Planerade inköp mellandagsrean 2017

Permalänk
Medlem

Planerade inköp mellandagsrean 2017

Snart är det Jul och mellandagsrea, Då ska det handlas!
Hoppas det blir bra pris på LG OLED55B7V och 9LG SJ9.

Vad ligger högst på era önskelistor inför mellandagsrean?

Visa signatur

There's no place like 127.0.0.1

Permalänk
Medlem

Förhoppningsvis Vattenkylning!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Cozzan:

Förhoppningsvis Vattenkylning!

Skickades från m.sweclockers.com

Ryktas att Elgiganten kommer ha detta
För min del en billig laptop, men det är tufft. Så billig som möjligt men allt under Intel i3 går bort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cozzan:

Förhoppningsvis Vattenkylning!

Skickades från m.sweclockers.com

Vågar mig inte på vattenkylning igen efter allt krångel jag hade med mitt Corsair H110i. Vilket system hade du tänkt dig?

Visa signatur

There's no place like 127.0.0.1

Permalänk
Medlem

Ett RX 580 8 Gb hade suttit perfekt. Men det är nog bara önskedrömmande med den redan höga försäljningen. Annars ser jag gärna reor på Corsair Vengeance 3000MHz 16Gb minnena, Phanteks P400S och Asus Dual 1060 6Gb. Och att Hyperx Cloud II sänks till 499:- igen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Håller ögonen öppna efter lagring samt en ny kaffebryggare.

Permalänk
Skrivet av Kazurk:

Snart är det Jul och mellandagsrea, Då ska det handlas!
Hoppas det blir bra pris på LG OLED55B7V och 9LG SJ9.

Vad ligger högst på era önskelistor inför mellandagsrean?

Planerade inköp, ett par kassar mat annars tänkte jag försöka undvika affärer i största mån...

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Medlem

Varit hos tandläkaren i dagarna så det blir nog inget särskilt under mellandagsrean.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Audio Pro Addon T14, Några BT-hörlurar med ANC och kanske en jacka!

Visa signatur

Ryzen 5600 | RTX 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av gaminggirl:

Planerade inköp, ett par kassar mat annars tänkte jag försöka undvika affärer i största mån...

Det är sant, julen är mer än en massa prylar. God Jul på dig

Visa signatur

There's no place like 127.0.0.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av PlogarN97:

Varit hos tandläkaren i dagarna så det blir nog inget särskilt under mellandagsrean.

Skickades från m.sweclockers.com

Klassiker! Passa dig för kola och knäck nu!

Visa signatur

There's no place like 127.0.0.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kazurk:

Klassiker! Passa dig för kola och knäck nu!

Sockerfri månad ändå, hehe

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag letar efter ett nytt headset då mina Logitech 430 har gått sönder med ena hörselkåpan trillar av.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PlogarN97:

Sockerfri månad ändå, hehe

Skickades från m.sweclockers.com

Stay strong!

Visa signatur

There's no place like 127.0.0.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kazurk:

Vågar mig inte på vattenkylning igen efter allt krångel jag hade med mitt Corsair H110i. Vilket system hade du tänkt dig?

Haft AIO innan men denna gång hade jag faktist tänkt mig en custom loop så hoppas på att någon passande ÅF rea'r lite under mellandagarna

Permalänk
Medlem

Blir det någorlunda bra pris på en AOC AGON AG271Q så blir det ett köp!

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Avstängd

Det är ALLTID rea nu för tiden så hade jag behövt något hade jag antagligen redan hittat det.

Permalänk
Medlem

WB Red 8TB.
Något GTX 1060 6GB. (Blir dock svårare för jag kan inget om grafikkort)

Permalänk

ska köpa allt till en ny dator så jag hoppas på någon prissänkning

Permalänk
Medlem

Hoppas på T14 addon denna gång då jag blev snål under black friday. Kostar dom under 3 köper jag direkt annars får det bli nästa år!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk

Hoppas, likt andra ovan, att Audio Pro T14 sänkts till 2 lax, som dom enligt prisjakt har sjunkit till förr, och/alternativt ett par nya resehörlurar.

//Jonathan

Visa signatur

ASUS STRIX B450-F, AMD Ryzen 5 2600, Asus Radeon RX Vega 56 Strix, Corsair Vengeance LPX 16GB 3000Mhz, Corsair RM750x, Fractal Design Meshify C

Permalänk
Medlem

En go mus och annat lull lull som infattar teknik.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Kläder, behöver en rock.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem

Kläder hoppas på mycket billiga strumpor och sånt som annars är tråkigt att handla.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

Eventuellt en ny svart vinterrock. Den jag använder nu börjar bli 17 år gammal eller så.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Kanske en iPad. Troligtvis inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FZL:

Audio Pro Addon T14, Några BT-hörlurar med ANC och kanske en jacka!

Är själv sugen på Audio Pro Addon T14, får hoppas det blir rea i år med

Permalänk

Högst upp på min lista står det Audi RS6 från 2012, få se om man varit snäll i år eller inte

Visa signatur

Speldatorn: Bärbar Lenovo Legion 5 med i5 10300h, 16gb ram, GTX 1660Ti , 144hz skärm

Permalänk
Medlem

Ett par lurar till Switchen. Står mellan Bose QuietComfort 25 BT eller Marshall Monitor BT. Får se vilken som får bäst pris, men någon som sitter på input om resp modell?

Skickades från m.sweclockers.com