Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

Fractal Design Define R5

Hej Inet!

Det var länge sedan någon butik hade bra pris på detta chassit, är det inte dags snart?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wiczor:

Hej Inet!

Det var länge sedan någon butik hade bra pris på detta chassit, är det inte dags snart?

skulle dom sänka den till 799 eller vad de var r4an va på ett tag då skulle jag nog köpa de ska bygga ny dator runt november men såna priser får man inte missa!

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem

R5:an har varit där och vänt några gånger också enligt prisjakts statistik.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inet
Skrivet av Wiczor:

Hej Inet!

Det var länge sedan någon butik hade bra pris på detta chassit, är det inte dags snart?

Tyvärr inget som är planerat i dagsläget Generellt så är det lite problematiskt att gå ut i förväg om att vi ska ha kampanjpris på en specifik produkt. Jag förstår att man vill veta som kund så man inte köper precis innan en kampanj startar.

Men då måste vi ju förvarna innan vi meddelar att det kommer ett kampanjpris för alla som köper precis innan man får reda på att det kommer bli ett kampanjpris, och då borde förvarna innan vi förvarnar .. etc. Hoppas du hänger med på vad jag menar

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Tyvärr inget som är planerat i dagsläget Generellt så är det lite problematiskt att gå ut i förväg om att vi ska ha kampanjpris på en specifik produkt. Jag förstår att man vill veta som kund så man inte köper precis innan en kampanj startar.

Men då måste vi ju förvarna innan vi meddelar att det kommer ett kampanjpris för alla som köper precis innan man får reda på att det kommer bli ett kampanjpris, och då borde förvarna innan vi förvarnar .. etc. Hoppas du hänger med på vad jag menar

Haha, jag hänger med!

Skickades från m.sweclockers.com