Rensing. Saitek X52 PRO, Gear VR, D-link AC-wifi

Permalänk
Medlem

Rensing. Saitek X52 PRO, Gear VR, D-link AC-wifi

Kör en liten rensning i hemmet och vill bli av med dessa grejer. Kör bud på allt i kommentarsfältet. Ska det skickas betalar köparen frakten.

Samsung Gear VR - fick denna när jag köpte ny Samsung S7, använd ca 5-6ggr och legat i garderoben därefter

Saitek X52 PRO - köptes hos cdon 2017-04, kvitto finns på mail. Användes en sommar 2017 och även den legat i garderoben sedan dess. I princip nyskick. Originalkartong finns men emballaget på insidan saknas. Skickas EJ

D-Link DWA-182 AC1200 usb adapter - köptes förra sommaren hos netonnet, men hittar ej kvittot. Användes under en månad då mitt wifi-kort inte fungerade, kommer med originalförpackning och manual. Kan skickas

Steelseries Hörlurshållare i metall - Bra skick

Razer Naga 2012 - I använt skick men funkar precis som den ska. Kan skickas

Intel AC 7260 +BT PCIe mini half WIFI-kort. Köptes på Ebay som ny men aldrig använd eller monterad. Kan skickas

3st EVGA duo-6pin till 8pin adapter för grafikkort i oöppnade förpackningar. Kan skickas

LG W2240s - gammal skärm med 1080p, kassa färger och endast VGA koppling. Rekommenderas ej som huvudskärm men kanske bra för projekt eller liknande. Skickas ej

Har referenser i sweclockers referenstråd. Behåller rätten att sälja till vem jag vill. Allt finns att hämta i östra göteborg

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Dator: CPU: Intel Core i5 8600k @4.3GHz | Kylare: Noctua NH-L12 | Moderkort: Gigabyte Z370n WiFi | GPU: EVGA GTX 1080ti FTW3 | RAM: Corsair LPX 16GB 3000MHz | Chassi: Louqe Ghost S1 | Lagring: SAMSUNG 960 Evo m.2 512GB | PSU: Corsair sf600

Permalänk

900kr för din Saitek. Hämtar omgående.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Dator: CPU: Intel Core i5 8600k @4.3GHz | Kylare: Noctua NH-L12 | Moderkort: Gigabyte Z370n WiFi | GPU: EVGA GTX 1080ti FTW3 | RAM: Corsair LPX 16GB 3000MHz | Chassi: Louqe Ghost S1 | Lagring: SAMSUNG 960 Evo m.2 512GB | PSU: Corsair sf600