Medlem

Så min gamla noctua funkar bra? Kan vi göra en deal att jag betalar frakten till mig + lite godis så får jag en kylare till min htpc då den nh-d15 du köpte av mig var för hög för mitt htpc chassi? Gick ju jäkligt smidigt att göra affärer med dig :)//lasse

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem

Finns fästen till amd? Bor i gbg

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Synd att du inte skickade skulle varit perfekt just nu. kylaren i min andra dator valde att säga ifrån :/

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define XL R2 Titanium
Grafikkort: palit 1070 Jetstream
Nätaggregat: Silver Power SP-SS500 500W
CPU: Intel Core i7-2700K Processor 3500 MHZ
Moderkort: ASUS ROG MAXIMUS V FORMULA

Permalänk
Medlem

Kan hämta den i Göteborg imorgon, medbringer något i godisväg efter önskemål

Permalänk
Medlem

Satan vilken respons det blev... Kul att folk är intresserade. Tyvärr till alla er som vill att jag ska skicka men jag håller mitt första ord även om ni verkar vara väldigt generösa med godispengar
@lasseTM jag uppskattar vår snabba affär men jag håller som sagt mitt första ord, dessutom var det ganska många både i kommentarerna och i PM som ville få det skickat innan dig

@Pjattson Tyvärr, inga AMD fästen, endast Intel.
@Zephead skicka ett PM till mig....

Visa signatur

Dator: CPU: Intel Core i5 8600k @4.3GHz | Kylare: Noctua NH-L12 | Moderkort: Gigabyte Z370n WiFi | GPU: EVGA GTX 1080ti FTW3 | RAM: Corsair LPX 16GB 3000MHz | Chassi: Louqe Ghost S1 | Lagring: SAMSUNG 960 Evo m.2 512GB | PSU: Corsair sf600

Permalänk

Fan att man inte bodde i gbg då. Får svin mycket godis av familjen som bara ligger för att man inte käkar det

Permalänk
Medlem
Skrivet av mormor Göran:

Fan att man inte bodde i gbg då. Får svin mycket godis av familjen som bara ligger för att man inte käkar det

Haha, de e mest en principsak.. Tänkte att den som har motivationen att gå och köpa godis och sen åka hela vägen till mig måste verkligen vilja ha kylaren. Istället för att nån random kommer och sen lägger upp den på tradera 2 veckor senare, jag har sett alldeles för mycket sådant här tyvärr :/.... Vill ge den till någon som kommer använda den framöver.

Visa signatur

Dator: CPU: Intel Core i5 8600k @4.3GHz | Kylare: Noctua NH-L12 | Moderkort: Gigabyte Z370n WiFi | GPU: EVGA GTX 1080ti FTW3 | RAM: Corsair LPX 16GB 3000MHz | Chassi: Louqe Ghost S1 | Lagring: SAMSUNG 960 Evo m.2 512GB | PSU: Corsair sf600

Permalänk
Medlem

Jag har precis byggt dator med en 2500k med orginalkylare o den fläkten låter som ett reaplan så jag skulle mer än gärna ta fläkten. Jag bor i Göteborg o jobbar i Mölndal .
Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag vill gärna ställa mig i kö ifall de övriga inte hämtar!
Sitter och bygger på min dator just nu och börjar inse att det tar så mycket plats med min andra kylare.
En lite plattare hade varit grymt att ha som man kan sätta i taket
Stora mängder godis utlovas.

Visa signatur

| Stationär: 6900 XT, 5800X3D | Laptop: Asus UX32A | Nas: Synology DS1813+ | Smarthem: Homey |

Permalänk

Köar som den svensken man är då.

Sitter på en relativt gammal dator nu (4-5 år?) Och jag kan inte se mig själv finna ekonomin att uppgradera på ett tag, studentlivet är inte lika kul som det borde vara alltid
Att däremot slippa intels originalkylarljud hade varit toppen!

Permalänk

Köar bor i gbg kan hämtas snarast