För mycket citeringar o kommentarer i tråden "Bilder på ditt senaste inköp (2018)".

Permalänk
Medlem

För mycket citeringar o kommentarer i tråden "Bilder på ditt senaste inköp (2018)".

Tycker det är dags admins gör nåt åt alla som bara citerar varandra hejvilt i denna tråd, jag kan förstå folk har funderingar och vill kommentera andras köp osv men det sabbar lite syftet när det blir många citeringar som tar upp hela sidan på skärmen osv när man kan ta sånt i pm, är det inte tänkt tråden ska visa mest bilder och inte bli nån slags diskussion mellan bilderna, kanske jag förstått det fel ?

När det ser ut såhär,

tack för input..

Permalänk
Medlem

Jag föreslog att en citering automatiskt skulle länka vidare till kommentarstråden men det är tydligen ingenting som är aktuellt, ska se om jag inte kan leta fram tråden.

Jag har tidigare även lagt fram förslag för en permanent tipssida likt de som finns vid BF, mellandagsrea osv. eftersom man då automatiskt skulle dela upp tips och kommentarer. Alla följer dock inte mallen vilket gör att vissa tips inte plockas upp men det kan ju enkelt lösas med ett slags formulär (skulle uppskatta det även vid BF). Det kan eventuellt bli problem om någon vill tipsa om en generell rea eller kampanj men det är i och för sig förbjudet enligt de nuvarande reglerna av någon dum anledning.

Jag minns inte vad jag fick för svar men jag tror inte det var aktuellt heller tyvärr.

Edit: Ett ytterligare alternativ vore s.k. nested comments men det kanske kräver väldigt mycket jobb att få till. Det innebär att varje tips blir som en slags egen minitråd s.a.s. och att man själv kan expandera de 'trådar' man är intresserad av.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz