Permalänk
Medlem

Skor Med Hjul?!!!

Såg för typ 6 månader sedan att man kunde köpa ett par vanliga skor fast med infällbara hjul på Hobbex.
Dom verkar nu ha tagit bort dessa ur sitt sortiment, har hittat ngn skate-variant som heter heetley men som verkar dyra.
Är det ngn som vet vart man kan köpa skor med hjul, då menar jag vanliga skor inga pjäxor tack..;)

MikeD:rolleyes:

Permalänk

de är ju skitfula ju, värsta platodojjor.

Visa signatur

Arsenal FC

Permalänk
Avstängd

opraktiska också, var något år sen jag såg sånt första gången, först nu börjar jag se folk använda de, soapshoes skulle jag skaffa mig hellre isf

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

mmm tur att smaken e som baken. Vet ni var det finns några sådana dojor eller?

Permalänk
Medlem

men vafan, har sett folk som har sådanna, visst coolt att kunna glida, men man kan ju inte gå med dem! inte om man vill se normal ut i alla fall! alla som går med sådanna ser ut som om de har nån rubbning! allt eftersom hjulen inte går att fälla in! o så vad är nyttan med dem? styla för kompisar?frågar du mig så tycker jag man mer framstår som en riktig tönt med dem!

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Detta är inte sådana, dessa HAR infällbara hjul serru!
Hobbex sålde dom som sagt tidigare men jag hittar dom inte nu.
Skor med hjul=mera kul!

Permalänk
Medlem

ja, men du nämde heetley, o de är så!

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Avstängd

skaffa en sparkcykel eller trehjuling om du vill ha kul

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Hedersmedlem

Heelys äger de infällbara modellerna med hur många kilo som helst. Det tar ca 5 sekunder att plocka ur hjulen om man ska gå längre sträckor, och ska man bara knata några meter så finns det ingen risk att man snubblar.

Nu tycker jag säkert bara såhär eftersom min polare är svensk generalagent för Heelys, men vaffan

Permalänk
Avstängd

www.soapshoes.com/images/shoes/large/CHAOS_6028_bottom.gif
www.soapshoes.com/images/shoes/large/CHAOS_6029_large.jpg

jag skulle gärna köpt mig ett par om jag hade pengar att slösa, såna kan man nog ha lite roligare med än att åka runt på hälarna

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av abishai
www.soapshoes.com/images/shoes/large/CHAOS_6028_bottom.gif
www.soapshoes.com/images/shoes/large/CHAOS_6029_large.jpg

jag skulle gärna köpt mig ett par om jag hade pengar att slösa, såna kan man nog ha lite roligare med än att åka runt på hälarna

shit va fula =(

Visa signatur

I7 920 | Corsair H50 | ASUS P6T WS PROFESSIONAL |12GB (6x2048MB) 1600MHz XMS3 | Sapphire Radeon HD6950 2xDVI 2GB | 80gb intel 25x SSD| Fractal Design Refine R5 | Corsair tx650w

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Permalänk
Permalänk
Avstängd

läste lite på heelys.nu, ser ut som vilken tv-shopsreklam som helst, "gör din omgivning till din personliga skatearena!" "ta't lugnt!" "på bara 20minuter har du lärt dig hantera dina heelys!" "gå, spring eller glid, heelys klarar biffen!" "lätt skatesko!"

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Problemet med dessa skor är den barnslighetsstämpel de insinuerar, ungefär som sådana där kickbikes. Därefter finns det övriga problem, t.ex att de väger väldigt mycket jämfört med ordinära skor, att de i regel ser ut som buffalopjuck och att det förmodligen känns som att ha kylskåp på fötterna.

Visa signatur

P4 2.8GHz @ 3.5GHz C1 | 512MB Corsair XMS3500 DDR | Abit IT7 Max2 V.2 | Hightech Radeon 9700 Pro @ 415/362 | Dual 19" TFT | 0.8TB S-ATA-converted 8MB cache | Addtronics 7896A | 600W PSU [2*300W] | Eheim 1048 | Maze 3 | AC Twinplex | DD Heatercore | 3dmark 03 - ~6000p and climbing | 3dmark 2001 SE - ~20000p and climbing

Permalänk
Medlem

om en person skulle ge mig ettpar heelys, så skulle jag fan slå ner honom. Sånt vill man inte ha om man vill ser normal ut.
Såg en kille för några månader sen som åkte förbi oss och försökte se cool ut i sina heelys skor.