Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance (CMK16GX4M2B3000C15)

Permalänk
Medlem

Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance (CMK16GX4M2B3000C15)

Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance (CMK16GX4M2B3000C15)

Inköpta 21/8 2017 från Inet, jag kan skicka med online kvittot i pdf format.

De är enbart använda ca en vecka och fungerar felfritt. Sparat dem för att jag tänkte ha dem i ett annat bygge som aldrig blev av.

Orsaken till mitt byte var att jag fick för mig att jag ville ha ett par Samsung B-die minnen till mitt Ryzen bygge.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej, vart i Stockholm finns dem? Köper dem gärna

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av trimmer95:

Hej, vart i Stockholm finns dem? Köper dem gärna

Skickades från m.sweclockers.com

Södermalm så går det bra träffas jag gärna här, tex Södra Station (pendeltåg) eller t-bana Skanstull, Medborgarplatsen eller Slussen.

Skicka PM så kan vi säkert styra upp det hela enkelt.

Permalänk
Medlem

Bara en liten FYI: Jag har ett par likadana (Mina var Micron B-Die tydligen kan inte garantera att dina är det)
Men jag har inga problem att köra mina i 3000mhz cl14 med min Ryzen 2600x

Visa signatur

Jag äger minst en databehandlingsmaskin.

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad, 1100kr kan hämtas.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perkka:

Bara en liten FYI: Jag har ett par likadana (Mina var Micron B-Die tydligen kan inte garantera att dina är det)
Men jag har inga problem att köra mina i 3000mhz cl14 med min Ryzen 2600x

Ja, det är bra minnen och mitt byte var sannolikt ganska onödigt (jag är inget proffs).

Jag bytte till dessa (för ca ett år sedan), upplever att Samsung b-die är lite enklare att hantera i högre hastigheter med Ryzen. Har man bättre koll än vad jag har så är det säkert ett mindre problem, väldigt mycket beror på moderkortet också. Asus Prime X370-pro är ett helt ok moderkort men kan trilska en del om man försöker sig på högre minneshastigheter, vet att det finns snällare bord.
Corsair Vengeance LPX Red 16GB (2x8GB) / 3733MHz / DDR4 / CL17 / CMK16GX4M2B3733C17R

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leaps:

Jag är intresserad, 1100kr kan hämtas.

Skickades från m.sweclockers.com

Skicka PM så styr vi upp det?

Du vinner i så fall denna lilla försäljning på bäst pris samt att inte trimmer95 ovan hunnit skicka något svarspm ännu.

Permalänk
Skrivet av makatech:

Skicka PM så styr vi upp det?

Du vinner i så fall denna lilla försäljning på bäst pris samt att inte trimmer95 ovan hunnit skicka något svarspm ännu.

Nope, inte än. Han vinner

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av trimmer95:

Nope, inte än. Han vinner

Skickades från m.sweclockers.com

Sorry, små marginaler men om det trots allt inte blev affär i morgon får du ett pm.