Permalänk
Medlem

Skärmar, TV, övrigt

Säljer av lite saker inför flytt som antagligen kommer i närtid. Allt finns i norra Sundbyberg, för större saker är den enbart upphämtning som gäller.

Samsung 305T - 30". 2560x1600, dual-DVI, bra färger, mer info här: https://www.trustedreviews.com/reviews/samsung-syncmaster-305... Säljes då den var lite väl stor att ha som andraskärm, och jag bara har en Dual-DVI-port på grafikkortet. Har stått i ledningscentral, men fungerade fint när jag provkörde den, även färger såg bra ut. Strömkabel medföljer, ingen kartong.
Startbud: 1000 kr.

Benq G2400WD - 24", 1920x1200, DVI, VGA, HDMI. Något defekt, strömknappen har trillat in en bit i chassit men stannade som tur var i "On"-läge så jag har aldrig brytt mig om att öppna den. Någon anslutning tycks vara glapp på den då den slocknar men vaknar igen om man råkar slå till den. Skänkes därmed som defekt i originalkartong + strömkabel.
Startbud: Skänkes.

Samsung LE40C535, TV 40", 1920x1080. 3 HDMI-ingångar. Stått som sovrums-TV senaste fem åren, är använd minimalt under denna tid. Startad och fungerar prima! Fjärrkontroll och strömkabel medföljer, kartongen kastad efter senaste flytten.
Startbud: 500 kr. (alt bytes mot några vinflaskor)

Objektiv - Panasonic AF 45-200/4,0-5,6 G Vario OIS. Inklusive motljusskydd, linsskydd, påse. Mer använt, men inga optiska skavanker såvitt jag kan se. - Startbud: 700 kr.

Leap Motion - Rörelsesensor till datorn. Använd ett fåtal gånger, köptes mest på skoj men har sedan dess legat nerpackad. Basenhet + 2 st USB-kablar medföljer. Startbud: 300 kr.

Objektiv och Leap motion kan skickas, köparen betalar då frakten. För skärmar gäller upphämtning. Ta gärna alla bud och frågor i tråden så kan alla ta del av det.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Avstängd

700 bjudet för objektivet. + hämtning.

Permalänk

500 for tvn bjudet

Visa signatur

Quote Please

Manswers, all i do is manswer!

Permalänk

Bor du nära t-banan? I så fall skulle jag kunna hämta upp Benq skärmen!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av XeVoNi:

700 bjudet för objektivet. + hämtning.

Noterat!

Skrivet av capkekken:

500 for tvn bjudet

Noterat!

Skrivet av LungPetya:

Bor du nära t-banan? I så fall skulle jag kunna hämta upp Benq skärmen!

Skickades från m.sweclockers.com

Förhållandevis, med mitt rätt höga gångtempo tar det fem minuter. Har en kille som har förstatjing på den, uppdaterar vid lunchtid imorgon om den finns kvar!

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Skrivet av Choffe:

Förhållandevis, med mitt rätt höga gångtempo tar det fem minuter. Har en kille som har förstatjing på den, uppdaterar vid lunchtid imorgon om den finns kvar!

Avståndet är inga problem. Om du inte blir av med den så hämtar jag den.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Benq-skärm upphämtad, PM skickat till capkekken som budvinnare. Övrigt finns kvar!

Edit: Objektiv finns kvar!

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD