Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Infuse Pro betalning

Hej!

Köpte nyss Infuse Pro till min iPhone 8 Plus. Men när jag går in på min iPad med samma App Store konto så står det ”uppgradera till pro”. Trodde endast man bara behövde betala 695 kronor en gång och att man sedan skulle kunna få Pro till alla sina enheter förutsatt att man var inloggad med samma konto. Vad beror detta på?

Permalänk
Medlem

Har du testat trycka på knappen "återställ köp" när den dialogen dyker upp på din iPad?

Permalänk
Medlem

Det borde finnas "restore purchase" någonstanns? Brukar finnas på de flesta appar med köp i app.

Permalänk

@Skyclaw:

Nej! Var hittar jag den funktionen någonstans?

Permalänk
Skrivet av Soldierofwar1985:

@Skyclaw:

Nej! Var hittar jag den funktionen någonstans?

Anledningen till att jag har skaffat Infuse är att det laggar så mycket när jag kör Plex pga att ag har dålig PC prestanda på min server dator. Har hört av folk att om man kopplar Infuse via Plex så slipper man det problemet och att filmerna flyter på utan problem. Är det sant tro?

Permalänk
Skrivet av Skyclaw:

Har du testat trycka på knappen "återställ köp" när den dialogen dyker upp på din iPad?

Hittade nyss den knappen längst ned på sidan när man trycker ”Uppdatera till Infuse Pro”! Stort tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soldierofwar1985:

Hittade nyss den knappen längst ned på sidan när man trycker ”Uppdatera till Infuse Pro”! Stort tack!

Skönt att det löste sig!
Infuse är så mycket bättre än Plex egna spelare.