Permalänk

Prissänkningar på Black Friday

Hej,
Vilka produkter under BF förväntas få en sänkning av pris?
Är intresserad av ny telefon, grafikkort, soundbar, tv m.m i låg premium-nivå.

Som exempel hoppas jag på att få rabatterat pris på Galaxy S9.

Permalänk
Avstängd

De produkterna återförsäljare vill bli av med inför nya generationer.

Visa signatur

Intel i7 7700K OC 4.9Ghz | Asus Z170 PRO GAMING AURA.
EVGA GQ 750W | 4 x 4GB Corsair Vengeance DDR4 2500Mhz.
PNY GeForce RTX 2080 Ti XLR8 | SSD Crucial MX300 525GB.
Acer 27" Predator LED G-Sync XB271HUA 1440P 165hz.
Ducky One 2 Mini Pure White Keyboard (Silent Red Switch)

Permalänk
Medlem

Tror ni Xbox onex kommer vara prissänkt? Funderar på att köpa om 10 dagar när en bundle med Forza 7 och Horizon 4 släpps för 5300kr någonting eller vänta till Black friday?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@saigon: köp nu och ha kul. Bästa fall sparar du 500kr och får vänta en månad.

Visa signatur

| CPU: Intel i7 7700k | RAM: Crucial DDR4 OC @2400mhz 16GB (2x8GB) | GPU: EVGA GeForce RTX 2080 XC GAMING| Mobo: MSI H110I Pro | SSD: Crucial BX200 240GB 2.5" SSD | SSD2: Samsung 850 EVO 500GB 2.5" SSD | Nätagg: be quiet! SFX L Power 600W | Kylare: NZXT Kraken X62 | Chassi: Fractal Design Nano S | OS: Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

@saigon
Jag tror definitivt att den kommer vara med, tycker framförallt att Komplett av dom stora ÅF brukar ha mycket tv-spel och konsoler under rean.
Tror däremot inte att handlar om några större belopp att spara, som max nån 500 som förre talare sa.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Själv så kommer jag vara på utskick efter ett nytt mekaniskt tangentbord, det förra som jag hade för ett par år sedan dog efter det att jag spillde vätska över det. Nu kör jag med ett vattentätt vanligt membran tangentbord.

Permalänk
Medlem

Vad tusan.. Det var ju Black Friday alldeles nyss.

Jösses vad tiden går snabbt.

Permalänk
Medlem

Förra året körde Tele2 rea på S8 för 4000 kr. Om du har tur blir det liknande i år.

Permalänk
Medlem

De bästa fynden jag gjort på BF är träningskläder och såna saker där jag inte bryr mig ett dugg om det är senaste modellen eller inte.

Intressant elektronik tycker jag inte har varit några superpriser på.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Vissa av årets TV-apparater kommer säkert sänkas för så har det varit tidigare år. Är ju strax dags för CES efter Black Friday och sedan brukar det inte dröja allt för länge innan 2019-års modeller lanseras skarpt.