HP ProLiant Microserver ger ifrån sig högt ljud helt plötsligt(se film)

Permalänk
Medlem

HP ProLiant Microserver ger ifrån sig högt ljud helt plötsligt(se film)

Jag har min microserver ståendes med enbart en Perforce-server som rullar i ett Ubuntu-system. Helt plötsligt krashade min Perforce-server och jag loggade in via Teamviewver för att kolla. Ser att Ubuntu.exe(eller något liknande krashat). Jag startar om servern och då dyker detta ljud(se filmen) upp. Jag tror inte det är fläkten då jag provat att koppla ur strömmen till den och sen kört igång datorn och ljudet är fortfarande kvar. Eftersom det är så sjukt svårt att se någonting hoppas jag på att någon stött på detta förut.
Tankar, idéer, teorier, hjälp med felsök?

Video:
http://www.dailymotion.com/video/x6gk6jj

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Corsair RM850 850W - EK-AIO Basic 240 - Intel Core i9 12900K 3.2 GHz 30MB - Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz CL - MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 - ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix - Samsung 980 M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk
Vila i frid

"Publishing in progress..." Kan du verkligen se filmen själv?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hasenfrasen:

"Publishing in progress..." Kan du verkligen se filmen själv?

Grrr... dubbelkollade ju att jag kan se filmen. Jag får bumpa detta efter filmen publicerats. Tack för att du sa till.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Corsair RM850 850W - EK-AIO Basic 240 - Intel Core i9 12900K 3.2 GHz 30MB - Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz CL - MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 - ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix - Samsung 980 M.2 NVMe SSD 1TB