Neato Botvac Connected - Helsnurrig! Kan man lämna tillbaks?

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Funderar själv på att köpa en dammsugare till min lägenhet, antar att det var den "trekantiga" varianten du hade? Hade du några problem med den?
Skulle vara intressant att testa nåt nytt.
Skickades från m.sweclockers.com

Menar du Trilobiten så är den sedan länge, länge en utgången produkt. Den var svindyr (betalade runt 10 papp) och långt före sin tid. Dyson V8 är dock aktuell och är bra på alla sätt och vis men du får dammsuga själv.

Electrolux Trilobite

Dyson V8

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bascule666:

Menar du Trilobiten så är den sedan länge, länge en utgången produkt. Den var svindyr (betalade runt 10 papp) och långt före sin tid. Dyson V8 är dock aktuell och är bra på alla sätt och vis men du får dammsuga själv.

Electrolux Trilobite
https://i.imgur.com/QWRGAgu.png

Dyson V8
https://i.imgur.com/LSJnTni.jpg

Aja då är jag med!
Trodde du menade dagens aktuella modeller dom hade, ja dyson verkar cool men dyr

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Lite update nu angående min snurriga lilla varelse till dammsugare. Jag gjorde en Hard Reset och flyttade basstationen. Har nu kört igenom några varv här och idag var första gången den gick igenom lägenheten utan att fastna! (Hade dock stängt ett rum idag). Men känns lite som att den lärt sig lite + att jag själv nu har fått lära mig lite vart den har svårt och åtgärdat detta.

Vill också framhäva Neatos kundtjänst som varit fantastiska och svarat snabbt och kommit med förslag. De har verkligen engagerat sig i mitt problem och de skickade dessutom en magnetremsa gratis till mig för att jag haft mina problem. Så stor eloge till dem.

Förhoppningsvis kommer dammsugaren nu att gå såpass fint att jag slipper lämna tillbaks den. Men val av basstations-läge i lägenheten gör nog mycket. Så till andra - välj en central plats i hemmet.

Tack för ert engagemang i tråden också.

Mvh

Visa signatur

Intel NUC :(

Permalänk
Medlem

Trevligt att höra att det verkar ha löst sig
Ja man ska inte underskatta valet av parkeringsplats för dom här små rackarna
Kan också inflika i Neatos goda kundservice, första gången föräldrarna hade problem skickade dom omedelbart ut en budbil för att hämta upp den trasiga, och sen 2 dagar senare anlände samma bil med den nya.
Imponerande!

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X