Vad har ni köpt på Steam Summer Sale 2016?

Permalänk

gta packet för 9.99, har de månna tagit bort s.t.a.l.k.e.r packet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av F@|)€r/\/:

gta packet för 9.99, har de månna tagit bort s.t.a.l.k.e.r packet?

Nej, S.t.a.l.k.e.r. Bundle (8,49 €) finns. Gå till något av S.t.a.l.k.e.r. spelens köpsidor så hittar du det.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av gaminggirl:

Den förslagslistan kan man välja bort Early Access i om man inte vill se det som förslag. Jag valde bort programvara för min del, man kan även välja andra taggar som man inte vill ska vara med.

Det är jag medveten om, jag förvånades bara vilken enorm överrepresentation det verkade vara av just den här genren i kombination med early access

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

jag funderar på golf with friends, the swapper, just cause 3 och 20€ worth av payday 2 dlcs. men blir nog till sista dagen jag köper dom istället

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk
Snusfri

Bara Left 4 Dead och Left 4 Dead 2 än så länge.
Inte hittat något annat intressant.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Bara Left 4 Dead och Left 4 Dead 2 än så länge.
Inte hittat något annat intressant.

Left 4 Dead 2 som släpptes gratis som julgåva 2013. Du skulle passat på då

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Snusfri
Skrivet av AMD-FX:

Left 4 Dead 2 som släpptes gratis som julgåva 2013. Du skulle passat på då

Känns som att ~50:- inte var så blodigt så det gör mig inget

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Permalänk

Resident Evil biohazard HD REMASTER.
Sista konsolen jag hade var SNES så har missat starten på Resident Evil serien.

Visa signatur

2600x | Asus b450-e | 16GB Ram | 3060ti | 660p 1tb | CM 690 chassi.

Permalänk
Medlem

Köpte 3DMark för ett bra tag sedan och har använt det väldigt flitigt under perioder av överklockning. Så det blir garanterat ett köp av PCMark 8 ikväll, såvida det inte anses gammalt och ett nytt skulle vara på väg

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem

Många riktigt bra spel här till priset under det av en god öl på krogen! LIVSFARLIGT!

Tack till TS!

Permalänk
Medlem

En hel drös till min nya HTC Vive:

Space Pirate Trainer
Vanishing Realms
Audioshield
Cloudlands VR Minigolf
A Chair in a Room

Och många fler...

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Blev Cities: Skyline och Sniper Elite 3 + Season Pass för min del.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av llxt:

Vad tror ni om Terraria? Är det likt minecraft fast 2d?

Typ minecraft i 2d fast mer lite mer "äventyrskänsla" än minecraft.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Köpt tre spel och kollade Top Sellers till sida 25 men såg inget mer jag ville ha på en gång. Någon mer som har problem att hitta köp? Börjar fundera på om det är så att jag köpt allt jag är intresserad av redan...

Blev dessa tre:
Prison Architect (Det var billigt samt har velat köpa och testa det någon gång när priset är lågt.)
Life Is Strange (Verkar skapligt bra men ska försöka få sambon att köra det och Gone Home då det verkar vara rätt spel för henne.)
Offworld Trading Company (Lead designer Soren Johnsson som har en riktigt intressant podcast där han intervjuar olika spelutvecklare: Designer Notes

Kanske ska köpa Rocket League, Oxenfree, Rise of the Tombraider och Assetto Corsa också men sedan är det nog bra för mig på sommarrean.

Meningsfel
Permalänk
Medlem

Ska man vänta tills nya remastrade versionen av skyrim kommer ut eller slå till nu på 50% ? Hör till saken att jag inte kommer kunna lira det förrän om 1+ år

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[CPU: Intel i5-750 @ 2,6 ghz][MB: Gigabyte P55A-UD3][GFX: Phantom Geforce 670 GTX OC][RAM: Corsair XMS3 1600MHz 8GB][Chassi: Fractal Design r3] [HDD: 1TB Samsung Spinpoint F3][SSD: Crucial MX100 2.5" 7mm 256GB @ SATA 2][PSU: Corsair TX650W][CPU Kylning: Akasa Venom][OS: W7 64-bit][Skärm: BENQ 2412]

Permalänk
Medlem

Köpte nyss hover junkers. Helt sjukt vad roligt något sådant enkelt spel kan vara, svetten bara rinner också! Behöver verkligen mitt VR-cover nu

Visa signatur

VR: Oculus Rift CV1 + Touch
Dator: Ryzen 2600X | 16GB 2933 MHz | RTX 2070 FE | 2 x Samung 850 SSD 250GB | Corsair SF600 | Louqe Ghost S1 | Noctua L12
Server: HP ProLiant MicroServer G7 N54L

Permalänk
Medlem
Skrivet av bsk!:

Ska man vänta tills nya remastrade versionen av skyrim kommer ut eller slå till nu på 50% ? Hör till saken att jag inte kommer kunna lira det förrän om 1+ år

Skickades från m.sweclockers.com

Om man äger Skyrim + alla DLC så får man remaster gratis, så kör på det.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

Ashes Of Singularity - Check.
Xcom 2 - Check.
Homeworld: Deserts of Kharak - Check.

Måste ju ha någonting att fortsätta med när man väl blivit klar med Total War: Warhammer och inväntar Dawn Of War 3

Visa signatur

Official Necrophor Site
http://www.facebook.com/Necrophor
Swedish Black/Death Metal

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kattus:

Köpte nyss dessa spel:
- Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City
- Grand Theft Auto: Vice City
- Prison Architect
- Rayman Legends
och inom 24 timmar sitter man här igen och har inget att spela, det lovar jag.

Jag har 380 spel bara på steam och mitt liv är fullt av " jag har inte något att spela"....

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av [TBOC]Razor:

Jag har 380 spel bara på steam och mitt liv är fullt av " jag har inte något att spela"....

Har också några hundra spel och är likadant för mig. Dock tror jag det handlar om att jag "vuxit upp" och helt enkelt växt ifrån fantasin jag hade som gjorde att jag kunde leva mig in i spelen. När jag spelar spel som GTA, S.T.A.L.K.E.R, Farcry etc. nuförtiden så gör jag mest quests, och utforskar och "leker" inte som jag gjorde förr. Haha, hade så kul när jag var liten och lekte polis i GTA.. :')

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av ehallq:

Köpte nyss hover junkers. Helt sjukt vad roligt något sådant enkelt spel kan vara, svetten bara rinner också! Behöver verkligen mitt VR-cover nu

Går det att köra single player eller är det bara mp?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av [TBOC]Razor:

Jag har 380 spel bara på steam och mitt liv är fullt av " jag har inte något att spela"....

867 här och likväl spelar jag mest Witcher 3 via GOG för tillfället. Känner dock igen det där ganska så ofta.

Klämt in lite DOOM med iofs, gillar vad jag sett hitills av spelet.

Vad gäller Everybody's Gone to the Rapture så skulle jag, efter att ha spelat igenom, säga att det kan vara bättre att spara pengarna och leta upp en sebar Let's Play på valfri videotjänst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av w0x:

Går det att köra single player eller är det bara mp?

Bara mp tror jag, övningsskjuta kan man nog göra singelplayer

Visa signatur

VR: Oculus Rift CV1 + Touch
Dator: Ryzen 2600X | 16GB 2933 MHz | RTX 2070 FE | 2 x Samung 850 SSD 250GB | Corsair SF600 | Louqe Ghost S1 | Noctua L12
Server: HP ProLiant MicroServer G7 N54L

Permalänk
Medlem

Rocksmith 2014
The long dark
Firewatch
Jackbox party pack 2
Ryse: son of Rome

Och en steam controller

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

Inte hittat något alls att köpa på summer sale ;O
Finns inte mycket intressant direkt, tyvärr

Permalänk
Medlem

Steam link + controller
Wolfenstein
Firewatch
Magicka 2
Dying Light Following edition
Så mycket trevligt att roa mig med framöver och hoppas att jag inte blir besviken av steam linken.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Intel i7 6700k | GTX 1070 MSI Gaming X | Asus Z170-A | EVGA Supernova G2 750W | Corsair Vengeance LPX16gb 3000mhz |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Necrophor:

Ashes Of Singularity - Check.
Xcom 2 - Check.
Homeworld: Deserts of Kharak - Check.

Måste ju ha någonting att fortsätta med när man väl blivit klar med Total War: Warhammer och inväntar Dawn Of War 3

Ashes köpte jag också, vad tyckte du om det?

Permalänk
Medlem

Blev
Dying Light: The Following - Enhanced Edition
Torchlight II
DOOM
garry's mod

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Medlem
Skrivet av burner1:

Ashes köpte jag också, vad tyckte du om det?

Samtliga av dessa tre ligger i "väntelistan", tid för spelande räcker inte till för att hålla igång flera samtidigt 😁

Visa signatur

Official Necrophor Site
http://www.facebook.com/Necrophor
Swedish Black/Death Metal