Bästa bluetoothhörlurar 2016?

Permalänk
Medlem

Bästa bluetoothhörlurar 2016?

Jag har ett par Marshall Major II Bluetooth som jag är inte är nöjd med. När datorn eller telefonen etablerar en ljudström så skapas ett tydligt "surr", ett problem som många blåtandlurar verkar dras med efter lite efterforskningar på nätet. Då jag ofta lyssnar på låga volymer stör bruset mig.

Finns det några bra blåtandslurar som är totalt brusfria?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är inte det där lite personlig preferens? Jag har ett par Astro A38 och dom är snudd på helt brusfria, men... jag hör brusreduceringen (!) jobba om jag ligger i ett precis tyst rum och lyssnar. Jag är mycket nöjd med dessa (fast dom är inte "2016"), och ljudkvaliteten är kanonbra för de ändamål jag använder dom till (Kopplade till ATV4, telefonen och ljudböcker via dator/telefon).

När jag googlade lite så såg jag att Media Markt ser ut att ha ett bra utbud, och mina erfarenheter säjer att dom har bra personal... jag hade helt enkelt åkt dit och testat runt.

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem

Jag har hört bra om Sennheiser Momentum Wireless, Bose SoundLink AE II Wireless och Bose SoundLink OE. Dock är detta riktiga dyrgripar.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem

Har använt ett par AKG K845bt i snart ett år.
Funkar svinbra med klart ljud.

Visa signatur

2500k@4.1Ghz - MSI P67A GD55 - 12GB 1600Mhz - A-Data 120GB SSD - Fractal Design Define R3 - Powercolor 7970

Permalänk
Medlem

Väntar på mina Pugz, kan återkomma med resultatet när de väl kommer.

https://www.kickstarter.com/projects/pugz/pugz-worlds-smalles...

Permalänk
Medlem

Kanske inte "hörlurar" men jag väntar på mina Phazon i midnight blue färg

Visa signatur

13700K & GTX 3070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wifi:

Jag har hört bra om Sennheiser Momentum Wireless, Bose SoundLink AE II Wireless och Bose SoundLink OE. Dock är detta riktiga dyrgripar.

Det går inte att stänga av Sennheisers "Noice Reduction" som brusar en hel del. Bra ljud men brus får man på köpet om man ska köra trådlöst!

Visa signatur